oeps.. donequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:33 schreef Sjabba het volgende:
Ik zou je kenteken even weghalen als je met je topsnelheid gaat opscheppen.
kunnen ze niks aan doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:33 schreef Sjabba het volgende:
Ik zou je kenteken even weghalen als je met je topsnelheid gaat opscheppen.
Iets met, voorkomen is beter dan genezen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kunnen ze niks aan doen![]()
Weet je nog het lambo, enzo filmpje waar je ziet dat ze 293 rijden. Niemand kan wat doen
Oja, vergeet je even het verhaal van Ferarruracer, of hoe die gast ook heet, niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:52 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Iets met, voorkomen is beter dan genezen?![]()
Behalve dat het in het nieuws kwam :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kunnen ze niks aan doen![]()
Weet je nog het lambo, enzo filmpje waar je ziet dat ze 293 rijden. Niemand kan wat doen
Die kon er toch wel om lachen (eigenaar van de auto's)? Of bedoel je de werkgever van die Dennis?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:43 schreef PeuRac het volgende:
En dat z\'n baas het niet zo leuk vond
Die eigenaar van de auto's kwam er achter dat Dennis niet altijd even eerlijk was geweest, dat vond hij niet zo tof. Z'n werkgever kan het echt geen ruk schelen en dat weet ik zeker want daar werk ik ook namelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:44 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Die kon er toch wel om lachen (eigenaar van de auto\'s)? Of bedoel je de werkgever van die Dennis?
Uhh niet eerlijk als in hoe hard ie er mee reed of onzorgvuldig?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die eigenaar van de auto\\\'s kwam er achter dat Dennis niet altijd even eerlijk was geweest, dat vond hij niet zo tof. Z\\\'n werkgever kan het echt geen ruk schelen en dat weet ik zeker want daar werk ik ook namelijk![]()
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:11 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Uhh niet eerlijk als in hoe hard ie er mee reed of onzorgvuldig?
'k Heb er zelfs een 'stoplicht-sprint-trauma' van, snelle klote diesels tegenwoordig!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:36 schreef Jimmeh het volgende:
[afbeelding]
Tuurlijk kunnen diesels harder dan 160(Bij 218 hielt ie op, wat 205 echte km/u maakt. Blok is 2.4 JTD)
TRUE,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:17 schreef HeyFreak het volgende:
11500 valt nog reuze mee idd
dat nieuw interieur is ook veel mooier vind ik. Hier in Nederland zijn het zowat allemaal 1.9's die te koop staan. Ook wel leuk en te chippen tot ca. 150 pk. Maar ja, als je dan zo'n auto hebt dan denk je toch aan de 2,4 die je liever zou hebben :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:34 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
TRUE,
maar bedenk wel dat een 2.4 sedan van na 2002 (dus nieuwe interieur) BIJNA niet te vinden is, ik heb meerdere maanden moeten zoeken. (oke, bij alfavedo staat er dan ook nog 1, maar die is duurder en je krijgt minder). Verder heb ik ook gewoon mazzel gehad met die prijs, want meestal zijn ze zo\'n 13000.
Omdat ik ook op Viva Italia was natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:53 schreef ConQuestador het volgende:
@Jimmeh: Hoe weet jij nou dat ik zoekgereden ben bij viva ?? ik heb toen aardig wat autootjes ingehaald hoor (in de bochten althans) Wat betreft diesel: zo\\\\\\\\\\\\\\\'n 25 duizend km per jaar, dan kan een diesel wel uit hoor.
LOLquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:55 schreef Jimmeh het volgende:
De hele 156 club die in 1 grote bumperklevende rij kwam invoegen opweg naar Assen en later 1 grote chaos maakte voor de afslag doordat iedereen vol in de remmen moest door de korte afstand op elkaar
Ja dat zag er echt mooi uit, kleur na kleur wat voorbij kwam zetten, reed op dat moment 120 op de rechterbaan ofzo (toch een beetje rustig aan doen met een oldtimerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:57 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
LOL
Maar we reden wel netjes in kleur![]()
![]()
whehe ik rij gewoon rustig 210 met 1 hand bovenop het stuur hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:53 schreef ConQuestador het volgende:
2609: dude, ik reed 210, ik zou een mongool zijn als ik NIET met 2 handen reed.
Ik vind het anders verstandiger om 2 handen aan het stuur te hebben.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:25 schreef 2609 het volgende:
[..]
whehe ik rij gewoon rustig 210 met 1 hand bovenop het stuur hoorzelfs met 210 mag je nog wel stoer rijden
Verstand gaat boven stoer.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:28 schreef 2609 het volgende:
verstandiger is niet altijd stoerder
Jawel hoor, daar knal ik meestal voorbij als we weer eens een verkeersdrempel tegenkomenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:53 schreef ConQuestador het volgende:
@piere: jij hebt zeker nog nooit een mooi verlaagde 156 gezien? :
Ben ik blij dat ik niet in de stad woonquote:Op zondag 5 februari 2006 11:18 schreef piere het volgende:
Nee sorry, ik vind het er wel mooi uitzien maar het werkt gewoon niet in de stad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |