quote:Dat is het enge, omdat ze dronken was weet ze het vast niet meer!!
Op maandag 26 november 2001 11:59 schreef Ethel het volgende:
Weet Diane dit keer nog wel dat ze sex heeft gehad vannacht???
quote:Je kan veel van Diane zeggen, maar COOL ??? Allesbehalve.
Op maandag 26 november 2001 11:56 schreef Marble het volgende:
Ik vind het echt ontzettend jammer dat Diane genomineerd is. Ze is zo cool
quote:Ja, ze weet wel hoe ze in het huis moet blijven. De kans dat Paskwal sex heeft aan de andere kant is heel erg klein met een lesbisch meisje, een transseksueel en een hetero met vriendin.
Op maandag 26 november 2001 12:05 schreef Lurky het volgende:
Fantastisch dat ze sex heeft gehad!!!
Dit garandeert weer interessante monologen en dialogen van onze heerlijk eerlijke Diane.
Het is haar weer gelukt de saaiheid te doorbreken.
Zei Diane vorige week ook niet na haar nominatie dat ze nu dan maar sex moest hebben om in het huis te blijven? Andries die vroeg toen met wie dan. Daarop reageerde zei met "Misschien wil Leo wel...".
quote:'Toevallig' he, dat ze ook deze nacht is vergeten wat er is gebeurd (net als tijdens de nacht met Frankie). Toentertijd geloofde ik haar nog enigszins, nu heeft ze voor mij alle geloofwaardigheid verloren.
Diane staat op en loop naar haar kastje. “Ik weet niet meer wat ik allemaal heb gedaan vannacht, maar kijk nou, mijn spullen heb ik netjes in mijn kastje gedaan. Of ik nu dronken ben of niet, een Truus de Mier blijf ik wel.” Lachend verdwijnen de meiden in de badkamer.
No respect for that crazy animal !!!!!!!!
quote:Met 1-tje was de boodschap ook wel overgekomen hoor!
Op maandag 26 november 2001 15:32 schreef wiip het volgende:
En heleboel
Die zijn niet bedoeld om het topic te vervuilen!
Vooruit:
Diane =
Nederland houdt schijnbaar niet van rotzooiende vrouwtjes.
quote:Sabine ging eruit omdat de andere genomineerde Bart was.... en Hieke ging er pas heel laat uit... Niet iedereen kan winnen! Had dus niets met rotzooien te maken denk ik!
Op maandag 26 november 2001 16:58 schreef fashionably_late het volgende:
Donderdag is ze weg......
BB1: Sabine rotzooit met Bart--->Sabine exit
BB2: Hieke rotzooit met Fewdi--->Hieke exit
quote:Ferwdi ging er eerder uit dan Hieke
Op maandag 26 november 2001 16:58 schreef fashionably_late het volgende:
Donderdag is ze weg......
BB1: Sabine rotzooit met Bart--->Sabine exit
BB2: Hieke rotzooit met Fewdi--->Hieke exitNederland houdt schijnbaar niet van rotzooiende vrouwtjes.
quote:Hieke ging er de eerste beste keer dat ze genomineerd was uit.
Op maandag 26 november 2001 17:01 schreef scanman01 het volgende:[..]
Sabine ging eruit omdat de andere genomineerde Bart was.... en Hieke ging er pas heel laat uit... Niet iedereen kan winnen! Had dus niets met rotzooien te maken denk ik!
quote:Het ligt er ook aan tegen wie je genomineerd staat natuurlijk... Ik weet het niet meer eigenlijk, maar zal één van de top 3 geweest zijn. Dus dat je er dan uitvliegt is zo gek nog niet. Maar Hieke is er volgens mij uitgestemd omdat ze zat te kloten met Ferdi terwijl ze een vriend thuis had....
Op maandag 26 november 2001 17:05 schreef fashionably_late het volgende:
Hieke ging er de eerste beste keer dat ze genomineerd was uit.
Fewdi was al een aaantal keer genomineerd maar had dat overleefd.
quote:Vorig jaar was toch iedereen tegelijk van de laatste 5 genomineerd? De hele boel werd op een zooitje gegooid en iedereen was verkiesbaar, zonder ook maar te hoeven nomineren. En Hieke gaf aan dat ze graag met Kerst thuis wilde zijn bij haar dochtertje en Farid...
Op maandag 26 november 2001 17:05 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Hieke ging er de eerste beste keer dat ze genomineerd was uit.
Fewdi was al een aaantal keer genomineerd maar had dat overleefd.
Ik denk dat als Diane bij de laatste 6 zit, en het publiek weer mag gaan kiezen voor de populairste, zodat de minst populaire er weer uit moet, dat ze dan nog vrij populair zal blijken te zijn.
quote:Ik hoop het, maar gezien de vele negatieve reacties op dit forum zie ik het somber in... en dan druk ik me nog voorzichtig uit!
Op maandag 26 november 2001 20:47 schreef CJ het volgende:
Ik denk dat als Diane bij de laatste 6 zit, en het publiek weer mag gaan kiezen voor de populairste, zodat de minst populaire er weer uit moet, dat ze dan nog vrij populair zal blijken te zijn.
quote:Ik hoop ook op Diaan bij de laatste 6 en ik denk dat de bellers deze ronde afwijken van de Fokkers.
Op maandag 26 november 2001 20:57 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik hoop het, maar gezien de vele negatieve reacties op dit forum zie ik het somber in... en dan druk ik me nog voorzichtig uit!
quote:En daar blijf ik bij. Gert-Jan wordt tweede, Kelly doet op de laatste avond een 'Koos', en gaat met 25.000 Euro van Patty naar huis.
Op woensdag 10 oktober 2001 22:29 schreef dwerg het volgende:
Diane.
quote:Er is nu zelfs al een 'Stem Diane eruit' topic geopend, dus het wordt tijd dat de Diane fans even weer in de telefoon klimmen. Ik zal zelf het goede voorbeeld geven en meteen even bellen. Diane moet er NIET uit! Pascal is de Maurice van BB3 ..... Kick 'em out!!!
Op maandag 26 november 2001 21:16 schreef dwerg het volgende:
Voorspel de winnaar van BB3 ...
[..]En daar blijf ik bij. Gert-Jan wordt tweede, Kelly doet op de laatste avond een 'Koos', en gaat met 25.000 Euro van Patty naar huis.
quote:Maar ze rookt niet
Op maandag 26 november 2001 15:32 schreef wiip het volgende:
Diane is:dom
,
geestelijk
zeer
labiel,
viswijf
,
egoistisch
, :regocentrisch
,