Balvast?, weetje je zeker dat je naar de goede wedstrijd hebt gekeken?quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:08 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Hij was fel, balvast, had een aantal goede acties, redelijke voorzetten (ok, die verder niet echt aankwamen..), hij was beter dan Huntelaar en Rosenberg in ieder geval.
Rosales kan er geen kont van, daarom :')quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:47 schreef HomerJ het volgende:
Waarom wisselt Blind steeds de doelpuntenmaker? Doet hij al een aantal weken achter elkaar
Zullen we Dirk-Kuijt gewoon compleet negeren?
Idd...dat was gewoon te ergquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:30 schreef jimjim1983 het volgende:
jezus zoals Rosales die counter uitspeelde in het begin tegen Heerenveen2 tegen 1, hij kan doorlopen maar hij geeft liever een kutpass
![]()
Ik had hetzelfde, maar als ik alle verhalen lees en hoor ben ik er niet echt droevig om :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:13 schreef methodmich het volgende:
Winnen ze weer eens, zie ik er niets van. Al hoorde en las ik dat de wedstrijd erg matig was geweest. Nu ja, halve finale met gunstige loting.
Hoe oudquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:36 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Dit schijnt dus naast de kuip te zijn bij het politieburo![]()
Wss niet ouder dan jullie laatste kampioenschapquote:
Welkomquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:13 schreef HeetWijf het volgende:
Ik als nieuwe user hier denk dat Ajax morgen met 0-5 wint.
Ja hoor, vooral als dirk kuyt weer een ban heeftquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:16 schreef HeetWijf het volgende:
[..]
Dank je, is het een beetje leuk hier?
Das zeker een f'noorder he? Die mag ik nooit zoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ja hoor, vooral als dirk kuyt weer een ban heeft![]()
quote:Danny Blind piekert er vooralsnog niet over om op te stappen als trainer van Ajax, zo stelt hij vandaag in het AD. De oefenmeester zegt de handdoek niet in de ring te willen gooien zolang hij de spelers nog kan prikkelen.
"Cruciaal voor mij is dat ik het team nog kan motiveren", aldus Blind. "Ik gooi alleen de handdoek als dat mij uit de vingers glipt. Dat is nog steeds niet het geval."
Ook betreurt Blind het dat Ryan Babel, ondanks zijn jeugdige leeftijd, niet altijd als vleugelaanvaller wil spelen. Het talent uit eigen opleiding ambieert de positie van centrumspits.
Ik als medenieuwe user zou dat wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:13 schreef HeetWijf het volgende:
Ik als nieuwe user hier denk dat Ajax morgen met 0-5 wint.
Zijn er altijd zoveel nieuwe users op 1 dag hier??quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:26 schreef Vadoes het volgende:
[..]
Ik als medenieuwe user zou dat wel leuk vinden.
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:26 schreef HeetWijf het volgende:
[..]
Zijn er altijd zoveel nieuwe users op 1 dag hier??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |