abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42191313
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:30 schreef Netflier het volgende:

[..]

Daarom gaat 't fout in het land. Wouter Bos & Co (de PvdA dus) kunnen altijd rekenen op veel stemmen, terwijl al zo vaak gebleken is dat ze er zelf ook geen pest van terecht brengen. Het is typisch PvdA om te komen met mooie praatjes - al of niet ten koste van anderen - maar ook zij kunnen hun woorden niet omzetten naar daden. Ik zou by the way ook niet weten op welke partij je anders zou moeten stemmen. Ze zijn allemaal even corrupt, links of rechts. Maar het triest dat je je moet realiseren dat het land bestuurd wordt door dit soort randdebielen.
Het probleem is dat als de ministers opnieuw gekozen worden, de ambtenaren op de ministeries blijven zitten, en gewoon doorgaan met het verzinnen en uitvoeren van wetten en regels die zij in hun hoofd hebben, daarom komt er vaak niks van verkiezingsbeloftes.
Jan Peter opzoute!!!!!!!!!
Wanbeleid is ook beleid
pi_42194475
WOUTER BOS OLE OLE
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_42194615
Naar mannetje die Wouter Bush
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_42199572
Wouter Bos is nu op tv en wel op Ned1

Zware discussie al gehad daarnet met premier JP Balkje
pi_42200661
Over precies één uur gaan ze weer verder op Ned1 !

Best goed om eens naar zo,n debat te kijken
pi_42208357
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:20 schreef BasOne het volgende:

[..]

Dus als een economisch systeem van een ander land superdeluxe werkt, moet diegene die dat aankaart maar verhuizen
Ben blij dat jij niet in de politiek zit.

En loop nou toch eens niet te zeiken over Bos en zijn draaikont gedrag, heb je niet naar de algemene beschouwing gekeken? man man, die Verhagen verdraaide ook alles wat er gezegd werd.
Het systeem werkt elders helemaal niet zo goed als gesuggereerd wordt. Ga je het onderzoeken, dan blijken de omstandigheden altijd zo erg te verschillen dat de situatie totaal niet vergelijkbaar is met Nederland. Bos wil Nederland niet verbeteren. Bos wil Nederland totaal veranderen in een ander land. Nogal een groot verschil vind je ook niet?

Verder gaat het hier over Bos en niet over Verhagen. Dat Verhagen iets ook doet betekent niet dat het niet erg is als Bos het doet. Je kan je in de politiek niet verbergen achter de woorden "ja maar hij doet het ook".
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_42208846
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:35 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Het systeem werkt elders helemaal niet zo goed als gesuggereerd wordt. Ga je het onderzoeken, dan blijken de omstandigheden altijd zo erg te verschillen dat de situatie totaal niet vergelijkbaar is met Nederland. Bos wil Nederland niet verbeteren. Bos wil Nederland totaal veranderen in een ander land. Nogal een groot verschil vind je ook niet?

Verder gaat het hier over Bos en niet over Verhagen. Dat Verhagen iets ook doet betekent niet dat het niet erg is als Bos het doet. Je kan je in de politiek niet verbergen achter de woorden "ja maar hij doet het ook".
Wel eens aan gedacht dat ik bedoelde "ALLE politici zijn draaikonten" en niet alleen Bos, dus alleen op Bos afgeven dat ie een draaikont is is kortzichtig.

En met de veranderingen van het CDA/VVD begint het steeds meer op Amerika te lijken hier
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  donderdag 28 september 2006 @ 19:59:39 #83
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42209254
quote:

quote:
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_42210502
Ik heb dit topic toendertijd gestart, maar ik moet zeggen dat ik hem nu een stuk beter vind dan toen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 28 september 2006 @ 22:39:01 #85
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42216823
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:29 schreef ErikT het volgende:
Ik heb dit topic toendertijd gestart, maar ik moet zeggen dat ik hem nu een stuk beter vind dan toen.
Ik vind dat ie met de verkiezingen in het zich steeds slechter wordt
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_42217126
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:29 schreef ErikT het volgende:
Toentertijd.
  donderdag 28 september 2006 @ 22:51:56 #87
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_42217408
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef DaveM het volgende:
Wouter Bos heeft tenminste nog een visie.
Op veel punten ben ik het oneens met Wouter Bos, maar hij verdient wel respect daarvoor.

BakEllende komt niet verder dan af en toe een slaapverwekkend verhaaltje over normen en waarden.

Maar ja Bos heeft commentaar op JPB dus meteen staat half Fok! aan de kant van JPB.
Ja een visie van twee weken vooruit, en overal omzichheen kijkend of er nog met iemand valt mee te lopen.
  donderdag 28 september 2006 @ 22:55:42 #88
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42217589
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Ja een visie van twee weken vooruit, en overal omzichheen kijkend of er nog met iemand valt mee te lopen.
En je vergeet het meedraaien met alle winden. Alles van de stemmen en daarna dikke vinger
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_42218634
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:55 schreef Martijn_77 het volgende:
het meedraaien met alle winden. Alles van de stemmen en daarna dikke vinger
Goh, je beschrijft het hele kabinet
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  donderdag 28 september 2006 @ 23:25:05 #90
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42218814
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef BasOne het volgende:

[..]

Goh, je beschrijft het hele kabinet
Maar Wouter Bos loopt daarin kilometers vooruit
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_42219082
Juist. Bos vind ik een grotere draaikont dan de anderen. Het contrast is bij hem gewoon veel sterker. Iets radicaals beweren en het een tijdje later compleet intrekken. Je ziet andere partijen ook wel met winden meewaaien, maar dan in veel mindere en lichtere mate. Van Balkenende weet je gewoon vaker waar hij heen wil. Niet dat ik het met hem eens ben trouwens.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_42219481
Geen geld hebben en dan klagen over Wouter bos...pauper
pi_42219609
Mensen zonder geld vinden Bos juist geweldig. Geen andere hersenloze zal immers stemmen op iemand die alleen maar geld kost.
pi_42221684
Dit keer was Balkenende de grootste draaikont

Werd als het ware bevestigd door o.a Wouter Bos, Famke Halsema en zelf Geert Wilders had er commentaar over !

En ik vind J.P Balkenende de grootste draaikont die er is
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:06:17 #95
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_42229203
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:11 schreef Sander170 het volgende:
Dit keer was Balkenende de grootste draaikont

Werd als het ware bevestigd door o.a Wouter Bos, Famke Halsema en zelf Geert Wilders had er commentaar over !

En ik vind J.P Balkenende de grootste draaikont die er is
Zozo bevestigd door degenen die hem het liefste 6m onder de grond willen hebben?

Balkenende is naast CDA'er ook nog "Minister President"...dat betekent dat zodra het kabinet een beslissing heeft genomen voor Nederland, je wel moet doen alsof je het ermee eens bent zodat je 'm in internationaal oogpunt kan verdedigen. Zou wat zijn als we ons van de Irak oorlog onthouden, Bush komt langs en Balkie zegt tegen 'm "Jaaa maar ik was voor, BOS heeft het verkloot. Zie je want Bos is namelijk iemand van de andere partij bla bla...".
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:25:16 #96
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42229631
Draaikont

Ik vond Bos gister ontzettend flauw, dat hij wilde debatteren met balkenende over zijn plannen voor de toekomst.
Daar heeft die reetkever nog lang genoeg de tijd voor, en dan zo zielig doen dat balkende niet wilde debatteren.
Klein kind
pi_42231996
Met Bos kan je geen discussie voeren. Hij noemt steeds 1 punt wat opgaat voor 1 groep en roept dat daar geld voor moet komen. Morgen noemt hij weer een andere groep en zo gaat dat maar door. Over de tijd heen is hij enkel bezig met geld schuiven zodat niemand meer weet wie waar voor betaalt. De man staat in elk geval voor hoge belastingen. Daarom is het onbegrijpelijk dat hij zoveel aanhangers kent.
pi_42251681
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:25 schreef Grimm het volgende:
Draaikont

Ik vond Bos gister ontzettend flauw, dat hij wilde debatteren met balkenende over zijn plannen voor de toekomst.
Daar heeft die reetkever nog lang genoeg de tijd voor, en dan zo zielig doen dat balkende niet wilde debatteren.
Klein kind
Het is juist de bedoeling om met elkaar te debatteren !

Balkenende verdaait alles wat gezegd word en daar zit Bos niet op te wachten en dat is niet meer dan logisch

pi_42255478
Had je 'm vroeger ook in de klas? Zo'n overenergie schooljochie wat vooral veel schreeuwde en begon te stampen als hij z'n zin niet kreeg? Dáár doet Wouter Bos me aan denken. Het enige wat ie doet is alles en iedereen afkraken, en het énige wat goed is, is waar hij voor staat. Pfff, alsjeblieft. Zie de krantenkoppen al voor me als hij de verkiezingen windt: "Puber wordt Premier"

Balkenende heeft wat van Harry Potter weg, maar bezit iig nog enige vorm van tact. Dat kan je van Wouter niet zeggen.
(Un)masking for the greater good.
pi_42269426
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:51 schreef Natalie het volgende:
Had je 'm vroeger ook in de klas? Zo'n overenergie schooljochie wat vooral veel schreeuwde en begon te stampen als hij z'n zin niet kreeg? Dáár doet Wouter Bos me aan denken. Het enige wat ie doet is alles en iedereen afkraken, en het énige wat goed is, is waar hij voor staat. Pfff, alsjeblieft. Zie de krantenkoppen al voor me als hij de verkiezingen windt: "Puber wordt Premier"

Balkenende heeft wat van Harry Potter weg, maar bezit iig nog enige vorm van tact. Dat kan je van Wouter niet zeggen.
Nou dit denk ik nou net over Premier Balkenende !

Liever Wouter Bos aan de macht

Balkenende bedriegt de boel alleen maar met zijn mooie praatjes, net als Mark Rutte met ze grote bek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')