Bij Smant wezen kijken, maar na een speurtocht waren we veel goedkoper uit bij de Vloerderij in Veendam.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:54 schreef Juleh het volgende:
Waar heb je de plankjes gekocht? Bij Smant of bij een andere zaak?
Het lijkt alsof ze over die blauwe suite-pui muurverf hadden gesmeerd of zoiets...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:59 schreef arithaterhorst het volgende:
Zooo, wat een verschil al zeg!![]()
Qua verf.. Misschien weet je het al, maar voor de zekerheid: acrylverf hecht wel als je het over alkydverf smeert, maar andersom niet. Daar kwam ik persoonlijk achter nadat ik in een oud huis 11 deuren zo al 2 keer had geschilderd![]()
Daarom moest alles 3 keer worden overgeschilderd. Normaal heb je een betere hechting, dacht ik...
*noteert Vloerderijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij Smant wezen kijken, maar na een speurtocht waren we veel goedkoper uit bij de Vloerderij in Veendam.
80 jaar oud Frans eiken, met als afwerking na het leggen olie (antiek-).quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:38 schreef Juleh het volgende:
[..]
*noteert Vloerderij![]()
Ik hoor ook goede verhalen over Veenstra in Zuidlaren, ook nog maar eens kijken. Wat voor vloer hebben jullie uitgekozen?
O mooooiiiii!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:51 schreef Juleh het volgende:
Kan ik me voorstellen, prijzen verschillen best veel!
Zitten zelf te denken aan 17e eeuws ge-olied![]()
Nee er mist niets aan mijn derrièrequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:51 schreef Maerycke het volgende:
Er is niets mis met uw derriere, oh Duderess
Wat een werk nog trouwens!
Het hele topic alquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
DudeJe hebt een broek aan
Zo heb ik je nog nooit gezien
![]()
Maar vast de moeite waardquote:Enneh...lekker bezig daarAardige k**-klus idd
* PdeHoog snel alle foto's terugkijktquote:
Volgens mij welquote:Maar vast de moeite waardit better!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Tot slot voor de algehele gezelligheid nog even mijn niet onaanzienlijke derrière die toch maar mooi zorgt voor de nodige balans wanneer ik als een kruimeldief met mijn schuurpapiertje over de plintjes dein.
[afbeelding]
Ja dat is ook weer zo natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:50 schreef Oblivion het volgende:
Vind het schilderwerk er van dichtbij ook erg mooi uitzien.
Het is nou eenmaal een ouder huis met een historie en littekens.![]()
Klassieke en strakke meubels naast elkaar erin wordt het helemaal af!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |