Ahem, bedoel je hiermee dat er voor zo'n 200 euro (incl. de APK zelf) aan verspijkerd moet worden? Of kost alleen de APK al 200 euro voor een Honda?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:32 schreef Sjabba het volgende:
voor 2200 incl nieuwe APK ... Zonder APK 2000,-
Verder hoeft er niets aan verspijkerd te worden voor zover ik weet, hij vertoont geen gebreken. Voor een kleine beurt incl APK ben ik meestal rond de 200,- kwijt, vandaar.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef Sjabba het volgende:
Euh, 2000 euro incl een set half jaar oude velgen en Bridgestone banden twv van ruim 600,-. Laten we zeggen dat die set nog 400 waard is dan kost de auto 1600,- Best een koopje dan als je kijkt wat je ervoor krijgt. Dus als je zelf een setje wielen meeneemt mag je hem voor 1600 meenemen.
Bij de APK laat ik uiteraard weer een kleine beurt uitvoeren, sorry, dat was ik vergeten te melden.
velgen en banden hebben nou eenmaal geen fucking waarde meer op een auto, verkoop hem dan los. 1600 inc de velgen zou redelijk zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 21:52 schreef Sjabba het volgende:
Nee, 2000 incl de velgen. Zonder de velgen 1600,-. Maar dan moet je wel zelf met een set wielen komen, daar ga ik niet meer achteraan.
Wat een gelul...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:35 schreef S1nn3rz het volgende:
steenslag krijg je door bumperkleven, niet per definitie door snelwegrijden![]()
dan heb jij de complete handelsmarkt verkeerd ingeschat jochiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:34 schreef Sjabba het volgende:
Velgen en banden geen waarde meer, waar heb je het over?![]()
Setje kost nieuw ruim 600 en ik reken er 400 voor dus dan ben ik toch redelijk? Of wil je gewoon zowieso wat zeiken? Ze hebben ongeveer 7.000 km onder de auto gezeten. Tuurlijk heeft dit waarde.
1600 incl. de velgen, is dat een bod of verveel je je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |