Dat zijn goede moslims, niet dat tuig dat TimmyASD nu loopt te verdedigen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef Bombie het volgende:
[..]
Maar het zijn niet de moslims in de VS waar ik het over heb.
En die jojo\'s waar ik het wél over heb gaan niet zo snel verhuizen, tenzij ze de VS willen vernietigen van binnenuit. Geef ze ongelijk... dat is extreem effectief.
Ik kan me die woede gewoon goed voorstellen. En dit is gewoon een optelsom..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zijn goede moslims, niet dat tuig dat TimmyASD nu loopt te verdedigen.
Imam El Moumni zit er nog, hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar wordt toch ook tegen opgetredenDie imam\'s worden toch ook het land uitgezet
Gebeurt nog wel. Vanmiddag op CNN. Iran hervat alle nucleaire verrijkingsactiviteiten en wil geen inspecteurs toestaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:05 schreef Eightball het volgende:
Daarom stel ik ook voor om die nucleaire site\'s van Iran met een fijne kernraketten plat te gooien.
Zonder waarschuwing, gewoon zo. Bats.
Ik kan me in zekere mate woede voorstellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik kan me die woede gewoon goed voorstellen. En dit is gewoon een optelsom..
Misschien wordt jij vandaag wel in elkaar gelagen... ik kan het me goed voorstellen... het is gewoon een optelsom...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik kan me die woede gewoon goed voorstellen. En dit is gewoon een optelsom..
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Misschien wordt jij vandaag wel in elkaar gelagen... ik kan het me goed voorstellen... het is gewoon een optelsom...
Binnen 30 minuten een grote parkeerplaats met hier en daar een oliepomp.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Sorry, maar als \'de westerse wereld\' op een dergelijke manier kwaad zou willen doen was er al geen leven meer geweest in het Midden-Oosten.
Vanwege spotprents :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
keur ik ook af, maar deze werden hier gemaakt n.a.v. het een en het ander natuurlijk
Dat was de franse vlag trouwens..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:10 schreef Ludwig het volgende:
Het laatste wat we moeten doen is toegeven. We moeten vechten voor ons recht om te beledigen! Wat mij betreft gaan ze Nederland ook boycotten. We drijven toch maar heel erg weinig handel met dat stelletje kamelenrijders.
En trouwens, ze hebben onze vlag gister in Ramallah toch al verbrand. Ze zien toch geen verschil tussen het ene en het andere land. In de ogen van vele Moslims is gewoon het hele Westen slecht.
Ik voel mij beledigd....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh, niets anders dan westerlingen dus![]()
Offtopic gelulquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Misschien wordt jij vandaag wel in elkaar gelagen... ik kan het me goed voorstellen... het is gewoon een optelsom...
Het Westen moet helemaal niets. Jullie zijn hier niet de baas. Wij bepalen nog altijd zelf wat voor normen er in ons land gelden!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het westen moet maar eens wat meer respect tonen. Daar begint het namelijk
Ik zie je alleen maar domme argumenten maken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh, niets anders dan westerlingen dus![]()
Maar dat zal wel tegengesproken worden![]()
juist ......quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef TimmyAsd het volgende:
.... eindeljk eens toegeven dat de terroristen niets met de islam te maken hebben..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |