Hoe weet jij nou wat pijn doet en wat niet...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ben een stoere kangeroe Maar zo zeer doet het ook weer niet je kan gewoon fokken Sissyboy
Waarschijnlijk onderzoekt hij je alleen, bekijkt hij de rontgens en stuurt 'ie je daarna naar de instrumentmaker die een of ander hels hulpstuk voor je maakt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:47 schreef MrManiak het volgende:
Dankjulliewel... ik zie namelijk erg tegen de orthopeed op :\'(
Wat voor hulpstuk zou ik kunnen krijgen voor een klein stukje vergroeide rug?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:56 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onderzoekt hij je alleen, bekijkt hij de rontgens en stuurt \'ie je daarna naar de instrumentmaker die een of ander hels hulpstuk voor je maakt.
Dat is precies waar ik aan dacht.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:01 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Wat voor hulpstuk zou ik kunnen krijgen voor een klein stukje vergroeide rug?
(Ik hoorde trouwens dat mijn oom (vaders kant) ooit ook zoiets had, die kreeg een verstevigd corset voor \'s nachts...)
Pfoe... iets om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Dat is precies waar ik aan dacht.
Mijn neef had een kromme rug, als gevolg van jarenlang met slappe schouders lopen en voorovergebogen zitten. Die kreeg toen een corset voor dagelijks gebruik. Dat is echt geen pretje, maar het was dan ook wel redelijk ernstig met hem gesteld.
Voor een klein stukje vergroeide rug krijg je misschien niet eens een hulkpstuk maar aanwijzingen om anders te lopen oid, of een behandeling bij de kraker ofzo?
En als je wel een hulpstuk krijgt misschien een strak weefsel om het betreffende stuk rug, of een corsetje, of een soort van spalk. Ik ben geen kenner hoor dus ik zeg ook maar wat ik denk.
Nou, geweldige update.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:58 schreef MrManiak het volgende:
Update, lol, update, lol...
Ik loop nu bij de fysio... nouja, meer niet...
Jij was toch als baby al verkeerd gevallen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:08 schreef Nawien het volgende:
Verkeerd gevallen.. jaa, dat heb ik es een keer met whiskey gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |