Stelletje vlegelsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:17 schreef Esc het volgende:
...groepjes marokkanen...
om vervolgens mijn biljetten, voorzien van een dun laagje slijm en aangetast door het maagzuur, in mijn portemonnee te steken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Dan pin je toch gewoon door het kots heen
idd, een pinverbod zeg ik je!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:19 schreef SuperWeber het volgende:
Tuig van de richel is het....
Je hebt toch helemaal geen geld nodig als je moet kotsen van de drank...
Dat lijkt me toch een teken dat je al genoeg hebt gedronken
Hoezeau? Je zou toch ook naar dat groepje toe kunnen stappen en de dialoog met ze aangaan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:17 schreef Esc het volgende:
ja is hier ook zo, altijd is die pinautomaat ondergespuugd en bekrast en beklad met verf. \\\' s avonds zie je van die groepjes marokkanen daar rondhangen dus dan kun je zowiezo al een andere automaat zoeken
Ze hebben een camera, maar het is de vraag of deze nog wat registreerd na die golf van speeksel vermengt met etensresten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:19 schreef El_Rolando het volgende:
Ik hoop dat \'ie op film staat, (sommige) pinautomaten hebben toch een camera?
Die is wel weer leuk :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:22 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Hoezeau? Je zou toch ook naar dat groepje toe kunnen stappen en de dialoog met ze aangaan?
Voorbeeld:
Jij: \"He rekels, wat brengt jullie hier\"
Alliegtonen: \"wat moet je swa, diss je de leipe mocro\'s, je weet?\"
Jij: \"zulks een taalgebruik is mij niet bekend\"
Alliegtonen: \"jij neukt je moeder, vuile kk flikker\"
Jij: \"nee, want mijn moeder heeft een managementfunctie bij het UWV en heeft derhalve geen tijd voor geslachtsgemeenschap\"
Alliegtonen: \"aah, die biatch hebben we verleden week nog genaaid swa, toen we met onze BMW langs het uitkeringsloket reden\"
Jij:![]()
Zit wel een foutje in...quote:
diequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:33 schreef Lonestarr101 het volgende:
en bovendien is het de uitkeringsloket in correct alliegtoons
Moge je stikken in een brokje aardappel dat in de slokdarm zijn weg niet meer omhoog kan vinden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:35 schreef Prins-Punika het volgende:
/added to \"things to do list\"
Postbankblauw?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:12 schreef Volvoman het volgende:
In leeuwarden was de pinautomaat overgoten met blauwe verf, je kon niks zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |