Gewoon juichen dan as ajax weet te scoren, maar niet juichen als ze hem in hun eigen doel rossen :\')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef MissJ. het volgende:
Tis stil aan de overkant, tis stil aan de overkant.....
(kijk morgen ben ik natuurlijk de grootste AJAX fan ever............
Wat kan er mis gaan de bal is rond.....Toch?
Het is helemaal niet stil aan de overkant, als ik hier morgen in een willekeurige kroeg ga staan met een Everton shirt aan en ga lopen schreeuwen Cantona is een teringlijer moet je eens kijken hoeveel lawaai er van deze kant komtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef MissJ. het volgende:
Tis stil aan de overkant, tis stil aan de overkant.....
(kijk morgen ben ik natuurlijk de grootste AJAX fan ever............
Wat kan er mis gaan de bal is rond.....Toch?
En wat bedoel je precies met äls Ajax".....die scoren toch altijd....zijn godenzonen........quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gewoon juichen dan as ajax weet te scoren, maar niet juichen als ze hem in hun eigen doel rossen :\\\')
Afentoe een keer ahhhhh en oehhhhh roepen en ze denken dat je er helemaal in zit
Het enige probleem is dat ze het dak wat vaak dicht hebben en dat God ze dan niet kan zienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:21 schreef MissJ. het volgende:
[..]
En wat bedoel je precies met äls Ajax\".....die scoren toch altijd....zijn godenzonen........![]()
whehehehehehe....... je hebt dit seizoen nog niet meegekregen geloof ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:21 schreef MissJ. het volgende:
[..]
En wat bedoel je precies met äls Ajax\".....die scoren toch altijd....zijn godenzonen........![]()
Flugel is er nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef demins het volgende:
Meldt zich!
Goedemorgen allemaal! (behalve Flugel...)![]()
![]()
![]()
Ik had het al gelezenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flugel is er niet![]()
Demins je bent een een een ik kom er zo wel op
Ooooh...ik zag ut!!!!! (wijst met vinger naar Manu) oooh verboden woord............quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flugel is er niet![]()
ja, maar straks kan TL meelezen, als hij deze eeuw nog wakker wordtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flugel is er niet![]()
Die komen grieks koken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:30 schreef cuall het volgende:
Wie is die dame en dat meisje?
mijn streams stotteren als een gek
![]()
Hai undercover flugelquote:
Ik dacht het postaantal van mannetje op te kunnen krikken... Maar hij telt nu ook geen posts bij :')quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:33 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Ik dacht het postaantal van mannetje op te kunnen krikken... Maar hij telt nu ook geen posts bij :\')
Je mannetje staat op 1 post, dat had je zo kunnen verdubbelen als ie zou tellenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:33 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Ik dacht het postaantal van mannetje op te kunnen krikken... Maar hij telt nu ook geen posts bij :\\\')
quote:
Ik kan ze ook niet bijhouden. Ben tussendoor spullen aan het verzamelen, zometeen eten en de kleine aankleden. Dan naar verjaardag toequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:37 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik kan de SV niet bijhouden jongens, ik word gestoord van dat gedoe met mijn streams, heb ze even uitgezet![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:34 schreef cuall het volgende:
[..]
hai, nu mis je wel je blauwe knopjes
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |