gebruik je fantasie, en doe net alsof het wel ergens naar smaaktquote:op zaterdag 4 februari 2006 13:03 schreef kinkygiraf het volgende:
wat is eigenlijk het nut van mozzarella-kaas? het smaakt letterlijk naar niks. ik vind het maar een vreemd fenomeen, die mozzarella.![]()
of hebben jullie andere ervaringen?
[afbeelding]
nou, dan moet eerst de culinaire waarde bewezen worden want volgens mij smaakt het naar niks.quote:
maar gesmolten plastic heeft tenminste nog smaak, dit niet.quote:op zaterdag 4 februari 2006 13:12 schreef electricity het volgende:
op pizza\'s kan het een aanvulling zijn als vervanger van gesmolten plastic
jij bent de nederlandse "mozzarella" gewend. dit is inderdaad niets meer dan water. in italië echter heb je verschillende soorten, de beste soort behorend tot de kaas van de buffel. deze heeft een prima smaak (nog steeds relatief zacht natuurlijk), heerlijk door je salade heen of gewoon "uit het vuistje" met een beetje olijfolie, peper en zout!quote:op zaterdag 4 februari 2006 13:03 schreef kinkygiraf het volgende:
wat is eigenlijk het nut van mozzarella-kaas? het smaakt letterlijk naar niks. ik vind het maar een vreemd fenomeen, die mozzarella.![]()
of hebben jullie andere ervaringen?
[afbeelding]
kijk, zo leer ik nog eens wat van silvio! kaas van een buffel, het klinkt juicy!quote:op zaterdag 4 februari 2006 22:41 schreef dirktator het volgende:
[..]
jij bent de nederlandse \"mozzarella\" gewend. dit is inderdaad niets meer dan water. in italië echter heb je verschillende soorten, de beste soort behorend tot de kaas van de buffel. deze heeft een prima smaak (nog steeds relatief zacht natuurlijk), heerlijk door je salade heen of gewoon \"uit het vuistje\" met een beetje olijfolie, peper en zout!![]()
welk merk en wat is pile pilequote:op zondag 5 februari 2006 01:08 schreef genjuro het volgende:
ik eet per dag 200 gram ofzo mozzarella, ik vind het het beste tussendoortje dat er te verkrijgen is, een beetje upgespiced met wat pilé-pilé en wat peper is het om te kwijlen... en het is veel minder slecht voor het buikje als de rest van de tussendoorrommel
hierbij moet ik vertellen dat ik amper zout eet en nooit naar mcdonals enzo ga, en ik van natuurlijk smakende dingens hou
uberbaggeraar? hahahahhaha...n00b.quote:op zondag 5 februari 2006 04:56 schreef wojworshebn het volgende:
moet je niet ineens serieus gaan lullen uberbaggeraar!
quote:op zondag 5 februari 2006 01:09 schreef intxaurraga het volgende:
ik weet het nut ervan niet. maar het bestaat. dus de enige manier om het te bestrijden is door het op te eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |