Hoeft niet altijd maar kan zijn dat ze nieuwe leidingen of extra leidingen moeten leggen maar daar dat ligt aan de situatie daar.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah oké.
En ze hoeven dan toch niet muren open te breken he? (God wat een n00b ben ik)
Verwacht er niet te veel van Dude dan kan het in iedergeval niet tegen vallenquote:
Vaak gebruiken ze dezelfde pijpen en draadjes nogquote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah oké.
En ze hoeven dan toch niet muren open te breken he? (God wat een n00b ben ik)
Ja zie, toch nog best een behoorlijk bedrag! Maar wel een zinnige investering dus.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vaak gebruiken ze dezelfde pijpen en draadjes nogAlthans...dat deden ze bij mij
Ze hebben alleen voor de twee extra groepen wat gaten geboord, maar dat was dwars door de meterkast de keuken in
En ik heb alles gelijk laten voorzien van aardlek en zo en een geaard stopcontact in de kamer waar mijn PC staat. Leek me wel zo veilig
Het mocht toen wel even wat kosten. Moest EUR 700 afrekenen geloof ik
Je kan beter gewoon een goeie vakman inhuren hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja zie, toch nog best een behoorlijk bedrag! Maar wel een zinnige investering dus.
Ik blijf het wel vreemd vinden, die drie groepen. Er woonde toch een gezin met alle apparaten van dien. Maar goed. Misschien niet de computerzooi die wij in elk geval al meebrengen. Dus ik zal na de verhuizing eens een redelijk lekkere, semi-sexy transpirerende, matig gespierde en nauwelijks gebruinde elektricien laten komen (ik mag er van Martijn niet te veel van verwachten).
Wat denk jij danquote:PdeHoog kom je ook een keer BBQ-en trouwens??![]()
Hornbach! (ik woon in Beijum, Hornbach zit bij mij "om de hoek")quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Maar vreemd genoeg niet tegengekomen bij de Praxis. We hebben nu gewone acrylaatkit gekocht en die volstaat in elk geval voor de kleine klusjes. Ik ga die Bisonkit van jou zeker op het lijstje zetten. Dank voor het kijken!!![]()
Die Hornbach kennen we! Arty woont er nu vlakbij.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef Garbageman het volgende:
[..]
Hornbach! (ik woon in Beijum, Hornbach zit bij mij "om de hoek")
Zullen wij onze buren wegpesten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:03 schreef clauwheee het volgende:
Dude als je nog iets te koop ziet staan daan in de buurt dan laat je me het weten hè?
Goed bezig jullie!
Ik kijk even snel naar de tekening, maar jullie huis heeft 5 verdiepingen??quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:08 schreef ArtyShock het volgende:
Nog een aantal oude plattegronden die bij de overdracht waren inbegrepen (klikbaar):
[[url=http://i21.photobucket.com/albums/b282/BenicioVertigo/Parkweg/BlauwdrukMed.jpg]afbeelding][/url]
Ik gok een maisonette, want ik zie twee trappen naar boven op de tekening.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:31 schreef Gurb het volgende:
[..]
Ik kijk even snel naar de tekening, maar jullie huis heeft 5 verdiepingen??
dan mis ik van een aantal verdiepingen een paar foto's volgens mij?
verder: mooi project, er is wel een hoop te doen, maar dat is wel allemaal te doen
Klopt. Dude en Arty hebben de begane grond en de verdieping daarboven. Dat wat er verder nog boven zit is een apart huis.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:09 schreef ranzige_pad het volgende:
Ik gok een maisonette, want ik zie twee trappen naar boven op de tekening.
Als ik moet helpen hoor ik het wel hè!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zullen wij onze buren wegpesten?![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja. Of een klein meisje uit Brabant.
Nee joh, twee!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:31 schreef Gurb het volgende:
[..]
Ik kijk even snel naar de tekening, maar jullie huis heeft 5 verdiepingen??
dan mis ik van een aantal verdiepingen een paar foto's volgens mij?
verder: mooi project, er is wel een hoop te doen, maar dat is wel allemaal te doen
O grappig! We moeten maar eens een RivierenbuurtwijkFok!meet houden van de zomerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:43 schreef Étoile het volgende:
Hee, jullie wonen ongeveer 1 minuut bij mij vandaan!
Best leuk wonen hier
Ja, hallo ik heb MTS-E gedaan dus ik weet wat er rond loopt aan mannen en vrouwenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus ik zal na de verhuizing eens een redelijk lekkere, semi-sexy transpirerende, matig gespierde en nauwelijks gebruinde elektricien laten komen (ik mag er van Martijn niet te veel van verwachten).
* Net klaar is met een hele dag college geven (half zes op) , en daarna boodschappen doen en koken voor de klussers. Ben helemaal gaarquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst...
Zijn er mss al nieuwe foto's te bewonderen?
*lief kijkt...
Alles origineel nog, wat een waar wonder mag hetenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een mooie deuren zitten er trouwens ook in!
Ja ik weetquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:04 schreef Martijn_77 het volgende:
@Dude hou er bij het opstellen van een droger wel rekening mee dat hij zijn warmte kwijt kan zelfs als je een condensdroger neemt.
Ik zeg het maar want er zijn altijd nog mensen die dat niet weten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik weet
Desnoods deur open indien in gebruik, dat is geen enkel probleem.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Alles origineel nog, wat een waar wonder mag heten![]()
Goed dat je het zegt hoor!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik zeg het maar want er zijn altijd nog mensen die dat niet weten.
Daarnaast zou ik kijken of je je wasmachine ook in een lekbak kunt zetten. Dat zou in combinatie met een goed waterslot veel prblemen kunnen voorkomen.
Wij hebben ook de wasmachine en droger in de overloopkast en laten de deur open als de droger draait. Ervaring heeft ons verteld dat alleen een roostertje in de deur niet genoeg is...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik weet
Desnoods deur open indien in gebruik, dat is geen enkel probleem.
Coolquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat denken jullie? Naar een handelaar in oude bouwmaterialen of zoiets?
En er komt zo ruimte in de keuken voor een vaatwasser, is een toevallige bijkomstigheidquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Wij hebben ook de wasmachine en droger in de overloopkast en laten de deur open als de droger draait. Ervaring heeft ons verteld dat alleen een roostertje in de deur niet genoeg is...
Heerlijk om die apparaten niet meer als 'sta in de weg' tegen te komen.
Ja inderdaad! Daar eerst maar eens zoekenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolEn ik denk dat dat een goeie eerste stap is
Misschien nog ff op marktplaats rondstruinen
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Lijkt me onwijs leuk staan in het Parkpaleis![]()
Dat zie je vanzelf wel aan de lakeien bij de oprijlaan. Wij zijn niet zo van het benadrukken van onze statusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ben benieuwd
Komt er ook zo'n bord boven de deur
"PARKPALEIS - zetel van Arty & Dude"
Checkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zie je vanzelf wel aan de lakeien bij de oprijlaan. Wij zijn niet zo van het benadrukken van onze status![]()
Een idee wat je evt nog kan overdenken is om een toiletpot voor in de hoek te nemen in je wc beneden. Je hebt dan in de beschikbare ruimte in die ruimte wat meer ruimte voor een klein fonteintje.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt hoor!![]()
We zetten inderdaad de boel in een lekbak (en dat waterslot komt er vast ook).
Overigens (heel iets anders): we vinden ons toilet beneden op de gang te klein om er een fonteintje in te plaatsen. We hebben nu bedacht dat we een oud fonteintje/lavetje/wasbakje willen opscharrelen dat we op de gang naast het toilet willen inbouwen in de originele lambrizering. Met zo'n koperen kraantje erboven. Onze gasten moeten dus straks de handen wassen op de gang, na de toiletgang. Dergelijke gang-lavetjes horen eigenlijk niet bij een jaren '30-huis. Volgens mij gaat het dan om jaren '10-'20. Maar die geschiedvervalsing gaan we dan maar aan![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef Brighteyes het volgende:
Dude, marktplaats idd maar www.oudebouwmaterialen.nl (onder curiosa) zou je ook wel kunnen helpen anders. Ze hebben daar ook hele mooie granieten aanrechtbladen en gootstenen.Mss voor later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |