abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2293340
Vervolg op Diane
  maandag 26 november 2001 @ 11:56:25 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2293357
Ik vind het echt ontzettend jammer dat Diane genomineerd is. Ze is zo cool
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2293383
Weet Diane dit keer nog wel dat ze sex heeft gehad vannacht???
pi_2293400
quote:
Op maandag 26 november 2001 11:59 schreef Ethel het volgende:
Weet Diane dit keer nog wel dat ze sex heeft gehad vannacht???
Dat is het enge, omdat ze dronken was weet ze het vast niet meer!!
pi_2293422
quote:
Op maandag 26 november 2001 11:56 schreef Marble het volgende:
Ik vind het echt ontzettend jammer dat Diane genomineerd is. Ze is zo cool
Je kan veel van Diane zeggen, maar COOL ??? Allesbehalve.
pi_2293441
Fantastisch dat ze sex heeft gehad!!!
Dit garandeert weer interessante monologen en dialogen van onze heerlijk eerlijke Diane.
Het is haar weer gelukt de saaiheid te doorbreken.
pi_2293615
quote:
Op maandag 26 november 2001 12:05 schreef Lurky het volgende:
Fantastisch dat ze sex heeft gehad!!!
Dit garandeert weer interessante monologen en dialogen van onze heerlijk eerlijke Diane.
Het is haar weer gelukt de saaiheid te doorbreken.
Ja, ze weet wel hoe ze in het huis moet blijven. De kans dat Paskwal sex heeft aan de andere kant is heel erg klein met een lesbisch meisje, een transseksueel en een hetero met vriendin.

Zei Diane vorige week ook niet na haar nominatie dat ze nu dan maar sex moest hebben om in het huis te blijven? Andries die vroeg toen met wie dan. Daarop reageerde zei met "Misschien wil Leo wel...".

Sex is like Nokia: Connecting People
  maandag 26 november 2001 @ 15:23:54 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_2295610
vond dit stukje tekst op de BB-site:
quote:
Diane staat op en loop naar haar kastje. “Ik weet niet meer wat ik allemaal heb gedaan vannacht, maar kijk nou, mijn spullen heb ik netjes in mijn kastje gedaan. Of ik nu dronken ben of niet, een Truus de Mier blijf ik wel.” Lachend verdwijnen de meiden in de badkamer.
'Toevallig' he, dat ze ook deze nacht is vergeten wat er is gebeurd (net als tijdens de nacht met Frankie). Toentertijd geloofde ik haar nog enigszins, nu heeft ze voor mij alle geloofwaardigheid verloren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 26 november 2001 @ 15:32:43 #9
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_2295704
Diane is: dom , geestelijk zeer labiel, viswijf , egoistisch , :regocentrisch , nymphomanisch , hypocriet , zeer kort van geheugen, lapzwans , asociaal , bitch , oneerlijk .
Maw:
Diane =

No respect for that crazy animal !!!!!!!!

Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
  maandag 26 november 2001 @ 15:34:54 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_2295729
quote:
Op maandag 26 november 2001 15:32 schreef wiip het volgende:
En heleboel
Met 1-tje was de boodschap ook wel overgekomen hoor!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_2295747
Jeetje Wiip, het zit je kennelijk erg hoog...
...
  maandag 26 november 2001 @ 15:41:36 #12
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_2295809
Sorry voor de schijnbaar overdreven reactie, maar 1 was echt niet voldoende geweest om mijn gevoel in dit topic over te dragen.
Ik kan ook nog steeds niet snappen waarom ze zo'n labiele gek in bb3 stoppen. Ik vind het echt onverantwoord. Het is nog niet misgegaan, maar het had zeker wel gekund. Ze moeten een uitgesproken persoonlijkheid niet verwarren met een gespleten persoonlijkheid van een gestoorde zieke geest met een "eigen" mening. De helft van de tijd zegt ze wat haar therapeut over haar heeft gezegd, man wat een zelfkennis....

Die zijn niet bedoeld om het topic te vervuilen!

Vooruit:

Diane =

Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_2296896
Donderdag is ze weg......
BB1: Sabine rotzooit met Bart--->Sabine exit
BB2: Hieke rotzooit met Fewdi--->Hieke exit

Nederland houdt schijnbaar niet van rotzooiende vrouwtjes.

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 26 november 2001 @ 17:01:34 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2296953
quote:
Op maandag 26 november 2001 16:58 schreef fashionably_late het volgende:
Sabine ging eruit omdat de andere genomineerde Bart was.... en Hieke ging er pas heel laat uit... Niet iedereen kan winnen! Had dus niets met rotzooien te maken denk ik!
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 26 november 2001 @ 17:04:41 #15
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2296996
quote:
Op maandag 26 november 2001 16:58 schreef fashionably_late het volgende:

Nederland houdt schijnbaar niet van rotzooiende vrouwtjes.

Ferwdi ging er eerder uit dan Hieke
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2297001
quote:
Op maandag 26 november 2001 17:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Sabine ging eruit omdat de andere genomineerde Bart was.... en Hieke ging er pas heel laat uit... Niet iedereen kan winnen! Had dus niets met rotzooien te maken denk ik!

Hieke ging er de eerste beste keer dat ze genomineerd was uit.
Fewdi was al een aaantal keer genomineerd maar had dat overleefd.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 26 november 2001 @ 17:08:01 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2297044
quote:
Op maandag 26 november 2001 17:05 schreef fashionably_late het volgende:
Het ligt er ook aan tegen wie je genomineerd staat natuurlijk... Ik weet het niet meer eigenlijk, maar zal één van de top 3 geweest zijn. Dus dat je er dan uitvliegt is zo gek nog niet. Maar Hieke is er volgens mij uitgestemd omdat ze zat te kloten met Ferdi terwijl ze een vriend thuis had....
  maandag 26 november 2001 @ 17:08:45 #18
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2297056
Dat ze al een paar keer weg wilde zal haar veel meer parten spelen (was ook de fout van Hieke).
Maar waarschijnlijk zal dit niet positief worden opgevat dat ze dit heeft gedaan (haar gedrag de afgelopen dagen heeft ietwat 'wanhopigs').
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2299559
quote:
Op maandag 26 november 2001 17:05 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Vorig jaar was toch iedereen tegelijk van de laatste 5 genomineerd? De hele boel werd op een zooitje gegooid en iedereen was verkiesbaar, zonder ook maar te hoeven nomineren. En Hieke gaf aan dat ze graag met Kerst thuis wilde zijn bij haar dochtertje en Farid...

Ik denk dat als Diane bij de laatste 6 zit, en het publiek weer mag gaan kiezen voor de populairste, zodat de minst populaire er weer uit moet, dat ze dan nog vrij populair zal blijken te zijn.

Sex is like Nokia: Connecting People
  maandag 26 november 2001 @ 20:57:41 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2299690
quote:
Op maandag 26 november 2001 20:47 schreef CJ het volgende:
Ik denk dat als Diane bij de laatste 6 zit, en het publiek weer mag gaan kiezen voor de populairste, zodat de minst populaire er weer uit moet, dat ze dan nog vrij populair zal blijken te zijn.
Ik hoop het, maar gezien de vele negatieve reacties op dit forum zie ik het somber in... en dan druk ik me nog voorzichtig uit!
pi_2299721
quote:
Op maandag 26 november 2001 20:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik hoop het, maar gezien de vele negatieve reacties op dit forum zie ik het somber in... en dan druk ik me nog voorzichtig uit!

Ik hoop ook op Diaan bij de laatste 6 en ik denk dat de bellers deze ronde afwijken van de Fokkers.
Try anything once, twice to be sure
pi_2299877
Voorspel de winnaar van BB3 ...
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 22:29 schreef dwerg het volgende:
Diane.
En daar blijf ik bij. Gert-Jan wordt tweede, Kelly doet op de laatste avond een 'Koos', en gaat met 25.000 Euro van Patty naar huis.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 26 november 2001 @ 22:35:46 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2300875
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:16 schreef dwerg het volgende:
Voorspel de winnaar van BB3 ...
[..]

En daar blijf ik bij. Gert-Jan wordt tweede, Kelly doet op de laatste avond een 'Koos', en gaat met 25.000 Euro van Patty naar huis.

Er is nu zelfs al een 'Stem Diane eruit' topic geopend, dus het wordt tijd dat de Diane fans even weer in de telefoon klimmen. Ik zal zelf het goede voorbeeld geven en meteen even bellen. Diane moet er NIET uit! Pascal is de Maurice van BB3 ..... Kick 'em out!!!
pi_2300960
quote:
Op maandag 26 november 2001 15:32 schreef wiip het volgende:
Diane is: dom , geestelijk zeer labiel, viswijf , egoistisch , :regocentrisch , nymphomanisch , hypocriet , zeer kort van geheugen, lapzwans , asociaal , bitch , oneerlijk .
Maar ze rookt niet
  zondag 2 december 2001 @ 22:53:16 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2359508
Zo.. even een schopje omhoog voor de mogelijke winnares van BB3 verkozen boven Pascal door een grote meerderheid v/d kijkers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')