Ik vond em zelf ook wel weer aardigquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
Die TT.
Gelukkigquote:
Doe je broek maar uit, dan.quote:
Liever blauw op straat dan ik een topic zeg ik alltijd maarquote:
Hmm... voeg me toch maar toe op msnquote:
Al gedaan... toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... voeg me toch maar toe op msn
Ooh.. ik zip op pc van stage zonder MSN. Ik connect even naar thuis en ik kijk evenquote:
Check! en werkenquote:
quote:
Die techniek van tegenwoordig... ongelooflijk hehquote:
Jij hier?quote:
Het is bijna magie!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Die techniek van tegenwoordig... ongelooflijk heh
Al weg.quote:
And so am I! Eten!quote:
Cheers,... ik ook zoquote:
Bye bye dan maarquote:
Heb ik net op.quote:
Gefeliciteerd met je echte leven..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
AANGENOMEN!
Dankuquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je echte leven..
quote:
quote:
-soepquote:
Snert.quote:
Dat zou ik maar niet zeggen met vrouwen in de huisje..quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Kutschop!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet zeggen met vrouwen in de huisje..
Dit is een SC ja! Bek houden dus.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:16 schreef Sjowhan het volgende:
5 minuten.
Als 't 3 uur was mocht je schoppen, of was 't zelfs na 24uur pas?
iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:16 schreef Sjowhan het volgende:
5 minuten.
Als 't 3 uur was mocht je schoppen, of was 't zelfs na 24uur pas?
hou zelf je bek achterlijke kankermongool na 5 minuten al schoppen is ECHT DEBIELquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit is een SC ja! Bek houden dus.
Ik let niet op de tijd, het leek langer. Maar nog, 5 minuten in een SC is niet overdreven kort imo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hou zelf je bek achterlijke kankermongool na 5 minuten al schoppen is ECHT DEBIELpostgeil as always he
whehehequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik let niet op de tijd, het leek langer. Maar nog, 5 minuten in een SC is niet overdreven kort imo..
is WEL overdreven kortquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik let niet op de tijd, het leek langer. Maar nog, 5 minuten in een SC is niet overdreven kort imo..
Zie dat imo stuk er dan ook bij.quote:
Good luck.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:27 schreef Chowi het volgende:
Ik ga nú een poging doen Kate Moss te tekenen. Wish me luck..
succes... kanker wat een annorexia hork is dat wijfquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:27 schreef Chowi het volgende:
Voordeel van fotomodellen natekenen is dat je maar een smal reepje papier nodig hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:27 schreef Chowi het volgende:
Tof en gezellig!quote:
Zelfkennis.quote:
Behalve hier.quote:
Kopen.quote:
Geen zin, het sneeuwt, koppijn..quote:
Uhuh.quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:44 schreef Pluto_Nium het volgende:
Is fok bij jullie ook zo kut
Ja, waardeloosquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:44 schreef Pluto_Nium het volgende:
Is fok bij jullie ook zo kut
doodquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, waardeloos![]()
Waar is Breuls?
Net als dit topic...quote:
Das niet gek als je er steeds afgetieft wordt..quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef Chowi het volgende:
MISSTIQUE!!!!. Wat heb ik jou gemist.
.
quote:
Maar mij het meest.quote:
Hihihihihihihihihihii!quote:
Knuffelen?quote:
topic killer :')quote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:31 schreef guitarist.nl het volgende:
weet iemand waaarom fok! zo traag gaat ?
Okay!quote:
Het huis uit gaan is het meest effectief.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet iemand of je moeders voor adoptie op kan geven?
quote:
En dat begint net in het weekend?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens!
ik wéét dat niemand dit wil horen maar i kvertel het toch! ha!
Ik slaap al 2 nachten op volkomen christelijke uren!
*trots op zichzelf*
Ik voorzie dat je dat niet vol gaat houden nu Fok! weer up isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens!
*trots op zichzelf*
Ik heb vanacht maar één uurtje geslapen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens!
*trots op zichzelf*
Pfft, dat overtreft mijn 64 uur non-stop wakker zijn nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb vanacht maar één uurtje geslapen.
Mt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:00 schreef Misstique het volgende:
c.
Wtf, nee dat red ik niet. :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pfft, dat overtreft mijn 64 uur non-stop wakker zijn niet.
Ch.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:12 schreef Chowi het volgende:
J.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:12 schreef Chowi het volgende:
J.
Mt.quote:
on the postive side:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:47 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nouja.. \"doet\"
|quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:47 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nouja.. \"doet\"
Dat is noujuist een schande!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
on the postive side:
we zijn wel van de emo-smilie verlost :')
dit gebeurt er na een paar keer op previeuw rammen op jouw quotequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is noujuist een schande!
En:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'(
dan? (check check)
Kansloos :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
|
2 vrije dagen me de tering verveeld...
Ik heb wel andere dingen gedaan, maar het was wel saai enzo.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens!
*trots op zichzelf*
:') ik heb die van mij zelf op m'n pc staan en staat online.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik heb trouwens bijna alle icons van BeFfers nog op mijn schijf, voor wie hem kwijt is
ik ben al bezig de mijne weer te uploaden!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik heb trouwens bijna alle icons van BeFfers nog op mijn schijf, voor wie hem kwijt is
WASH YOUR HANDS CLEAN ON YOURSELF!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef Chowi het volgende:
HEY MEGALOMANIAC, YOU\'RE NO JESUS, YA YOU\'RE NO FUCKING ELVIS..
quote:
Ik verveelde me zo erg he. Naja, gisteren dan maar naar een vriend toe gegaan.quote:
Ach, ik niet hoor, genoeg te doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik verveelde me zo erg he. Naja, gisteren dan maar naar een vriend toe gegaan.
Wrijf het er maar in!quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
on the postive side:
we zijn wel van de emo-smilie verlost :\\\')
En volgens mij is de topickill van J. nog steeds het langst. Dat was anderhalve dag, dit was 1 dag en 11 uur.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:36 schreef Chowi het volgende:
Volgens mij is dit het langstlopende BeF-topic ooit.
Lol.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En volgens mij is de topickill van J. nog steeds het langst. Dat was anderhalve dag, dit was 1 dag en 11 uur. :') .
Hoe ging je solicitatiegesprekquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, ik heb voor het eerst een peel-off masker op mn snoet zitten en hij wordt harder. Hip gevoel, ik moet m'n gezicht vaker insmeren met rommel.
Aangenomenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hoe ging je solicitatiegesprek?
Gefeliciteerd.quote:
Hell yeah!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Whoei gefeliciteerd![]()
![]()
je bent dus door de chromosomen test gekomen![]()
Nog wat parneermeel eroverheen en het in het frituurvet gooien en het is een bamischijf.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben bami aan het maken. Das bijna frituur.
Smakelijk!quote:
Dank, dat heeft het gedaan. Zit erg vol en heb nog genoeg over. :').quote:
Wat had je?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dank, dat heeft het gedaan. Zit erg vol en heb nog genoeg over. :').
Aardappels met rode kool(met appeltjes) stampot en gehaktbal.quote:
Frites met een klodder fritessaus en een extra snack, wat u blieft. Keuzes tussen: bamischijf, kroket, frikandel, hamburger én loempia.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aardappels met rode kool(met appeltjes) stampot en gehaktbal.
ik had keuze tussen frikandel, kroket ofquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Frites met een klodder fritessaus en een extra snack, wat u blieft. Keuzes tussen: bamischijf, kroket, frikandel, hamburger én loempia.
Dat had ik vandaag.
Oh én we hadden ketchup en curry en uitjes.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik had keuze tussen frikandel, kroket ofVan Dobben kalfskroket
en behalve fritessaus, ook nog satésaus
wij hadden geen uitjesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh én we hadden ketchup en curry en uitjes.
Dat niet, maar wel voor een patatje of een frikandel speciaal.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wij hadden geen uitjes
maar wie wil er dan ook uitjes op zijnVan Dobben Kalfskroket
![]()
uitjes bij de patat heb ik nooit gesnaptquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel voor een patatje of een frikandel speciaal.
Is best heel lekker.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
uitjes bij de patat heb ik nooit gesnapt
* guitarist.nl gaat zo de kroeg inquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:08 schreef Misstique het volgende:
En waar de neuk is iedereen??![]()
Heeft iedereen nu inene een leven???!!
ik ben erquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:08 schreef Misstique het volgende:
En waar de neuk is iedereen??![]()
Heeft iedereen nu inene een leven???!!
Goh ik ook, aan de ene kant zeg ik ja, morgen werken, dus slapen, aan de andere kant zeg ik, nee kheb geen zin om te slapen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik twijfel. To slapen of niet to slapen, das een beetje de vraag.
Besluiteloosheid.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Goh ik ook, aan de ene kant zeg ik ja, morgen werken, dus slapen, aan de andere kant zeg ik, nee kheb geen zin om te slapen.
Uhu, ik ga toch zo maar maffen, dat kankerwerken mept er best in.quote:
Whimpquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uhu, ik ga toch zo maar maffen, dat kankerwerken mept er best in.
Ik ben voor morgen de messen aan het slijpen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Is er niemand?
R.I.P RPP.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben voor morgen de messen aan het slijpen.
Ach ja, vorig seizoen was het ook kut, maar die drie punten in de Kuip zijn eigenlijk wel een zekerheidje :\')quote:
Ach, paar maandjes terug hadden we in de Arena ook makkelijk 3 punten.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach ja, vorig seizoen was het ook kut, maar die drie punten in de Kuip zijn eigenlijk wel een zekerheidje :\\\')
Hoi.quote:
+124 kansloos.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, paar maandjes terug hadden we in de Arena ook makkelijk 3 punten.
Nu Hamas de verkiezingen heeft gewonnen zullen we niet veel moeite hebben met de Joden te verslaan.
quote:
Nog leuker is het om jullie nog lager dan de 7e plaats te krijgen.quote:Maar die overwinning in de ArenA geeft jullie hoop, dan is het leuker om te winnen in plaats van dat jullie van tevoren al weten dat je die punten in moet leveren, hehehe!
Ik ga niet prat op de geuzennaam Joden, dus die vergelijking gaat niet op hier.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Als er iets in het nieuws was over insecternbestreiding had je hetzelfde over kakkerlakken gezegt.
.
Het valt te proberen natuurlijk. Op zich best dapper.quote:[..]
Nog leuker is het om jullie nog lager dan de 7e plaats te krijgen..
Zeik niet! Dat deed ik ook niet over je niet-toegestane "Hoi!" post net!quote:Op zondag 5 februari 2006 00:53 schreef mcDavid het volgende:
het gaat toch niet over voetbal ofzo he?
ik ben trouwens pitten!
Het gaat voor de helft over voetbal. Voor de andere helft over Ajax.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:53 schreef mcDavid het volgende:
het gaat toch niet over voetbal ofzo he?
Trusten.quote:ik ben trouwens pitten!
Yeah.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*leeft..
Ach, ik was toch eventjes blij.quote:maar niet lang meer
Downtime he.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:05 schreef Bizznitch het volgende:
WAT NOGSTEEDS OPEN!?!?!?!?!?!?!?!?
Oja de hoeren... nou ik had het uiteraard te druk met sex enzoquote:
Ik ook!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Oja de hoeren... nou ik had het uiteraard te druk met sex enzo
Dan heb jij niet een goed vriendje, je hoort nu helemaal uitgeput in je bed te liggen dan...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Oja de hoeren... nou ik had het uiteraard te druk met sex enzo
Ja hoi ik heb gewoon een goed uithoudings vermogen + ik lig nu ook voor pampus op bed met de laptop voor me :')quote:Op zondag 5 februari 2006 01:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan heb jij niet een goed vriendje, je hoort nu helemaal uitgeput in je bed te liggen dan...
Ik word echt oud... mijn naspel is niet met een laptop in bed liggenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja hoi ik heb gewoon een goed uithoudings vermogen + ik lig nu ook voor pampus op bed met de laptop voor me :\')
en mijn bedoeling van sex is niet om de dag daarna niet meer te kunnen lopen
Het zijn nerds. Ik begrijp dat.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik word echt oud... mijn naspel is niet met een laptop in bed liggen![]()
Ik heb geen sex!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij ligt er gewoon naast met een andere laptop??
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ook!
M\'n rechterhand werkte overuren.
Lul je er nu maar weer uit!quote:
M'n lul heeft niet veel kunnen doen. Niet met een meisje iig.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
Lul je er nu maar weer uit!
Zorg nou maar dat je het een keer een heel seizoen volhoudt :')quote:Op zondag 5 februari 2006 00:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het gaat voor de helft over voetbal. Voor de andere helft over Ajax..
[..]
Trusten..
Je bent nog maagd??? Wat sweet!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
M\'n lul heeft niet veel kunnen doen. Niet met een meisje iig.
Is goed, zorgen jullie dan dat jullie dit volhouden? 7e plaats.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zorg nou maar dat je het een keer een heel seizoen volhoudt :\')
Nee. Ben alleen sexloos.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je bent nog maagd??? Wat sweet!!!
Ik heb liever een keer zo'n tyfusseizoen dan dat ik jaren loop aan te kloten zonder dat er wat boeiends gebeurt.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is goed, zorgen jullie dan dat jullie dit volhouden? 7e plaats.
Daar heb je dan weer wel gelijk in, op de uefacub na dan. Maar dit seizoen maken we toch best veel kansquote:Op zondag 5 februari 2006 01:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb liever een keer zo\'n tyfusseizoen dan dat ik jaren loop aan te kloten zonder dat er wat boeiends gebeurt.
Ach dat komt vanzelf wel weer eens.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Das nog erger!! Dan is er geen hoop meer!!
*dromen in de prullenbak miktquote:Op zondag 5 februari 2006 01:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Das nog erger!! Dan is er geen hoop meer!!
Sexloos is wat anders dan zonder sex zittenquote:
Sexloos is anders dan zonder sex zitten?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sexloos is wat anders dan zonder sex zitten
En daarbij, jij hoort over mij te dromen![]()
Bij sexloos raak je helemaal niet opgewonden.. Sex bestaat niet, dus geen harde plasser, geen kwijl uit de mondhoeken bij naakte webcamdames...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Sexloos is anders dan zonder sex zitten?
Leg uit?
En wat als je wel een harde plasser krijgt maar je meer dan tijdelijk zonder neukertje zit?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bij sexloos raak je helemaal niet opgewonden.. Sex bestaat niet, dus geen harde plasser, geen kwijl uit de mondhoeken bij naakte webcamdames...
Zonder sex zitten: je zit gewoon tijdelijk zonder neukertje
Sex is hoe dan ook de daad.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bij sexloos raak je helemaal niet opgewonden.. Sex bestaat niet, dus geen harde plasser, geen kwijl uit de mondhoeken bij naakte webcamdames...
Zonder sex zitten: je zit gewoon tijdelijk zonder neukertje
Dan ben je gewoon kanschloosquote:Op zondag 5 februari 2006 01:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En wat als je wel een harde plasser krijgt maar je meer dan tijdelijk zonder neukertje zit?
Oh ja, jij hebt ook zooooveeeel sex met mannen zeg... tjeem.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon kanschloos
Ho...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Sex is hoe dan ook de daad.
Geen penetratie = geen sex.
Masturbatie of een harde is nog steeds geen sex doosch.
quote:
seks (de ~ (m.))
1 handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding en vrijen => geslachtelijke omgang, geslachtsverkeer
Jezus, dan had ik al sex op m'n 3e levensjaar.quote:
Ik ga jou aan je neus hangen met wie ik speel en wanneer, zekerquote:Op zondag 5 februari 2006 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt ook zooooveeeel sex met mannen zeg... tjeem.
Zelda, mario... het maakt mij weinig uit. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 01:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ga jou aan je neus hangen met wie ik speel, zeker
Jij slet!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Jezus, dan had ik al sex op m\'n 3e levensjaar.
Hee, Jett en mayo zijn de sletten around here!quote:
:').quote:Op zondag 5 februari 2006 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Hee, Jett en mayo zijn de sletten around here!
Als het jou al weinig uitmaakt, neem ik geen moeite om het je te vertellenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Zelda, mario... het maakt mij weinig uit. :\')
Ff wat eten. En dan denk ik slapen.quote:
saaie lulquote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ff wat eten. En dan denk ik slapen.
Er is niks saais aan mijn lul!quote:
Ga je toch nog trots naar bed..quote:Op zondag 5 februari 2006 03:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Slaap-kwartet.
idd, het regent(de) en ik moet zo werken. Bovendien maakte m'n broertje mij wakker om 9 uur!! met de mededeling dat z'n pc het niet deed. BOEIEND KANKERJONG.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo goed issie niet, maar hey,![]()
.
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:30 schreef cerror het volgende:
Scheldgeweld was tof, het bier ook en alle mensen moeten dood.
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
idd, het regent(de) en ik moet zo werken. Bovendien maakte m\'n broertje mij wakker om 9 uur!! met de mededeling dat z\'n pc het niet deed. BOEIEND KANKERJONG.
en nu roken.
Dat sowieso.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:30 schreef cerror het volgende:
alle mensen moeten dood.
Honneponquote:Op zondag 5 februari 2006 12:37 schreef Chowi het volgende:
Môgge.
Krieg.quote:
Mijn MSN is fucked up. Waarom, zeg ik je?!quote:
Duidelijk! en ik kan je ook vertellen wie hier de Sieg behaalt!quote:
God houd niet van je.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn MSN is fucked up. Waarom, zeg ik je?!
Bij mij doet het gewoon, maybe because you is black.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn MSN is fucked up. Waarom, zeg ik je?!
quote:
GMTAquote:Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bij mij doet het gewoon, maybe because you is black.
Inderdaad, best eng eigenlijk.quote:
God houdt van ons allebei, en heeft ons geprezen met een onverbeterbaar kwalitatief hoogstaand brein. Dat tevens in staat is om te communiceren van grote afstand zonder enige hulpmiddelen.quote:
Èèn dingetje moet ik even verbeteren: God bestaat niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
God houdt van ons allebei, en heeft ons geprezen met een onverbeterbaar kwalitatief hoogstaand brein. Dat tevens in staat is om te communiceren van grote afstand zonder enige hulpmiddelen.
ofzo [emo.gif]
Ok, ok, ok. We zijn gewoon 2 kansloze hoogbegaafden die elkaar per toeval tegen komen op een eveneens kansloos medium genaamd internet.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Èèn dingetje moet ik even verbeteren: God bestaat niet.
Same here, zondagen moeten verboden worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Allehoerenjezus wat verveel ik me.
En het filmfestival ookquote:Op zondag 5 februari 2006 13:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Same here, zondagen moeten verboden worden.
www.empornium.us, en nu ga ik werken.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En het filmfestival ook. Ik wil goftedomme gewoon een film zien
.
Heb ik er zat van op mijn harde schijf maar geen zin.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En het filmfestival ook. Ik wil goftedomme gewoon een film zien
.
Ja nee ik wil achter m\'n pc vandaan :`). Ik heb het idee dat ze anders m\'n bureaustoel op een gegeven moment operatief van m\'n reet moeten verwijderen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb ik er zat van op mijn harde schijf maar geen zin.
Wacht, who\\\'s line is it anyway seizoen 2 heb ik ook nog.
Ga wandelen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nee ik wil achter m\'n pc vandaan :`). Ik heb het idee dat ze anders m\'n bureaustoel op een gegeven moment operatief van m\'n reet moeten verwijderen.
Alsof Einstein zichzelf hoogbegaafd zou noemen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Alsof einstein altijd helder eruit zag.
Denk inderdaad dat het iets in die richting gaat worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ga wandelen.
Of naar de mac wandelen, dat kan ook nog.
Niet teveel bestellen anders word je dik!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat het iets in die richting gaat worden.
Eten ga ik bij de chinees of turk doen, als ik gaquote:Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet teveel bestellen anders word je dik!
Of gewoon niets bestellen en naar mensen staren, altijd leuk om te doen.
uitjes bij de patat is een pre... barbaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
uitjes bij de patat heb ik nooit gesnapt
vertrouw me het zal echt niet aan jou liggenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:19 schreef JDude het volgende:
Nog stééds dit deel?
Ik kan jullie ook geen 2 dagen alleen laten he...
Mits mayo (quote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef Bizznitch het volgende:
uitjes bij de patat is een pre... barbaar
volgende keer, volgende keer!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
uitjes bij de patat is een pre... barbaar
Heyyyy meisss!!!quote:
Echt weer om je bed in te duiken met een goed boekquote:Op zondag 5 februari 2006 16:08 schreef Misstique het volgende:
Wat een troosteloze dag vandaag.
Of achter de pc te hangen.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Echt weer om je bed in te duiken met een goed boek![]()
Fitheid alom hier. Zojuist het hele huis schoongemaakt.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk net nog even iets te brak voor![]()
Dat kan ik even niet opbrengen.. Zal allang blij zijn dat ik de wasmachine draaiende krijg...quote:Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Fitheid alom hier. Zojuist het hele huis schoongemaakt.
Ik ben voor het eerst in weken vóór 1 uur mn nest in gegaan op zaterdagavond. Verfrissend wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat kan ik even niet opbrengen.. Zal allang blij zijn dat ik de wasmachine draaiende krijg...
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst in weken vóór 1 uur mn nest in gegaan op zaterdagavond. Verfrissend wel.
Stam + t.quote:
Ja, en ook zó onlogisch.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:22 schreef Misstique het volgende:
Nederlandsch is een heeeeeele moeilijke taal.
Zeker gezien het feit dat de spelling ongeveer elke 5 jaar wordt veranderd.quote:
I blame Balkenende.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeker gezien het feit dat de spelling ongeveer elke 5 jaar wordt veranderd.
Whehe. Oók.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |