abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34710296
En we zijn alweer bij het tweede deel aanbeland van het Veronica Mars topic. Deel een is hier te vinden. We zijn momenteel aanbeland in het tweede seizoen (aflevering 12). Tot op heden heeft nog geen enkele Nederlandse zender de serie aangekocht, maar wat niet is kan natuurlijk nog komen!

Deel 1 is inmiddels uit in Amerika op DVD:

Een foto van een gedeelte van de cast:

De officiële site van Veronica Mars vind je hier.
pi_34711489

Kristen Bell
tvp
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:18:08 #3
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34712178
tvp
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_34712260
Afl. 12 was wel aardig. De verhaallijn over de buscrash werd weer opgepakt en dat werd wel een keertje tijd. Ik ben seizoen 1 opnieuw aan het kijken en iedere aflevering kwam Veronica weer een stukje verder met het ophelderen van het mysterie rond de moord op Lilly. We zijn nu bij afl. 12 en er is eigenlijk alleen de eerste afleveringen echt wat gebeurd rond de buscrash.

En wat deed Teddy Dunn/Duncan nog in de credits?
And there was much rejoicing.
pi_34751832
Dat laatste vond ik ook wat zorgelijk ja. Onbegrijpelijk trouwens dat nog geen enkele nederlandse zender VM heeft aangekocht, ik geloof dat ik niet de enige ben dat dit by far de beste serie is die in tijden is gemaakt. Volgens mij zou hij in Nederland ook heel goed scoren.

Lekkere aflevering was dit. Veel vooruitgang in het plot. Met name de ontwikkelingen rond Weavil vond ik boeiend, ben benieuwd hoe dat verder gaat nu hij door zijn eigen gang is verketterd.

Wat ik trouwens dit hele seizoen al storend vind is dat Veronica weer zo kattig tegen Logan doet. Waarom? Ze kan toch ook wel inzien dat die jongen een hardstikke moeilijke periode achter de rug heeft (vriendin vermoord door vader, moeder zelfmoord gepleegd) en daarom wat lomp is hier en daar. Vanwaar die vijandigheid? Ik begrijp wel dat het show-technisch aantrekkelijk is, omdat vorig jaar de chemistry tussen Logan en Veronica ook zo geweldig was door die haat-liefde verhouding, maar hadden ze dan niet een wat aannemelijker reden kunnen verzinnen? Ze doet nu precies wat de 09-ers bij haar deden in het eerste seizoen.
mooi he, alles
pi_34892017
Aflevering 13 is enorm goed!

Het gave aan Veronica Mars is dat er altijd nóg een twist komt als je denkt dat de zaak al opgelost is.
pi_34900007
Yep, eindelijk weer eens een ep met een leuk op zichzelf staand verhaal en een vleugje buscrash (de seizoen 1-formule zeg maar).
pi_34927451
Was weer lekkere aflevering.
Alleen met erg veel twists maar dat was wel grappig.
pi_34929985
2x13 Mijn god Wat was Dick even vet ge-owned met die travestiet hee

Wat houd ik toch enorm veel van deze serie Lang leve The CW die dit vast wel een 3e seizoen gaat geven
pi_34954725
Echt superleuke aflevering. En die travo was idd echt TE grappig. Vond het echt een leuke/grappige en ook aparte aflevering. Die bus crash kan me overigens al vanaf 't begin geen ene moer schelen. Vind dit soort dingen veel leuker.
pi_34993915
Hij was weer genieten.
pi_35068476
Waarschijnlijk pas op 15 maart weer nieuwe afleveringen. Maar dan komen de negen resterende afleveringen van seizoen 2 wel iedere week, zonder herhalingen ertussen dus.
pi_35069537
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:39 schreef SuperSiem het volgende:
Waarschijnlijk pas op 15 maart weer nieuwe afleveringen. Maar dan komen de negen resterende afleveringen van seizoen 2 wel iedere week, zonder herhalingen ertussen dus.
eerhhhm kutzooi op de UPN site staat idd dat er een herhaling komt
pi_35078245
GEEN?
pi_35093747
Rob Thomas is zometeen bij Leno op CNBC (als mijn EPG vandaag klopt). Denk dat het wel over Veronica Mars gaat, aangezien hij verder niet zoveel doet op dit moment.

Helaas, tis een andere Rob Thomas

[ Bericht 13% gewijzigd door Bigs op 14-02-2006 23:00:49 ]
pi_35392431
Hier komen jullie je tijd wel mee door:

http://www.getlogged.com/babes/Kristen-Bell-Max.htm
pi_35393453
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:55 schreef jmac het volgende:
Hier komen jullie je tijd wel mee door:

http://www.getlogged.com/babes/Kristen-Bell-Max.htm
pi_35393634
Ik heb niet zoveel met Kristin Bell qua uiterlijk eigenlijk.

Maar ze kan wel acteren.
pi_35874398
Dit topic was ook alweer aardig in de vergetelheid geraakt. Gelukkig kunnen we vanaf aankomende donderdag genieten van negen weken met nieuwe afleveringen. Ik ga er vanuit dat het het wachten waard is geweest.
  donderdag 9 maart 2006 @ 12:33:55 #20
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35874423
Er is nog geen definitief nieuws over seizoen 3 he?
pi_35882616
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er is nog geen definitief nieuws over seizoen 3 he?
Nog niet...maar dat komt wel goed hoor.
pi_36051778
Voor de liefhebbers..
Mn vriend en ik zijn bezig met een Nederlandse VMars fansite.. Hij komt binnenkort online.
Kijk voor meer info ff op de site;
www.veronicamars.nl

wat vindenjullie ervan?
You want people to treat you with respect? Demand it!
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:32:42 #23
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36055902
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:37 schreef CharismaQueen het volgende:
Voor de liefhebbers..
Mn vriend en ik zijn bezig met een Nederlandse VMars fansite.. Hij komt binnenkort online.
Kijk voor meer info ff op de site;
www.veronicamars.nl

wat vindenjullie ervan?
pi_36056353
De vormgeving is in ieder geval prima, nu de inhoud nog.

En morgen éindelijk weer een nieuwe aflevering. Veronica Mars is eigenlijk de enige serie die ik volg, waarvan ik écht uitkijk (en aftel ) naar nieuwe afleveringen.
pi_36086578
Na lang zoeken aflevering 14 bemachtigd. Nog niet een enorme topaflevering, maar wel gewoon goed. En ik weet niet waarom, maar die Hannah is wel tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')