We hebben je klusadvies misschien nog wel eens nodig, dus blijf maar in de buurtquote:
Nee nog niets besteld. Willen we op een later tijdstip eens naar kijken, het heeft op zich geen haast (al mis ik mijn vaatwasser nu alquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Leukleukleukleukleukleuk!
Die trap is wel heel cute zo met dat draaitje erin!![]()
Oh, en ik blijf verliefd op jullie badkamer!
Hebben jullie al een keuken besteld? Zo ja, hoe of wat ongeveer?
Het moge duidelijk zijn dat ik de broek aan hebquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zie ik jou nu net op de foto voor het allereerst met een broek aan!![]()
Ik zat me van de week nog af te vragen hoe je dat nou ging doen met klussen enzo.
Ik bedoel uiteraard Dude met de broek.
Foto's graagquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar boy, is die keuken lelijk!![]()
Whehehehe²quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat ik de broek aan heb![]()
O en klussen doe ik uiteraard naakt.
ElisaB is de beroerdste niet; ik kom helpen. Is morgen om 8:00 goedquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:47 schreef Duderinnetje het volgende:
O en klussen doe ik uiteraard naakt.
Ja, vind ik ook! Anders denken we echt allemaal nog dat jullie het allerleukste huis hebben en vinden we helemaal onze eigen huizen niet meer leuk...quote:
Wat draagt Dude anders altijd danquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zie ik jou nu net op de foto voor het allereerst met een broek aan!![]()
Die erkers zijn écht helemaal su-per!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:49 schreef tnimble het volgende:
Leuk huis!, mooie trap ook! En die erkers!
Alleen mijn parfumquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat draagt Dude anders altijd dan
Toeteren!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:51 schreef Juleh het volgende:
Leuk hooren welkom in Groningen, ik zal er op weg naar huis eens langsrijden
![]()
*proest*quote:
Mond spoelenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:55 schreef HeatWave het volgende:
Leuk huisje, jammer dat het in the middle of nowhere staat.
Ok ok, zo leuk is het huisje idd nietquote:
Ik moest zelfs glimlachenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, zo leuk is het huisje idd niet.
Ja je snapt het niet hè?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*proest*
Ik blijf reageren, maar goed, dat kon ook even niet anders als mijn thee via mijn neusgaten het lichaam weer verlaat... '
Mijn hemel wat een draak van een keuken zeg! Op zich niet eens zo heel erg... maar voor zo'n huis????
Drie vaste kasten in de voorslaapkamer. Verder op de overloop een diepe kast en beneden op de gang ook. en in de huiskamer het e.e.a. aan bergruimte in de suite-pui. Dus het valt ons nog mee eerlijk gezegd, wat bergruimte betreft. Maar er komen dus ook nog wel wat losse kasten boven en op het kleine slaapkamertje (staat niet op de foto's geloof ik) maken we een grote kledingkast.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Zit er trouwens boven in die voorste slaapkamer een vaste kast?
En ik vind de vensterbanken ook zo leuk overal. Bijv. ook bij de balkonfoto aan de achterkant.
+5 Scherpquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Ok ok, zo leuk is het huisje idd niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |