abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34727279
Heb ik laatst zo'n compleet nieuwe studentenverzekering ofzo afgesloten, geweldig! Dat moest ofzo, met al die nieuwe zorgshit.

Iets daarna moest ik ook naar de tandarts om wat gaatjes te laten vullen, a la 130 euro. Maar goed, volgens die vrouw van de verzekering zou de verzekering dat dekken, dus ik denk prima. Krijg ik opeens wel zo'n rekening op de mat...

Dus ik bellen naar de verzekering, en dat mens begint toch een lang verhaal. Het komt er dus op neer dat ik die 130 euro ineens wel moet betalen. Blijkbaar worden de tandartskosten pas gedekt als ik achttien ben

Dat had dat kutwijf best van te voren mogen zeggen, want dan had ik wel twee maanden gewacht.

pi_34727286
Ik snap er overigens nog steeds niks van, dus maandag maar weer even bellen.
pi_34727823
Reken het voor de volledigheid even om naar Guldens , dan is dit topic ook weer compleet. De OP, althans.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:35:26 #4
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_34727847
:')
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_34727956
Moeders heeft ook al gebeld en tegen haar werd ook gezegd dat de tandarts meeverzekerd is, wat dus nu niet zo is. Ik vraag me af waar ik dan wel voor verzekerd ben, oplichters zijn het.
pi_34729264
nieuwe zorgverzekering
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:28:50 #7
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_34729345
Bullshit. Als je een basisverzekering hebt, ben je tot je 18e standaard voor de tandarts verzekerd. Dus je moet of iets heel geks met je tanden gedaan hebben, waardoor het niet binnen je verzekering valt, of ze zitten je voor te liegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')