Kijk dat zit er waarschijnlijk dus ook niet inquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:47 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Je kan misschien van te voren al goed gaan leren zodat je zaterdag weinig meer hoeft te doen?
Hoogeveen. En ik kan om 23.18 nog de laatste trein pakken. Volgens CDP is dat haalbaar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef WithMe het volgende:
[..]
Thanx!![]()
Oei, maar het wordt wel erg krap qua tijd met de treinreis naar Groningen. Moet waarschijnlijk dan de uitslag missen. Zijn er misschien nog meer Fok!kers uit de richting Groningen/Assen?
Als je gewoon links aanhoudt moet het goedkomenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:45 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Is het dan moeilijk te vinden vanaf het begin van het mediapark?
Ik ben al eerder er eens geweest bij idols 1, maar toen was ik met iemand anders mee met de auto dus daar weet ik niks meer van![]()
Voor ons dezelfde tijd, dus dan kunnen we met meer richting het station gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoogeveen. En ik kan om 23.18 nog de laatste trein pakken. Volgens CDP is dat haalbaar.
Zelfde richting ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij moet iedereen zowat die trein hebben.
Rellen tussen de fans van verschillende personenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:04 schreef Yeahinho het volgende:
Afterparty in de trein naar Utrecht dus.
whaha, wordt gezellig nogquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij moet iedereen zowat die trein hebben.
Ah, mooi.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoogeveen. En ik kan om 23.18 nog de laatste trein pakken. Volgens CDP is dat haalbaar.
Daar moet ik spontaan van blozen Tomquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als je uit een stil hoekje geluidjes hoort komen zijn het. PeRi.
. en ik.
Dacht je dan dat er mensen in het Idols-subforum waren die het niet leuk vinden om naar een show te gaan met een leuke groepquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:30 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Wel leuk dat jullie zo enthousiast zijn!! Maakt de dag weer goed.
Was de dag nog niet goed danquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:30 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Wel leuk dat jullie zo enthousiast zijn!! Maakt de dag weer goed.
Die is er dan allang uit... hopelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag Raff een vrijstelling naar de finale?
Jaa, dat is wel wat beter. Ik vind het zo zielig voor iedereen die niet mee magquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sven zou strax een IDO-Meet topic maken
WTF AAARGH?quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:32 schreef superhero87 het volgende:
Krijg het druk, ik ga op 9 maart misschien naar Lucie Silvas![]()
Ow.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:11 schreef PeRi het volgende:
We gaan niet vanavond, 4 maart pas! En je moet CDP mailen dan kan je ook mee!
Jawel, maar ik woon in 'n gehucht en ben afhankelijk van 't openbaar vervoer. M'n Idols-2-minnende autobezittende vrienden zijn dit seizoen afgehaakt dus die krijg ik niet zo gek.quote:
Leuke testquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef WithMe het volgende:
Test
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:\\\\\\\\\\\\\\\'(
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:\\\\\\\\\\\\\\\')
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oO<
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~:) O~) >:O
Groeten terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:56 schreef Vadoes het volgende:
Hoi hoi, jullie moeten de groeten van -Vaduz- hebben.
dat je niet kon posten als je moderator wasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar heb je het over Sbien?
ja tuurlijk! met waars. dezelfde vriendinquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Snap ik. Ga je 4 maart ook weer trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |