Maar hij had het gevoel dat hij weinig kansen zou krijgen bij Ajax.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nix gedwongen, je had ook bij kunnen tekenen....![]()
[..]
Niks zo veranderlijk als de favoriete positie van Nigel...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:
ik dacht dat zijn favoriete positie rechtshalf was
heitinga zondag niet in ieder gevalquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niks zo veranderlijk als de favoriete positie van Nigel...
Welke spelers zijn vanavond niet inzetbaar? En welke zondag?
2 wedstrijden in 2 dagen lijkt mij niet te gebeuren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Zaterdag voetbalt Hatem Trabelsi met Tunesië in de kwartfinale van de Afrika Cup tegen Nigeria, mocht Tunesië nou uitgeschakeld worden, kan hij zondag toch weer in Rotterdam zijn?
Dit soort wedstrijden moet je altijd willen spelen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
2 wedstrijden in 2 dagen lijkt mij niet te gebeuren.
is die proefspeler toch ook geluktquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord, dat heeft niets met conditie te maken, komt aan op karakter.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Opzouten met die mongool, hij wou zelf weg.......quote:
quote:Urby Emanuelson toonde zich woensdag tegenover Novum zeer content met de komst van Jaap Stam en Kenneth Perez naar Ajax komende zomer.
'Dat zijn spelers die iets ouder zijn dan de normale spelers bij Ajax en dat zorgt voor meer ervaring', zei de jonge linksback, die van mening is dat Ajax er goed aan doet nog een aantal versterkingen in te lijven. Emanuelson verwacht dat zijn club niet alleen naar ervaring zal kijken, maar dat er ook enkele jonge talenten gecontracteerd zullen worden.
'Ik denk dat er nog wel wat jonge jongens bij gaan komen, dat zal zeker gebeuren', aldus de jeugdinternational. 'Er gaan negen of tien spelers weg en dan moeten er zeker nog een stuk of vijf, zes komen. Het wordt heel spannend wat er allemaal nog naar Amsterdam wordt gehaald'.
Net als Emanuelson is ook Johnny Heitinga erg te spreken over het aantrekken van Perez en Stam. 'Ik heb eerder met Jaap gewerkt rondom en voor het EK', vertelde de verdediger aan Novum. 'Ik denk dat het een prima versterking is, zowel binnen als buiten het veld. Het is een speler die niet zo heel veel praat, maar wel voor rust in de groep kan zorgen én het is een speler die altijd zijn mannetje staat'.
quote:De Klassieker, die aanstaande zondag wordt afgelegd in de Rotterdamse Kuip, is zwaarder dan ooit beveiligd. Het korps heeft zelfs besloten de spoorwegpolitie in te schakelen.
Dit naar aanleiding van de rellen vorig jaar. Zondag reizen 1600 Ajax-fans af naar Rotterdam. De supporters worden bij het in- en uitstappen gefouilleerd en er rijdt Amsterdamse politie mee.
Verder meldt de krant dat politie op zoek gaat naar raddraaiers van vorig jaar. Speciale eenheden die getraind zijn in gezichtsherkenning reizen mee.
Het zou kunnen. Ik zie het Ajax gewoonweg niet toestaan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord, dat heeft niets met conditie te maken, komt aan op karakter.
Daarbij kunnen Afrikanen best wel wat hebben.
Gut nigel wat zielig.....dacht ik dat het gemekker eindelijk over was met zijn vertrek gaatie gewoon doorquote:
2030 geloof ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat begint Heerenveen - Ajax?
Hij is wel érg snel op zijn pik getrapt voor iemand die zich internationaal nog moet bewijzen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Opzouten met die mongool, hij wou zelf weg.......
Hoef hem nooit meer in een Ajax shirt te zien!!
HET euvel met al die veels te snel omhoog geschreven jochies.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij is wel érg snel op zijn pik getrapt voor iemand die zich internationaal nog moet bewijzen...
Juanfran is gewoon gaar, dat heb ik al een paar keer geroepen. Hij is veels te traag en naïef voor de top. Spelers als Jenner en C. Ronaldo hebben een extreem goede dag als ze tegen hem spelen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Urby Emanuelson begint vanavond ook weer in de basis, als antwoord op het zwakke optreden van Juanfrán tegen FC Utrecht. Zijn directe tegenstander, Adil Ramzi, scoorde drie keer. In die wedstrijd begon Emanuelson nog op de bank. ''Als mens deed die beslissing mij wel pijn,'' verklaarde Blind. ''Het was de eerste keer dat ik hem buiten de basis liet terwijl hij gewoon fit was.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Spelers als Jenner en C. Ronaldo
merkwaardig dat Ajax daar dan ook niet op inspringt, De Jong is niet de eerst die zo 'ongebrepen' vertrekt. Laat ze maximaal 1 interview per maand geven ofzo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HET euvel met al die veels te snel omhoog geschreven jochies.....
C Ronaldo is een topper die ook tegen Urby een extreem goede dag kan hebben, dat kan ik Juanfran niet verwijten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Juanfran is gewoon gaar, dat heb ik al een paar keer geroepen. Hij is veels te traag en naïef voor de top. Spelers als Jenner en C. Ronaldo hebben een extreem goede dag als ze tegen hem spelen.²
Tja, de pers en de voetbalprogramma's zijn er altijd erg snel bij om een talent tot de nieuwe xxxxxx uit te roepen na een geslaagd debuut in een redelijk draaiend team. En blijkbaar geloven die jongens dat allemaal zelf ook meteen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
merkwaardig dat Ajax daar dan ook niet op inspringt, De Jong is niet de eerst die zo 'ongebrepen' vertrekt. Laat ze maximaal 1 interview per maand geven ofzo.
Nu is blijkbaar het bereiken van Ajax 1 al voldoende om je boven de eredivisie verheven te voelen.
Mijmerend denk ik terug aan pak weg een jaar of 10-20 geleden, toen speelde een talent eerst 4-5 jaar constant in de hoofdmacht alvorens hij überhaupt over een transfer na mocht denken.
Er zijn er inderdaad weinig die de hand in eigen boezem durven steken en ik vind dat voor van Basten (dé man waar deze knaapjes tegen opkijken, Blind is maar mwamwa) een rol hierin is weggelegd, maar deze denkt voornamelijk aan eigen belang.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, de pers en de voetbalprogramma's zijn er altijd erg snel bij om een talent tot de nieuwe xxxxxx uit te roepen na een geslaagd debuut in een redelijk draaiend team. En blijkbaar geloven die jongens dat allemaal zelf ook meteen.
En het snel oproepen van van Basten zal daar ook wel mee te maken hebben.
Ze hebben al in het eerste van Ajax gespeeld, zijn voor die tijd ALTIJD al de beste geweest, EN ze hebben voor Oranje gespeeld. Dus dat het nu minder gaat KAN dan toch niet aan hen ZELF liggen??
Aan de ANDERE kant hebben ze dan wel weer gelijk dat als ze weer in een goed draaiend team terecht komen, het vaak ook wel weer goed gaat. Maar ja, daar heb je als Ajax zijnde niets aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er zijn er inderdaad weinig die de hand in eigen boezem durven steken en ik vind dat voor van Basten (dé man waar deze knaapjes tegen opkijken, Blind is maar mwamwa) een rol hierin is weggelegd, maar deze denkt voornamelijk aan eigen belang.
Mooi weer voetballers dus.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de ANDERE kant hebben ze dan wel weer gelijk dat als ze weer in een goed draaiend team terecht komen, het vaak ook wel weer goed gaat. Maar ja, daar heb je als Ajax zijnde niets aan.
Het zijn gewoon geen dragende spelers...
Nou ja, min of meer wel. Spelers die eigenlijk hun hele jeugd carriere nauwelijks tegenslagen te verwerken hebben gehad. En dan debuteren ze, en dan gaat het allemaal prima.quote:
Dit gevoel heb ik ook een beetje bij Perez, ook al is die dan al wat ouder...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de ANDERE kant hebben ze dan wel weer gelijk dat als ze weer in een goed draaiend team terecht komen, het vaak ook wel weer goed gaat. Maar ja, daar heb je als Ajax zijnde niets aan.
Het zijn gewoon geen dragende spelers...
Tja, dat zullen we dan moeten zien. Stam zal hem wel ff opjagenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik ook een beetje bij Perez, ook al is die dan al wat ouder...![]()
Tja, er worden dus mietjes opgeleid zonder ruggengraat die volkomen afhankelijk zijn van anderen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, min of meer wel. Spelers die eigenlijk hun hele jeugd carriere nauwelijks tegenslagen te verwerken hebben gehad. En dan debuteren ze, en dan gaat het allemaal prima.
Maar op het moment dat het minder gaat zijn ze daar gewoon niet tegen opgewassen. Johan Derksen heeft toch gezegd dat ik zo goed ben? Dan kan het niet aan mij liggen.
En dat is ook niet zo gek, een Ajacied die zijn debuut maakt komt meestal toch wel in een redelijk (blijvend) draaiend elftal terecht, kan dan groeien en is dan na een paar jaar ZELF een dragende speler. Maar dat lukt nu gewoon niet, ze moeten keihard aan de bak om te winnen, en dat is ze nog ff te veel denk ik...
Tja, Ajax elftallen zouden eigenlijk voor dit doel gewoon standaard een klasse hoger spelen. Dan leren ze idd ruggegraat opbouwen. Al gaat het nu idd ook daar niet zo heel lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja, er worden dus mietjes opgeleid zonder ruggengraat die volkomen afhankelijk zijn van anderen.
Maar goed, blijkbaar gaat het nu niet meer zo megafantastisch met de jeugdopleiding als vroeger en krijgen ze dus steeds meer weerstand en teleurstelling op jongere leeftijd, dat kan alleen maar in hun voordeel werken.
Maar dat de situatie is zoals die nu is, vind ik de club Ajax te verwijten.
Ga nou niet serieus in op van die jochies die Cristiano Ronaldo in 1 zin noemen met Jenner. Niet dat ik die huilebalk van SCUM nou zo geweldig vind, maar nog altijd een niveautje of wat beter dan Jenner, waarvan velen die zijn naam noemen de beste man waarschijnlijk niet eens hebben zien spelen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:06 schreef Elgigante het volgende:
quote:Sneijder staat beloofde plek niet af aan Perez
2/2/2006 18:05
Wesley Sneijder maakt zich geen enkele zorgen over volgend seizoen. De spelbepaler van Ajax slaapt er geen minuut minder om nu hij na de zomer in Kenneth Perez er een geduchte concurrent bij lijkt te krijgen.
Beide spelers kunnen goed uit de voeten op de nummer tien positie, als man achter de spits en ambiëren die rol ook. 'Ik speel volgend seizoen op tien. Tenzij ik slecht speel, is die plek mij beloofd', legde de 21-jarige Utrechter uit aan RTV Noord-Holland.
Sneijder verlengde onlangs zijn contract tot de zomer van 2009, mede omdat hij een leidende rol toegezegd zou hebben gekregen. Perez speelt sinds eind november op tien bij AZ. De Deen verving in eerste instantie Barry van Galen tijdens diens rustdag. Het beviel Louis van Gaal zou goed dat hij Perez niet meer als linksbuiten in een vrije rol gebruikte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |