abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34719668
Ik zat zo met een vriend in een cafe, we kwamen twee jongens tegen van marokkaanse afkomst. We raakten aan de praat over dat we het allemaal maar gezeur vonden, die vooroordelen tegen 'buitenlanders' en dat naar ons inzicht zij precies hetzelfde zijn als 'wij' en dat marokkanen geen criminelen zijn. Ondertussen had die vriend van me zn telefoon op tafel gelegd, hij verwachtte een sms. Een tijdje later, nog steeds discusieërend, zag ik uit mn ooghoek dat de tweede marokkaanse jongen de telefoon pakte en in zn zak stopte. Natuurlijk wat van gezegd en hij gaf het terug, maar verdomme ik ben altijd zo tegen die vooroordelen en nu gebeurt het me gewoon Overigens niet generaliserend bedoeld, gewoon vervelend.
pi_34719709
Wellicht is het geen vooroordeel maar gewoon een feit...
  donderdag 2 februari 2006 @ 18:04:05 #3
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_34719719
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:02 schreef -Beer- het volgende:
Ik zat zo met een vriend in een cafe, we kwamen twee jongens tegen van marokkaanse afkomst. We raakten aan de praat over dat we het allemaal maar gezeur vonden, die vooroordelen tegen 'buitenlanders' en dat naar ons inzicht zij precies hetzelfde zijn als 'wij' en dat marokkanen geen criminelen zijn. Ondertussen had die vriend van me zn telefoon op tafel gelegd, hij verwachtte een sms. Een tijdje later, nog steeds discusieërend, zag ik uit mn ooghoek dat de tweede marokkaanse jongen de telefoon pakte en in zn zak stopte. Natuurlijk wat van gezegd en hij gaf het terug, maar verdomme ik ben altijd zo tegen die vooroordelen en nu gebeurt het me gewoon Overigens niet generaliserend bedoelt, gewoon vervelend.
Wat een boefjes Maar dit word weer een marokaan bash topic weet het nu al
pi_34719757
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:04 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Wat een boefjes Maar dit word weer een marokaan bash topic weet het nu al
Waarschijnlijk, maar zo is het neit bedoelt. wilde het alleen even mededelen
pi_34719867
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:07 schreef Roellio het volgende:

[..]
Ja hoor, scheer ze maar weer over een kam. Waar ik werk heb ik een aardige Marokkaanse collega, die is qua normen en waarden veel veder als menig autochtoon

[ Bericht 9% gewijzigd door alwaysleft op 02-02-2006 18:15:49 ]
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_34719901
Het is nu eenmaal een feit dat marokaanse jongeren de meeste criminele activiteit vertonen, dus misschien is het helemaal geen vooroordeel Natuurlijk is niet elke Marokkaanse jongere een crimineel, dat wil ik hier niet mee zeggen.
Maar lijkt me wel vervelend ja en zoiezo ook dom van die jongen die het deed. Zeker omdat jullie het al over vooroordelen hadden enzo.
pi_34719906
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef pc-reactive het volgende:
Wellicht is het geen vooroordeel maar gewoon een feit...
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_34719952
Tsjah, standaard reactie zou zijn; "Had ook een nedelander kunnen zijn.". Maar ook dit maal wederom.... Ik vraag me af waarom ze niet gewoon met hun poten van andermans spul af kunnne blijven. Ik heb geleerd dat als ik ook een telefoon wil, daarvoor moet werken en er een moet kopen.
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:09 schreef alwaysleft het volgende:

[..]

Ja hoor, scheer ze maar weer over aan kam. Ik heb zelf waarbij ik werk een Marokkaanse collega, die is veel beschaafder dan alle Hollanderders bij mekaar!

pi_34720076
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:02 schreef -Beer- het volgende:
bla bla bla...
Self fulfilling prophecy?
pi_34720112
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:17 schreef NX het volgende:

[..]

Sel fulfilling prophecy?
Nee, zeker niet. Ik ben juist altijd heel erg tegen de generalisatie en vooroordelen geweest, en nog steeds, van "allochtonen".
pi_34720199
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:18 schreef -Beer- het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Ik ben juist altijd heel erg tegen de generalisatie en vooroordelen geweest, en nog steeds, van "allochtonen".
Begrijp mij niet verkeerd, daar ben ik ook zeer tegen, geen generalisatie en vooroordelen maar ik kan een FUCKING FEIT niet uit de weg lopen..

Door meerdere ervaringen' wetend dat Mocro's sluwe fucking vossen zijn en een stelletje egoiesten!

Tis niet zo dat ik ze haat, ik haat ze wel, ik haat ze niet (D66 Shit), het zijn gewoon lullo's
  donderdag 2 februari 2006 @ 18:38:31 #12
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_34720727
Ik was laatst nog bijna mijn telefoon kwijt in een cafetaria. Eén of andere Antilliaanse gast kwam telkens naast me staan als ik een sms'je stuurde. (Ja sorry, ben sms verslaafde). Maargoed, het had ook een Nederlander kunnen zijn. Hoe dan ook, het zal wel het laatste ding zijn wat ie geprobeerd heeft te stelen! Mijn telefoontje is me heilig...
pi_34720998
Ja, ze blijven niet te vertrouwen. Was laatst ook in een cafe waar ik een marrokaan tegenkwam. Even gezellig met hem staan praten en het ook nog over vooroordelen met hem gehad. Ik dacht nog van, wat een vriendelijke jongen. Maar toen ik even later naar het toilet ging, greep hij me opeens in m'n kruis.

Het lijkt ook wel of ze nooit iets voor niets doen. Vorige week vroeg ik de weg aan zo'n mocro en toen zei hij gelijk van... "ik vertel het je alleen maar, als ik een sigaret van je krijg". Is toch achterlijk!
The sky is unlimited!
pi_34721511
Ik hoop dat je nu niet ook in deze verschrikkelijke vooroordelen gaat geloven.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_34721691
Ik heb het topic even opgeschoond, en hoop dat het nu ook schoon blijft. Gebash richting Marokkanen mag achterwege blijven, oftopic geblaat ook. Eigenlijk geef ik dit topic niet zoveel kans, gezien de OP, maar ik kijk het nog even aan.
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:19:54 #16
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_34722029
Je bent ook wel een lul als je je mobiel in een kroeg op tafel legt omdat je een sms verwacht.
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:22:41 #17
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_34722122
Hoe ver moeten ze nog gaan voor iedereen het inziet?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:39:37 #18
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_34722495
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:19 schreef MisterICE het volgende:
Je bent ook wel een lul als je je mobiel in een kroeg op tafel legt omdat je een sms verwacht.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_34722572
Het is cliché maar het blijkt nodig iedere keer.

Er zijn ook goede allochtonen, geloof me nou maar.
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:48:22 #20
107845 GertJanPeter
Ik Geef Gas Voor Een Tas
pi_34722638
Het mag dan wel een "vooroordeel" zijn dat Mocro's crimineel zijn....maar het is een feit dat ze zich veelvuldig in hun aars laten nemen door varkens van 50+

[ Bericht 45% gewijzigd door GertJanPeter op 02-02-2006 19:53:38 ]
Een Slimme Meid Is Op Anale Sex Voorbereid
pi_34722693
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb het topic even opgeschoond, en hoop dat het nu ook schoon blijft. Gebash richting Marokkanen mag achterwege blijven, oftopic geblaat ook. Eigenlijk geef ik dit topic niet zoveel kans, gezien de OP, maar ik kijk het nog even aan.
Dit soort inspiratieloze nonboeiende bagger dient direct van een slotje voorzien te worden!

[ Bericht 1% gewijzigd door KritischBlikje op 02-02-2006 20:28:06 (voorzien, niet voortien!) ]
Hmm. Dat kan beter.
pi_34722773
Het is misschien jammer, maar ik begin steeds meer te twijfelen of jattende Turken of Marokkanen meer regel dan uitzondering zijn...
50 Cent is mijn held!
pi_34723227
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef The_Terminator het volgende:
Tsja moet je horen, ik wilde alleen maar even klagen Daar is KLB toch voor? Gooi hem anders maar dicht als het je niet bevalt. Veel meer dan een bashtopic kan het toch niet worden
pi_34724399
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 21:16 schreef -Beer- het volgende:

[..]

Tsja moet je horen, ik wilde alleen maar even klagen Daar is KLB toch voor? Gooi hem anders maar dicht als het je niet bevalt. Veel meer dan een bashtopic kan het toch niet worden
Ok, sluiten lijkt mij ook de beste oplossing. Al wou Ik dit topic nog wel een kans geven, maar denk dat het inderdaad op alleen maar gebash uitloopt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')