Oh zeker wel. Ik zal later wel eventjes Nintendo's eigen statement erover opzoeken, maar dit vind ik toch ook goed bewijs. Kijk ook naar de andere veilingen van de verkoper; ze gaan allemaal voor 130 dollar weg...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:52 schreef RaymanNL het volgende:
Het is nog niet eens een feit dat MARIO DDR niet meer in productie is![]()
Geregeld & verkocht.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik bied 15 euro voor Project Rub en ook 15 euro voor Sphinx, dus samen 30 euro excl. verzendkosten.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil zelda, ruilen tegen Jump Superstars?
Topgame voor de ds!
Aldus het statement van Nintendo. De dansmat zou uit productie zijn, en de prijzen van 120 dollar op Ebay wijzen daar naar mijn mening toch wel op.quote:We’re very pleased with the success of Mario DDR. In fact, there has been such high demand, it has driven out-of-stock situations at retail. We’re currently reviewing our plans to bring in more product in 2006.
Ja, met 15 euro geboden. Maar ik wil echt geen Jump.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:02 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Thomper, heb je Zelda nog.
[subtiel]kick[/subtiel
Genoteerd. Ik wacht nog even op een hoger bod; voor 15 twijfel ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:52 schreef Smots het volgende:
Ik bied ¤15 voor the Nightmare Before Christmas.
OK. ik hoor het welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:54 schreef Thomper het volgende:
[..]
Genoteerd. Ik wacht nog even op een hoger bod; voor 15 twijfel ik.
Maar nu is er 50 incl. op geboden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:25 schreef Thomper het volgende:
Ja, en daar is al 42 incl. op geboden.
Ik zal het in de gaten houden, maar vanavond ben ik niet thuis. Dus: mocht hijover mijn bod geen gaan, ga dan niet te snel over tot verkoop.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:46 schreef Thomper het volgende:
Hij zegt 1 euro hoger dan het hoogste bod, maar als ie dat niet doet, dan is het wat mij betreft een deal en doe ik het pakket op maandag ofzo op de post.
M'n e-mail adres staat in m'n profiel (hetzelfde als m'n MSN adres).quote:das wel erg veel, daar ga ik niet overheen.
15 exclusief, want zo'n GBA spel moet extreem voorzichtig op de post voordat het doosje geplet wordt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Holy poop on a pogostick, 18 euro for Fire Emblem?![]()
Wat dacht je van 15 euro inclusief verzendkosten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |