* SCH gaat terug naar bedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:59 schreef T1andonly het volgende:
En de postcount doet het niet, dus de grootste baggeraars kunnen niet die opkrikken :\')
Neuken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:02 schreef Toeps het volgende:
Als het echt een te grote baggerzooi wordt, zullen ze heel Fok! wel off halen. Dus gedraag je nou maar gewoon, relkabouter.
Dat valt dan weer mee idd....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:03 schreef HeetWijf het volgende:
Mooie is dat deze kloon nog niet eens bestond!.
Ja, notes en bannen en alle meuk, dat halen we wel inquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:02 schreef Toeps het volgende:
Als het echt een te grote baggerzooi wordt, zullen ze heel Fok! wel off halen. Dus gedraag je nou maar gewoon, relkabouter.
Please do!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef paultjuhhh het volgende:
whahahah betertubgirl posten enzo
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de banknopjes nog wel prima werkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef paultjuhhh het volgende:
whahahaha beter wahhaahah tof hwahahaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja, daarom, laat hem dus!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de banknopjes nog wel prima werken
Ach, het houdt de simpele zieltjes bezig he.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:06 schreef Toeps het volgende:
Alsof er ook maar iemand is die Tubgirl nog niet gezien heeft. Tubgirl posten is toch wel de meest zinloze bezigheid die ik me kan bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |