Ik zou toch maar eens bij het postkantoor gaan kijken als ik jou wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee delivery informatie kan je daar krijgen. Ik heb zo een vermoeden dat die bastards het weer bij één van mn buren hebben afgegeven en geen briefje in de bus hebben gedaan. Is al eens eerder gebeurd.
Ja dat is hier ook al es gebeurd, tis dat de buren hem netjes bij ons af kwamen leveren, maar je weet dus zelf niet dat er een pakje afgeleverd is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee delivery informatie kan je daar krijgen. Ik heb zo een vermoeden dat die bastards het weer bij één van mn buren hebben afgegeven en geen briefje in de bus hebben gedaan. Is al eens eerder gebeurd.
je bent heel domquote:Delivery information is on file at the local Post Office
Intussen schreef jij je topic om 15:57, en het postkantoor is intussen wel dicht denk ik zo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja maar het punt is dat ik dus zelf het postkantoor moet bellen om mijn pakket te vinden. Als ik die trackingcode niet had gekregen of bijvoorbeeld niet de mogelijkheid had om die trackingcode te volgen had ik dus nooit geweten dat ie bij mn postkantoor ligt of bij één van mn buren.
De TPG heeft niet voor nix van die briefjes.
Als jij Gorinchem niet kan spellen, blijf dan alsjeblieft van mijn stad af!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:37 schreef Drasss het volgende:
Was het toevallig In Gorichem, want vannacht ging het daar loosWie 538 heeft geluisterd kan mij volgen de rest niet
Zucht een tikfoutje. Sorry het is ook een prachtige stad bekend om de vele filesquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als jij Gorinchem niet kan spellen, blijf dan alsjeblieft van mijn stad af!!!!![]()
Zitten die burgemeesters tegenwoordig ook al op Fok!quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als jij Gorinchem niet kan spellen, blijf dan alsjeblieft van mijn stad af!!!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |