Tja... een pakje sigaretten kost tegenwoordig meer dan 10 oudhollandsche guldensquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:09 schreef freddygonzales het volgende:
Ik gebruik(te) tot voor kort zendium tandpasta. De prijs lag rond de ¤ 1,89/ ¤ 1,99 per tube. Nu hebben ze een nieuwe formule en meteen de prijs verhoogd naar ¤ 3,49 voor alle soorten en dat in elke winkel. Dat is bijna een verdubbeling. Omgerekend in Hollandsche Guldens is dat F 7,69. F 7,69 voor een tube tandpasta![]()
![]()
Je hebt ook antilliaanse en surinaamse guldensquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:11 schreef De_Ananas het volgende:
Wat voor guldens heb je nog meer dan?
Surinaamse gulden bestaat sinds 1 januari 2004 al niet meer. Het is nu Surinaamse Dollarquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:33 schreef massy het volgende:
[..]
Je hebt ook antilliaanse en surinaamse guldens![]()
ow okquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Surinaamse gulden bestaat sinds 1 januari 2004 al niet meer. Het is nu Surinaamse Dollar![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Suriname_dollar
Zendium helpt fantastisch als je aften in je mond hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:36 schreef xman het volgende:
Huh heb nu gewoon prodent anti-tandsteen voor rond de euro. Wat is er zo speciaal aan die zendium? Voor die prijs kan je er ook mondspoeling bij kopen. Prodent + mondspoeling beter dan alleen zendium.
jij bent liever blind voor de grote misstap die "euro" heetquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
omrekenen in guldens!!!!
neuh, het is gewoon irritant als mensen altijd als ze willen aangeven dat iets duur is gaan zeggen hoeveel gulden dat wel is (vb, 2 euro??? das wel 5 gulden hé).quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:49 schreef funkmaster het volgende:
[..]
jij bent liever blind voor de grote misstap die "euro" heet?
"nee hoor, niks is duurder geworden"![]()
![]()
dat deed ik in 2003quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:53 schreef funkmaster het volgende:
ja is ook irritant, maar het doet geen kwaad er soms wel even aan te denken....want met sommige dingen wordt je echt enorm genaaid
Zendium Sensitive is de enige die écht mild is voor mijn jammer genoeg zeer gevoelige tanden. Zelfs met andere A-merken (zoals Elmex Sensitive) heb ik nog het gevoel dat ik met schuurpapier aan het poetsen ben, om over de goedkopere bagger dus maar te zwijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:36 schreef xman het volgende:
Huh heb nu gewoon prodent anti-tandsteen voor rond de euro. Wat is er zo speciaal aan die zendium? Voor die prijs kan je er ook mondspoeling bij kopen. Prodent + mondspoeling beter dan alleen zendium.
Ik denk dat het zonder de euro ook wel duurder was geworden hoor....quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:49 schreef funkmaster het volgende:
![]()
Omdat ze boven de euro staanquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:11 schreef De_Ananas het volgende:
Wat voor guldens heb je nog meer dan? En sinds wanneer zijn ze Hollands? En sinds wanneer schrijf je gulden met een hoofdletter?
De aldi... :')quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:12 schreef Herkauwer het volgende:
Ga naar de Aldi en koop daar je tandpasta
Inmiddels zijn er ook al weer 5 jaar met inflatie voorbij.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:49 schreef funkmaster het volgende:
[..]
![]()
3 euro 49 voor een tube tandpasta hallelujaquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:09 schreef freddygonzales het volgende:
Ik gebruik(te) tot voor kort zendium tandpasta. De prijs lag rond de ¤ 1,89/ ¤ 1,99 per tube. Nu hebben ze een nieuwe formule en meteen de prijs verhoogd naar ¤ 3,49 voor alle soorten en dat in elke winkel. Dat is bijna een verdubbeling. Omgerekend in Hollandsche Guldens is dat F 7,69. F 7,69 voor een tube tandpasta![]()
![]()
Niet lullig bedoeld, maar in Zendium zit (net als vele andere tandpasta's) ook SLS ('t spulletje dat zorgt dat 't schuimt), dat is hartstikke irriterend en werkt aften juist op..quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zendium helpt fantastisch als je aften in je mond hebt.
Als je eraan gewend bent is het niet smerig meer. Dan zijn opeens al die andere zoete tandpasta merken goor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:53 schreef SHE het volgende:
Geen betere tandpasta dan parodontax...het is smerig, maar niets krijgt je tanden zo schoon als dat spul
Ik gebruikte zelf eerst altijd sensodyne, ben overgestapt op die van de HEMA. Goedkoop en werkt net zo goed, zo niet beter! Nog geen twee euro per tube...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zendium Sensitive is de enige die écht mild is voor mijn jammer genoeg zeer gevoelige tanden. Zelfs met andere A-merken (zoals Elmex Sensitive) heb ik nog het gevoel dat ik met schuurpapier aan het poetsen ben, om over de goedkopere bagger dus maar te zwijgen.
Voor mij is er gewoon echt geen andere optie dan Zendium. Maar ik klaag dan ook niet over de prijs. Ik doe een maand of andehalf met een tube, hoe erg zijn die paar euro'tjes dan nog?
De afkorting voor gulden(s) was doorgaans HFL. Laat de H van HFL nou net staan voor "Hollandsch".quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:11 schreef De_Ananas het volgende:
Wat voor guldens heb je nog meer dan? En sinds wanneer zijn ze Hollands? En sinds wanneer schrijf je gulden met een hoofdletter?
doe je dat dan vóór of na je brazilian wax?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:53 schreef SHE het volgende:
En eens per maand, ff poetsen met keukensoda, voor een dodelijke smile![]()
Tis ook niet duurder, je krijgt gewoon 50% minder geldquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:49 schreef funkmaster het volgende:
[..]
![]()
Mijn sigaretten waren 4 gulden 25 vóó'r de euro.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:49 schreef funkmaster het volgende:
[..]
![]()
Het gaat erom, mijn beste, dat ze het nodig vonden de prijs te verhogen van 1,99 naar 3,49! Dit omdat ze een nieuwe formule hebben uitgevonden wat volgens mij niet echt uitmaakt t.o.v. het oude. 1,99 vind ik nog een acceptabele prijs 3,49 is gewoon diefstal!quote:Op zondag 5 februari 2006 02:23 schreef outcast_within het volgende:
Zendium = luxe. Dure prijs = niet zeiken
Ja, maar die is vooral gestegen door stijging van de accijns.quote:Op zondag 5 februari 2006 03:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mijn sigaretten waren 4 gulden 25 vóó\'r de euro.
Achja, ze mogen volgens de wet niet zomaar de prijs zoveel verhogen, dus smijten ze er mee een andere verpakking omheen, of zeggen ze dat er een 'nieuwe formule' inzit.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:55 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Het gaat erom, mijn beste, dat ze het nodig vonden de prijs te verhogen van 1,99 naar 3,49! Dit omdat ze een nieuwe formule hebben uitgevonden wat volgens mij niet echt uitmaakt t.o.v. het oude. 1,99 vind ik nog een acceptabele prijs 3,49 is gewoon diefstal!
Sensodyne is altijd duur. Maar ik merk weinig verschil tussen Sensodyne en Zendium, beiden even goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |