nazi boete noem je dat?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:45 schreef MatthiasZ het volgende:
Deze middag verkoos ik het gemak van de tram om naar mijn tentamen te reizen. Ik nam plaats in een van de uiterst comfortabele stoelen, pakte een krant, legde in mijn ene been over mijn andere been, en begon in alle rust te lezen. In deze houding schampte de zool van mijn linkervoet de voorkant van de stoel voor mij. Lees goed, ik raakte op geen enkele manier de zitplek, alleen de voorkant. Na luttele minuten blafte een oplettende diender mij zonder waarschuwing toe: "Heeft u een legitimatie bewijs, dat wordt 50 euro boete. U bent in overtreding van de huisregels!"
Nu heb ik dus 50 euro boete gehad van die opgeblazen malloot, terwijl ik eigenlijk niet eens in overtreding was.![]()
![]()
![]()
stuur hem dit topic mee,quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:48 schreef MatthiasZ het volgende:
Wat moet ik dan doen, hem fysiek mishandelen? Ik heb gezegd dat ik het er niet mee eens ben, en ik ga dan ook protest aantekenen.
Uit een rijdende metro...?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef Ludwig het volgende:
Loop dat ook gewoon weg flapdrol.
Houd je hem aan het lijntje en ren je weg zodra de tram stopt. Gaat heus niet achter je aan.quote:
Trek wel eerst die broek van die gozer omlaag danquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:52 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Houd je hem aan het lijntje en ren je weg zodra de tram stopt. Gaat heus niet achter je aan.
Wat denkt zo'n vmbo-groen josti wel niet, dat hij boetes kan uitdelen aan de bloem der natie ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:50 schreef Casparovvv het volgende:
je bewerkt het waterhoofd van die godsvergeten fop-wetsdienaar toch even mooi tot een biels tussen de tramrails.
jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat denkt zo'n vmbo-groen josti wel niet, dat hij boetes kan uitdelen aan de bloem der natie ofzo![]()
Mijn linker voetzoel raakte de voorkant van de zitplek, maar niet de zitplek zelf. De boete was dus in mijn ogen onterecht. Nog afgezien van het feit dat het buitenproportineel hoog is en er geen waarschuwing aan vooraf ging.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Nou vraag ik me af of je een fractie van een seconde dat bankje schampte, of dat je je zolen constant tegen de zijkant ten ruste legde?
Dat had ik ook..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:58 schreef skippy22 het volgende:
Je moet je ausweis altijd bij je hebben lapzwans![]()
Hej, kon je geen ander fucking irritante UserIcon vinden, tering man... tis topic niet eens meer lezen waard...quote:
en deze reactie maakt alles weer goed zekerquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:02 schreef NX het volgende:
[..]
Hej, kon je geen ander fucking irritante UserIcon vinden, tering man... tis topic niet eens meer lezen waard...
onder die boete iets leggen heeft niet veel zin denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:09 schreef Rock-shocker het volgende:
Leg er dan ook iets onder, huilie
Er zal wel een dikke laag bruin honde-excrement aan je zool hebben gezeten niet??quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:00 schreef MatthiasZ het volgende:
[..]
Mijn linker voetzoel raakte de voorkant van de zitplek, maar niet de zitplek zelf. De boete was dus in mijn ogen onterecht. Nog afgezien van het feit dat het buitenproportineel hoog is en er geen waarschuwing aan vooraf ging.
Toen ik wou laten zien waar mijn voet zich bevondt, en dat de boete dus onterecht was, reageerde Oom Agent met de opmerking: Haal die voet weg, o je krijgt nog 50 euro!quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:13 schreef Asics het volgende:
Als je dan toch al een boete hebt, kun je net zo goed ook echt die stoel slopen
mag ik je aanrakenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:15 schreef MatthiasZ het volgende:
[..]
Toen ik wou laten zien waar mijn voet zich bevondt, en dat de boete dus onterecht was, reageerde Oom Agent met de opmerking: Haal die voet weg, o je krijgt nog 50 euro!![]()
Nou als ze eens fatsoenlijk zouden schoonmaken zou je het misschien kunnen zien, tot die tijd zijn dit soort boetes natuurlijk een gotspe.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:36 schreef Captain_Chaos het volgende:
Houd je voeten dan ook op de grond.
Ik denk dat iedereen die met de metro reist zich de zittingen voor de geest kan halen waar alleen voeten 'tegen' komen in plaats van op. Ik heb in ieder geval al een aardig beeld van hoe het eruit moet hebben gezien.
Gewoon ff op ESC rammen, problem solvedquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:02 schreef NX het volgende:
[..]
Hej, kon je geen ander fucking irritante UserIcon vinden, tering man... tis topic niet eens meer lezen waard...
Godwins' Law lijkt van toepassing te zijn op de TS.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nazi boete noem je dat?
en dat kan je toch met hem overleggen![]()
Misschien wel handig om het door te lezen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:48 schreef 2609 het volgende:
terechte boete waarom andermans eigendommen vies maken
Da's het paard achter de wagen spannen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou als ze eens fatsoenlijk zouden schoonmaken zou je het misschien kunnen zien, tot die tijd zijn dit soort boetes natuurlijk een gotspe.
Een dergelijk boete voor een dusdanig lichte "overtreding" (voet alleen tegen de voorkant!) is ook wel een beetje overdreven, en riekt naar oneigenlijke motieven bij het bestraffen. Een waarschuwing was hier meer op zijn plaats geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Da's het paard achter de wagen spannen natuurlijk.
Zolang het niet schoon is permiteer ik mij mij voeten erop/tegen te zetten.
Dat een ander al de boel bevuilt heeft doet niets af aan de overtreding.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:46 schreef timmeeeh het volgende:
hehe echt té triest dat je dat pikt van die nepagent!
Op grond van een regeltje, dat ooit door de NAZIs is ingesteld. Triest maar waar!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:45 schreef electricity het volgende:
op grond waarvan kan een stadwacht/anderssoortige melkert medewerker uberhaupt BOETES uitdelen?
terecht toch dan kan je niet zo goed oplettenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:55 schreef Ratt het volgende:
zeg dat tegen de juut die mij ee plakkerd gaf van 130 euri omdat ik bellend op een parkeerplaats reed
Jij hebt het verhaal teminste goed gelezenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:43 schreef LennyKravitz het volgende:
gewoon je ID bij je hebben... s-i-m-p-e-l ...
las g-een ...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:33 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Jij hebt het verhaal teminste goed gelezen
bron? ben wel benieuwd naar de wettelijke grondslag.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:07 schreef edcetera het volgende:
[..]
Op grond van een regeltje, dat ooit door de NAZIs is ingesteld. Triest maar waar!
*voor de wijsneuzen onder ons: Nee, melkertbanen bestonden toen nog niet. Ik heb dan ook over medewerkers van het openbaar vervoer!
Als je dit nieuws iets subtieler en beleefder had gebracht, had ik je misschien nog serieus genomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:14 schreef Oosthoek het volgende:
M\'n pa heeft afgelopen week een boete voor zonder gordel rijden gekregen terwijl hij hem om had :\') Hoe bedoel je domme kankerwout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |