jonge doe normaal als ik wil koop ik die fucking tent opquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:01 schreef Herkauwer het volgende:
Wat wilde je daar gaan jatten dan?
Dus dat deed je zo effetjes. Gek.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:00 schreef 2609 het volgende:
ik reed met een homie in mn broer zn auto effetjes door hilversum heen en ik had dorst dus ik zag tankstation dus ik kom daar aanrijden zet mn auto daar even neer en wil naar binnen gaan mocht ik niet naar binnenzegt die man zo van je mag niet naar binnen mogen maar 2 studenten tegelijk ofzo
want er ligt zo een school daarnaast weet je en daar stelen ze zeker veel
![]()
dus ik zeg jah ben geen student wat denk jij zegt ie zo jah ik bepaal wie er naar binnen mogen en niet jij
pfff![]()
was maar met 1 dus is enkelfoutquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:01 schreef skiczukie het volgende:
Pleur op met je homies.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dus dat deed je zo effetjes. Gek.
Wat let jequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:03 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge doe normaal als ik wil koop ik die fucking tent op![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:03 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge doe normaal als ik wil koop ik die fucking tent op![]()
quote:
heb mn erfenis nog niet en ik wil geen tankstation is stomquote:
Jij bent een kloon toch ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef 2609 het volgende:
[..]
heb mn erfenis nog niet en ik wil geen tankstation is stom
wat is hier kut aan ik mag daar toch over klagen want het is echt onterecht ik zit al 2 jaar niet meer op school ongeveerquote:
Dus je kunt het helemaal niet opkopenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef 2609 het volgende:
[..]
heb mn erfenis nog niet en ik wil geen tankstation is stom
ik neem aan dat het de laatste keer was dat je daar je kop hebt laten zien....klantonvriendelijkheid is dat..jegeeft aan geen student te zijn maar goed...eikelsquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:00 schreef 2609 het volgende:
ik reed met een homie in mn broer zn auto effetjes door hilversum heen en ik had dorst dus ik zag tankstation dus ik kom daar aanrijden zet mn auto daar even neer en wil naar binnen gaan mocht ik niet naar binnenzegt die man zo van je mag niet naar binnen mogen maar 2 studenten tegelijk ofzo
want er ligt zo een school daarnaast weet je en daar stelen ze zeker veel
![]()
dus ik zeg jah ben geen student wat denk jij zegt ie zo jah ik bepaal wie er naar binnen mogen en niet jij
pfff![]()
ik ben geen kloon of retard hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij bent een kloon toch ?![]()
Of ben je echt een retard![]()
Je taalgebruik!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:06 schreef 2609 het volgende:
[..]
wat is hier kut aan ik mag daar toch over klagen want het is echt onterecht ik zit al 2 jaar niet meer op school ongeveeren dan denkt ie dat ik student ben ik wil gewoon wat drinken kopen omdat ik dorst had
![]()
Hoezo, er zijn zoveel winkels waar ze maar 1 of 2 scholieren per keer binnen mogen, leef je op een andere wereld of zo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:06 schreef Tobbes het volgende:
Maar hoe gaat zoiets? Doet ie gewoon de schuifduer op slot?Of kwam ie je tegenhouden?
nee jonge hij staat daar zo voor de deur om studenten binnen te laten weet je en dan rechts van de deur staat zo een rij met studenten te wachten tot ze naar binnen mogen dus ik dacht ik loop gewoon die winkel binnen want ik ben toch geen studentquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:06 schreef Tobbes het volgende:
Maar hoe gaat zoiets? Doet ie gewoon de schuifduer op slot?Of kwam ie je tegenhouden?
Dat deden ze bij supermarkt bij mijn school ook altijd..en als je dan een karretje pakte mocht je wel zo langs die rij de winkel in lopenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef 2609 het volgende:
[..]
nee jonge hij staat daar zo voor de deur om studenten binnen te laten weet je en dan rechts van de deur staat zo een rij met studenten te wachten tot ze naar binnen mogen dus ik dacht ik loop gewoon die winkel binnen want ik ben toch geen student![]()
Wat heeft dat met mijn post te makenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hoezo, er zijn zoveel winkels waar ze maar 1 of 2 scholieren per keer binnen mogen, leef je op een andere wereld of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |