quote:Tekoop een alf-Life 2 coupon met een serienummer voor onder andere Half-Life 2. Met de bon kun je via Steam Half-Life 2 en Counter Strike Source downloaden en natuurlijk spelen.
Bon komt van ATI welke gebundeled zat met een videokaart, heb hem alleen niet gebruikt omdat ik Half-Life 2 al heb gekocht in de winkel. De bon is niet gebruikt de kras laag ik niet beschadigd zoals je op de foto kunt zien.
Interesse ? mail of bel even, versturen is gratis.
Gewoon de vraagprijsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:33 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ok nice
Mag ik vragen wat Jimmeh er nu uiteindelijk voor betaald heeft?
Zoals Jimmey al aangeeft, je kunt HL2 altijd blijven downloaden met je account. Als je een account hebt voeg je dit nummer toe en dan krijg je de mogelijkheid om HL2 en CS Source te downloaden. Wanneer je nog geen account hebt dan moet je er even een maken en kan je het nummer invullen en weer HL2 en CSS downloaden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:47 schreef SolidasRock het volgende:
Dus als ik een kraslot van je koop en dan inlog op Steam (moet je een bestaande account hebben?) en daar op Steam download ik de HL2 en CSS? Als de HDD crasht of zo ben ik die 2 spellen ook kwijt? Is het eenvoudig ze te backuppen?
same herequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:30 schreef Santello het volgende:
hetzelfde hierzo
geld overgemaakt
nu alleen nog ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |