ken ik die mooie dame niet van atwt??quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:17 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ken ik die mooie dame niet van atwt??![]()
Gelukkig zit die er ook niet lang inquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:13 schreef Slayage het volgende:
De eerste twee eps vond ik erg leuk. Dus ik blijf wel effe hangen. Hoewel Paris Hilton mag wat mij betreft zsm ergens dood neervallen ofzo. Wat is dat mens irritant.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:35 schreef fabianf het volgende:
Zouden ze nogHet is het mysterie van seizoen 3, volgens Rob ThomasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
En te veel plotlijnen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind seizoen 2 nog steeds niet minder. Het tempo ligt iets lager...dat is het misschien voor de meesten.
Welke verdachte zochten ze ook alweer?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vind ik niet. Hij zorgt heel goed dat je niet zoals vorig jaar van verdachte naar verdachte word geslingerd..
Ik heb dat hele busongeluk gebeuren ook al achter me gelaten aangezien ik het allemaal niet meer volgdequote:Op zaterdag 1 april 2006 02:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
En te veel plotlijnen.
Ik hou het soms niet meer bij.
De serie was al slim genoeg, Rob Thomas is zichzelf nu eventjes voorbij aan het lopen wat mij betreft.
Maar goed, misschien dat de afleveringen achter elkaar kijken straks een hele ervaring oplevert.
Dat had ik ook met Buffy seizoen 5, als je het snel achter elkaar kijkt, wordt veel en veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |