Helaas... Blijkbaar beseffen zij niet dat zij ook het slachtoffer kunnen worden van de haat van de radicale moslims.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat een aanzienlijk deel van de gematigde moslims toch begrip lijken te hebben voor deze acties.
Het is jammer dat er staatshoofden van landen in het Midden Oosten excuses eisen, woordvoerders van moslimorganisaties niet die acties veroordelen maar vooral hameren op de Godslastering.
De radicalen steken de boel in de hens, de gematigde moslims staan erbij te kijken, met emmers water, maar blussen niet.
De hele wereld hoeft toch geen afstand te doen van een paar tekentjes?! Kom op zegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wordt er afstand van gedaan door het westen? nee dus, terwijl vele moslims/organisaties dit telkens maar weer doen..
Idd, maar dat hoort ook gewoon bij het geloof. Al het andere is slecht en mag geschoffeerd worden, maar zodra er aan het geloof gezeten wordt mag het allemaal niet meer. En dat geldt niet alleen voor de Islam, al zijn die wel wat sneller op de 6 meter lange tenen getrapt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:18 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Precies en daarbij komt ook nog eens dat deze tekenaars het volste recht hebben om deze tekeningen te maken.
onder opdracht van het regime bedoel je?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:20 schreef Monidique het volgende:
Reken er maar op dat die demonstratie in Syrië niet zonder toestemming van het regime was.
Nee, hoor, goed.quote:
Ben je nou echt zo kortzichting en denk je nou echt dat er geen betekenis achter zit?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
De hele wereld hoeft toch geen afstand te doen van een paar tekentjes?! Kom op zeg
ja en dan? dan zijn dit soort reacties normaal?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo kortzichting en denk je nou echt dat er geen betekenis achter zit?
Afstand doen van een cynische tekening?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wordt er afstand van gedaan door het westen? nee dus, terwijl vele moslims/organisaties dit telkens maar weer doen..
Jemig, ik ga Dirk Jan ook ineens in een heel ander perspectief bekijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo kortzichting en denk je nou echt dat er geen betekenis achter zit?
Gelukkig geef jij al het antwoord. het gaat in een ander land niet zoals je wilt en besluit het dan maar te gaan bezettenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, hoor, goed.
Met gelijke munt terugbetalen is iets wat moslims niet kennen ws, jij ook niet?
Je regiseert een beledigend 10 minuten durend filmpje en je kop gaat eraf.
Je plaatst een beledigend prentje en je steekt de boel in de hens.
Proportioneel reageren is zooooooooooooo jaren 80![]()
Afstand doen van beledigingen..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Afstand doen van een cynische tekening?![]()
Dus jij reflecteert het gedrag van een enkeling in het Midden-oosten als maatstaf voor de integratie van moslims in Europa?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:35 schreef Idiosincrasico het volgende:
Het blijkt maar weer eens hoe vreedzaam de jongste religie ter wereld is.
Hier is mooi overzicht van al die ingetogen reacties: http://news.yahoo.com/photos/sm/events/wl/020106danishcartoons
En ondertussen vragen moslims in Europa zich af waarom ze zoveel moeite hebben om een fatsoenlijke plaats in de maatschappij te veroveren.
Nee. De premier weigert dit te doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom moet het gehele westen hier afstand van doen? Denemarken heeft al sorry gezegd toch?
Ps, de cheque in het kader van de subsidie ter ontwikkeling uwer gebieden is onderweg!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:22 schreef ScienceFriction het volgende:
Lieve Moslims,
Sorry van die tekeningetjes. We zullen het niet meer doen.
Groetjes,
Het Westen
en terecht.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee. De premier weigert dit te doen.
Ah ik zie het net. Komt zo in 2 vandaag. Volkomen terecht trouwensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Oh ja... want hij is de eigenaar van die propagandakrant!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Excuses maken is toegeven aan hen en vrijheid van meningsuiting opgeven. Dat gebeurt echt niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef TimmyAsd het volgende:
Excuses zijn trouwens nog steeds niet gemaakt, had het probleem ook allang kunnen oplossen. Maarja, dat superieure gevoel zat weer eens in de weg he?
Waarom zou het westen hier afstand van doen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die foto's in de OP, dat zijn EUROPESE moslims.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dus jij reflecteetrt het gedrag van een enkeling in het Midden-oosten als maatstaf voor de integratie van moslims in Europa?![]()
Inderdaad, die man moet helemaal niet vervolgd worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik vind het wel een goed idee om Mladic commandeur van de NAVO te maken.
Om mee te beginnen ja. De cultuur speelt nog altijd een essentiele rol in het probleem tussen autochtonen en allochtonen van Marokkaanse afkomst.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dus jij reflecteert het gedrag van een enkeling in het Midden-oosten als maatstaf voor de integratie van moslims in Europa?![]()
Jij heet zeker Radovan van je voornaam?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik vind het wel een goed idee om Mladic commandeur van de NAVO te maken.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:28 schreef VoreG het volgende::\'(
Een kinderklas heeft samen met de leraren een Deense vlag geknutseld om die te gaan vebranden.
Die gasten zitten wekelijks te demonstreren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Die foto\'s in de OP, dat zijn EUROPESE moslims.
En de arabische wereld reflecteerd het gedrag van enkele denen op dat hele land?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dus jij reflecteert het gedrag van een enkeling in het Midden-oosten als maatstaf voor de integratie van moslims in Europa?
Nee, dat ben ik. Aangenaam.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:28 schreef Super7fighter het volgende:
Jij heet zeker Radovan van je voornaam?![]()
Ik zou me er maar niet zo druk om maken. Het complete Midden-Oosten hangt aan de lippen van het Westen en andersom. Ze kunnen niet zonder elkaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:28 schreef cyberbull het volgende:
Ik vind het wel beangstigend wat er gebeurt momenteel.. Dit mede omdat mijn opa in de jaren 70 voorspeld heeft dat er begin 21e eeuw europa zal branden en er grote problemen zouden komen door het midden oosten (moslims)....
Het begint er aardig op te lijken helaas dat ie gelijk krijgt...
Vraag me af waar het heenmoet met deze wereld...
Oh dat is demonstreren, ik noem het iets heel anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:29 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Die gasten zitten wekelijks te demonstreren.![]()
Een stuk of 20. Meer niet.![]()
Zittend nog wel! En waar doen ze dat? In de moskee?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:29 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Die gasten zitten wekelijks te demonstreren.![]()
Een stuk of 20. Meer niet.![]()
Dat misschien ook wel, ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
onder opdracht van het regime bedoel je?
Nou, die kinderen krijgen best wel goed aardrijkskunde mee. Dat gekleurde plaatje zag er goed uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:28 schreef VoreG het volgende::\\\\\\\'(
Een kinderklas heeft samen met de leraren een Deense vlag geknutseld om die te gaan vebranden.
Geografisch gezien kunnen we inderdaad niet zonder elkaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ik zou me er maar niet zo druk om maken. Het complete Midden-Oosten hangt aan de lippen van het Westen en andersom. Ze kunnen niet zonder elkaar.
muwuaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ik zou me er maar niet zo druk om maken. Het complete Midden-Oosten hangt aan de lippen van het Westen en andersom. Ze kunnen niet zonder elkaar.
Op heel europa.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
En de arabische wereld reflecteerd het gedrag van enkele denen op dat hele land?![]()
En we hebben trouwens allebei asiel in Nederland.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef Eightball het volgende:
Nee, dat ben ik. Aangenaam.
Finder_elf_towns heet in het dagelijks leven Arkan.
Achter een man met een haak en één oog.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:31 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Zittend nog wel! En waar doen ze dat? In de moskee?
zonder toestemming zou er geen protest geweest zijn,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |