Veel tabs gebruik ik niet om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:05 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je doet je naam niet echt eer aan. Gewoon spelen maar de snaren afdekken. Krijg je een strum-geluid.
In het geval van polly is het de vingers van de snaren trekken zodat ze niet meer klinkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:05 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je doet je naam niet echt eer aan. Gewoon spelen maar de snaren afdekken. Krijg je een strum-geluid.
Ken je Guitar Pro al? Zelfde idee maar dan (veeel) uitgebreider.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:00 schreef Funkytrip het volgende:
Ik ben deze nu aan het oefenen
http://www.actiontab.com/view_actiontab.html?id=168
Handige site trouwens!
hoe kan je Oranjefan worden?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:27 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik ga ook maar weer eens oefenen
Heb je het nou tegen mij? ik zie geen G# akkoord namelijk!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:07 schreef Tyrohde het volgende:
Ja, leg mij dan maar even uit hoe je het G# akkoord speelt...
Hoe krijg ik inhemelsnaam een vinger op die 4e fret op de dunste snaar....
Ik heb te korte vingers ofzo?
het makkelijkste is de barréquote:Op zondag 9 juli 2006 00:07 schreef Tyrohde het volgende:
Ja, leg mij dan maar even uit hoe je het G# akkoord speelt...
Hoe krijg ik inhemelsnaam een vinger op die 4e fret op de dunste snaar....
Ik heb te korte vingers ofzo?
1 2 3 4 5 6 | 4 wijs 5 middel 6 pink 6 ring 4 wijs |
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:36 schreef mirelia het volgende:
Ja mensen....dit topic wordt te weinig gebruikt imo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |