Als we idd gaan, lijkt me dat geen probleem... mail me maar eensquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Tof. Kan ik mooi met jullie meerijden.![]()

Regel je dan ook een slaapplekje voor onsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Tof. Kan ik mooi met jullie meerijden.![]()

vooral vrijdag en zaterdag, zie ook de festivalwebsitequote:Op zondag 19 maart 2006 14:18 schreef peaceman het volgende:
Misschien een domme vraag, maar toch stel ik m
Er staat 13 t/m 16 april....
Wanneer spelen die bands dan? Over alle 4 de dagen verspreid of spelen de bands op vrijdag en zaterdag?

oke thanxquote:Op zondag 19 maart 2006 15:35 schreef toolhead het volgende:
[..]
vooral vrijdag en zaterdag, zie ook de festivalwebsite

denk het niet..komt me niet zo goed uit!quote:Op maandag 3 april 2006 10:55 schreef MaJo het volgende:
Ik zou graag vrijdag gaan (We are Scientists) maar ben nog aan het kijken of ik iemand mee kan krijgen (Lienelien?) en of ik misschien een slaapplaatsje kan regelen. Kan altijd nog de nachttrein terug nemen uiteraard

quote:Op maandag 3 april 2006 11:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
denk het niet..komt me niet zo goed uit!![]()

Okay geweldig ik heb het nu gezien, had het nog niet eerder gezienquote:Op maandag 3 april 2006 11:19 schreef Fiama het volgende:
Jep. Staat gewoon op de site bij elke band. Er is nog geen blokkenschema maar dat komt snel.
http://www.motelmozaique.nl/2006/
Wel balen dat op vrijdag 65dos en Battles overlappen... (en ook nog eens met Paavoharju...) Dan toch maar Paavoharju en 65dos

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |