Ik vond em zelf ook wel weer aardigquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
Die TT.
Gelukkigquote:
Doe je broek maar uit, dan.quote:
Liever blauw op straat dan ik een topic zeg ik alltijd maarquote:
Hmm... voeg me toch maar toe op msnquote:
Al gedaan... toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... voeg me toch maar toe op msn
Ooh.. ik zip op pc van stage zonder MSN. Ik connect even naar thuis en ik kijk evenquote:
Check! en werkenquote:
quote:
Die techniek van tegenwoordig... ongelooflijk hehquote:
Jij hier?quote:
Het is bijna magie!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Die techniek van tegenwoordig... ongelooflijk heh
Al weg.quote:
And so am I! Eten!quote:
Cheers,... ik ook zoquote:
Bye bye dan maarquote:
Heb ik net op.quote:
Gefeliciteerd met je echte leven..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
AANGENOMEN!
Dankuquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je echte leven..
quote:
quote:
-soepquote:
Snert.quote:
Dat zou ik maar niet zeggen met vrouwen in de huisje..quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Kutschop!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet zeggen met vrouwen in de huisje..
Dit is een SC ja! Bek houden dus.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:16 schreef Sjowhan het volgende:
5 minuten.
Als 't 3 uur was mocht je schoppen, of was 't zelfs na 24uur pas?
iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:16 schreef Sjowhan het volgende:
5 minuten.
Als 't 3 uur was mocht je schoppen, of was 't zelfs na 24uur pas?
hou zelf je bek achterlijke kankermongool na 5 minuten al schoppen is ECHT DEBIELquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit is een SC ja! Bek houden dus.
Ik let niet op de tijd, het leek langer. Maar nog, 5 minuten in een SC is niet overdreven kort imo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hou zelf je bek achterlijke kankermongool na 5 minuten al schoppen is ECHT DEBIELpostgeil as always he
whehehequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik let niet op de tijd, het leek langer. Maar nog, 5 minuten in een SC is niet overdreven kort imo..
is WEL overdreven kortquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik let niet op de tijd, het leek langer. Maar nog, 5 minuten in een SC is niet overdreven kort imo..
Zie dat imo stuk er dan ook bij.quote:
Good luck.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:27 schreef Chowi het volgende:
Ik ga nú een poging doen Kate Moss te tekenen. Wish me luck..
succes... kanker wat een annorexia hork is dat wijfquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:27 schreef Chowi het volgende:
Voordeel van fotomodellen natekenen is dat je maar een smal reepje papier nodig hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:27 schreef Chowi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |