Die is eraf gegaan na een onzorgvuldige delete actiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:06 schreef Donnie.Darko het volgende:
Wie bewaart zijn icon dan ook niet gewoon op zijn pc
Dat is de kerstversie. Mijn orginele is alleen maar Chris en die klimster.quote:Tha_T die van jou werkt
Tenzij iemand kan fotoshoppen en even die sneeuwbal weghaaldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat is de kerstversie. Mijn orginele is alleen maar Chris en die klimster.
bij mij niet.. :') maar ik heb ze vast nog op een onlogische plek opgeslagen.. Ik pak die van m'n eigen forum wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:08 schreef ShaoliN het volgende:
Wat stom genoeg bij mij hielp; Naar wijzig profiel, en dan naar user icon manager. Daar was hij weg. Maar dan een paar keer back drukken in je browser tot je weer in het topic zit waar je voor het laats gepost hebt. Toen zag ik hem wel. Snel gesaved en opnieuw geupload.
ik zie die van jou nogquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Dus die van mij kan ook weg zijn?
hmm, die lijkt het nog te doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Dus die van mij kan ook weg zijn?
Die van jou doet het nu wel weer.quote:
Dan knip je toch dat ene frame eruit?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die is eraf gegaan na een onzorgvuldige delete actie
[..]
Dat is de kerstversie. Mijn orginele is alleen maar Chris en die klimster.
Jij had toch die met de franse relschopper?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij mij niet.. :\') maar ik heb ze vast nog op een onlogische plek opgeslagen.. Ik pak die van m\'n eigen forum wel.
Ja dat kan ik nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:11 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dan knip je toch dat ene frame eruit?
had ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jij had toch die met de franse relschopper?
ik heb mijn icoon al jaren man, die staat hier echt niet meerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:06 schreef Donnie.Darko het volgende:
Wie bewaart zijn icon dan ook niet gewoon op zijn pc
Tha_T die van jou werkt
Ik heb al mijn icoontjes bewaard vanaf dat ik hier voor het eerst zatquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:16 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik heb mijn icoon al jaren man, die staat hier echt niet meer
op fok dus ook niet
was dat een sneeuwbalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Tenzij iemand kan fotoshoppen en even die sneeuwbal weghaald
:')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:37 schreef Sjengdanny het volgende:
Mensen die hun avater kwijt zijnOnproffesioneel.
Hij is inderdaad weg!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:07 schreef N.icka het volgende:
Volgens mij ben ik mijn Joey Ramones icoontje kwijt , was door iemand anders gemaakt
edit , poehhhhhhh ik heb hem nog
Dat hielp bij mij ook!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:08 schreef ShaoliN het volgende:
Wat stom genoeg bij mij hielp; Naar wijzig profiel, en dan naar user icon manager. Daar was hij weg. Maar dan een paar keer back drukken in je browser tot je weer in het topic zit waar je voor het laats gepost hebt. Toen zag ik hem wel. Snel gesaved en opnieuw geupload.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |