Wat een boefjes Maar dit word weer een marokaan bash topic weet het nu alquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:02 schreef -Beer- het volgende:
Ik zat zo met een vriend in een cafe, we kwamen twee jongens tegen van marokkaanse afkomst. We raakten aan de praat over dat we het allemaal maar gezeur vonden, die vooroordelen tegen 'buitenlanders' en dat naar ons inzicht zij precies hetzelfde zijn als 'wij' en dat marokkanen geen criminelen zijn. Ondertussen had die vriend van me zn telefoon op tafel gelegd, hij verwachtte een sms. Een tijdje later, nog steeds discusieërend, zag ik uit mn ooghoek dat de tweede marokkaanse jongen de telefoon pakte en in zn zak stopte. Natuurlijk wat van gezegd en hij gaf het terug, maar verdomme ik ben altijd zo tegen die vooroordelen en nu gebeurt het me gewoonOverigens niet generaliserend bedoelt, gewoon vervelend.
Waarschijnlijk, maar zo is het neit bedoelt. wilde het alleen even mededelenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat een boefjes Maar dit word weer een marokaan bash topic weet het nu al![]()
Ja hoor, scheer ze maar weer over een kam. Waar ik werk heb ik een aardige Marokkaanse collega, die is qua normen en waarden veel veder als menig autochtoonquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef pc-reactive het volgende:
Wellicht is het geen vooroordeel maar gewoon een feit...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:09 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ja hoor, scheer ze maar weer over aan kam. Ik heb zelf waarbij ik werk een Marokkaanse collega, die is veel beschaafder dan alle Hollanderders bij mekaar!
Self fulfilling prophecy?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:02 schreef -Beer- het volgende:
bla bla bla...
Nee, zeker niet. Ik ben juist altijd heel erg tegen de generalisatie en vooroordelen geweest, en nog steeds, van "allochtonen".quote:
Begrijp mij niet verkeerd, daar ben ik ook zeer tegen, geen generalisatie en vooroordelen maar ik kan een FUCKING FEIT niet uit de weg lopen..quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:18 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik ben juist altijd heel erg tegen de generalisatie en vooroordelen geweest, en nog steeds, van "allochtonen".
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:19 schreef MisterICE het volgende:
Je bent ook wel een lul als je je mobiel in een kroeg op tafel legt omdat je een sms verwacht.
Dit soort inspiratieloze nonboeiende bagger dient direct van een slotje voorzien te worden!quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb het topic even opgeschoond, en hoop dat het nu ook schoon blijft. Gebash richting Marokkanen mag achterwege blijven, oftopic geblaat ook. Eigenlijk geef ik dit topic niet zoveel kans, gezien de OP, maar ik kijk het nog even aan.
Tsja moet je horen, ik wilde alleen maar even klagenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb het topic even opgeschoond, en hoop dat het nu ook schoon blijft. Gebash richting Marokkanen mag achterwege blijven, oftopic geblaat ook. Eigenlijk geef ik dit topic niet zoveel kans, gezien de OP, maar ik kijk het nog even aan.
Ok, sluiten lijkt mij ook de beste oplossing. Al wou Ik dit topic nog wel een kans geven, maar denk dat het inderdaad op alleen maar gebash uitloopt...quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:16 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Tsja moet je horen, ik wilde alleen maar even klagenDaar is KLB toch voor? Gooi hem anders maar dicht als het je niet bevalt. Veel meer dan een bashtopic kan het toch niet worden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |