quote:
Als iemand mij dan even zou kunnen vertellen welke puzzelstukjes in elkaar vallen?
![]()
Bij mij vallen ze alleen maar verder uit elkaar namelijk.
Moest de bom nou in de bus of de limo zitten?
Zat de bom nou in Peters tas of bij de chauffeur? (Aangezien er een eerdere aflevering nog gemeld werd dat de chauffeur alleen gedood hoefde te worden op het juiste moment om de bus in het ravijn te laten storten). En als de bom de chauffeur moest doden, dan snap ik niet waarom er gesuggereerd wordt dat de bom voor de limo bedoeld was, aangezien de bom dan speciaal aan de chauffeurskant van de bus geplaatst is.
En als Fitzpatrick blijkbaar iemand in de bus wilde doden, maar Kendall juist de Casablanca's wilde pakken voor hun levensverzekering, terwijl die dankzij de neergelegde dode rat juist uit de bus gejaagd waren...
En hoe zat het nou met Veronica's naam op die hand?
En nu beginnen ze ook nog eens over een Oscar van Aaron die in de tuin van de Kane's begraven ligt met een haar van Duncan?
En dat is dan blijkbaar door Kendall geplaatst? Waarom dan wel?!?
In welk verzonnen scenario komt een Oscar in de tuin van de Kanes met een haar van Duncan en bloed van Lily erop terecht?
Hoe gaat dat Aarons onschuld bewijzen, die al 2 mensen heeft proberen te vermoorden, toen ze hem als dader aanwezen?
En dan heb ik het niet eens over die latent homofiele burgemeester en zijn idiote dochter, die Fitzpatrick zus, de explosieven in die hangar, en nog tig dingen waarvan ik inmiddels al helemaal vergeten ben wat er mee aan de hand was..
Ik begrijp er geen reet meer van, ik vond het vorige seizoen toch een stuk beter..
![]()
Lily in mooie en in mysterie gehulde flashbacks, Veronica en de problemen met haar moeder, en 2 mooie mysteries die netjes hun uitslag vonden op een geloofwaardige manier.
Dat was intense televisie, dit voelt bij mij soms meer als Agatha Christie op speed..