abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34715563
Heb leuke schoenen besteld op Ebay. En dat pakket is netjes opgestuurd uit amerika met een trackingcode, dus kan online precies kijken waar het pakket zich bevindt.

Op 24 januari is het pakket verstuurd, op 28 januari is het gearriveerd in Nederland.
Zou je toch op zn minst denken dat ie dan binnen 2 werkdagen thuis bezorgd wordt.
Het is nu dus 2 februari en ik heb nog nix gehad.

Staat er nu dus wel op dat tracking ding:
Your item was delivered in NETHERLANDS at 3:21 pm on January 31, 2006. Delivery information is on file at the local Post Office.

Ja waar delivered? Niet bij mij thuis in ieder geval
pi_34715634
bij het locale postkantoor staat er toch
pi_34715713
ja blinde, bij je postkantoor....
www.ikstastrakvande.pep
Icons niet groter dan 100kb my ass.. bouw daaar een functie voor in dan snol
pi_34715786
Nee delivery informatie kan je daar krijgen. Ik heb zo een vermoeden dat die bastards het weer bij één van mn buren hebben afgegeven en geen briefje in de bus hebben gedaan. Is al eens eerder gebeurd.
  donderdag 2 februari 2006 @ 16:05:02 #5
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_34715835
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee delivery informatie kan je daar krijgen. Ik heb zo een vermoeden dat die bastards het weer bij één van mn buren hebben afgegeven en geen briefje in de bus hebben gedaan. Is al eens eerder gebeurd.
Ik zou toch maar eens bij het postkantoor gaan kijken als ik jou was
------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
pi_34715910
moet je maar thuis zijn als ik aan bel.
Zie ondetitel
www.urinalpoopsex.be
pi_34716346
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja dat is hier ook al es gebeurd, tis dat de buren hem netjes bij ons af kwamen leveren, maar je weet dus zelf niet dat er een pakje afgeleverd is.
Oh, and that's a bad miss!
pi_34717571
quote:
Delivery information is on file at the local Post Office
je bent heel dom
- bel postkantoor
- vraag of pakket met trackingcode daar ligt en zo niet, waar wel...

moeilijk hè?
─_(º.0)_/─
pi_34718642
-topic
De status 'bagger-user' voorbij
pi_34718661
Ja maar het punt is dat ik dus zelf het postkantoor moet bellen om mijn pakket te vinden. Als ik die trackingcode niet had gekregen of bijvoorbeeld niet de mogelijkheid had om die trackingcode te volgen had ik dus nooit geweten dat ie bij mn postkantoor ligt of bij één van mn buren.
De TPG heeft niet voor nix van die briefjes.
pi_34718714
En jij hebt niet voor niets een tracking number.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  donderdag 2 februari 2006 @ 18:10:03 #12
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_34719888
Mischien woont ie wel in een hutje op de hei en is er geen postkantoor
pi_34720688
Was het toevallig In Gorichem, want vannacht ging het daar loos Wie 538 heeft geluisterd kan mij volgen de rest niet
  donderdag 2 februari 2006 @ 18:42:32 #14
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34720850
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 17:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja maar het punt is dat ik dus zelf het postkantoor moet bellen om mijn pakket te vinden. Als ik die trackingcode niet had gekregen of bijvoorbeeld niet de mogelijkheid had om die trackingcode te volgen had ik dus nooit geweten dat ie bij mn postkantoor ligt of bij één van mn buren.
De TPG heeft niet voor nix van die briefjes.
Intussen schreef jij je topic om 15:57, en het postkantoor is intussen wel dicht denk ik zo.

Dus jij hebt natuurlijk netjes voor 17:00 gebeld en kan ons nu vertellen wat er is gebeurd?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 2 februari 2006 @ 18:45:53 #15
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_34720952
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:37 schreef Drasss het volgende:
Was het toevallig In Gorichem, want vannacht ging het daar loos Wie 538 heeft geluisterd kan mij volgen de rest niet
Als jij Gorinchem niet kan spellen, blijf dan alsjeblieft van mijn stad af!!!!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_34720987
Ik hoop dat je het nooit krijgt!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34721093
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:45 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Zucht een tikfoutje. Sorry het is ook een prachtige stad bekend om de vele files
pi_34721128
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:45 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Zitten die burgemeesters tegenwoordig ook al op Fok! .
pi_34721210
Welke schoenen heb je gekocht?
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_34721994
Diesel schoenen die bij nader inzien toch niet zo leuk zijn als dat ze leken...btje te shiny in reallife.

Was dus even langs het postkantoor gelopen (donderdag, koopavond...gelukkig) en gevraagt wat er nou loos was. Dus manneke checked computer: Nee die ligt hier niet, die is gisteren afgeleverd. Dus ik zo van Nou niet dus en heb ook geen briefje gevonden. Maar hij was toch echt afgeleverd en hij kon verder niets voor me doen. Moest maar eens bij mn buren gaan vragen....en bedankt.
Kom ik thuis, ligt er een briefje op mn deurmat. Dat het pakket op 2-2 is afgegeven bij mn buren. (Ws voelde ie aan dat ik lichtelijk pissed aan het worden was.)
Dus ik het pakket ff opgehaald bij mn buren staat er dus een sticker op: Geen gehoor 1-2.
Ben gisteren de hele dag thuis geweest en nix gehoord of gezien en waarom dumpt ie het dan niet meteen bij mn buren maar pas de volgende dag weer. En waarom vindt het postkantoor dat het op de 1ste al was afgegeven. Echt de logica.
pi_34723550
Ik kan het je nu wel uit gaan leggen, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in...het komt er eigenlijk op neer dat je gewoon geduld moet hebben, en de post zijn werk moet laten doen....wat kunnen sommige mensen toch moeilijk doen om niets zeg

Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')