quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:59 schreef mr_Brown het volgende:
kut TT
Lijkt me heerlijk om te spelen dat spel, echt welquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Net de blazing Angels preview gelezen. Ook tof hoor, over Live
quote:
het wordt er alleen niet veel beter van hequote:
*kuch* mail surfer *kuch*quote:
Valt wel mee toch, topic per dag ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
het wordt er alleen niet veel beter van hewat een stilte toch de laatste paar dagen
quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:59 schreef mr_Brown het volgende:
kut TT
je zou het ook een keer met me eens zijn hequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, topic per dag ofzo
Hey paardepik... komt je vrouw ook nog mee naar de meet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, topic per dag ofzo
Is die al in de bioscoop dan??quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:08 schreef QueenR het volgende:
Iemand Munich al gezien?goede film!
En Brown/O'ren: geweldig die foto's (brown weinig veranderd!) en dat jullie elkaar al zolang kennen
ja hij is in de bios. Trekt je niet? Ik vind het perfect gedaan van spielberg, zeker met de huidige angst voor terrorisme etc. Gevoellig, spannend. echt de moeite waardquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Is die al in de bioscoop dan??
Heb de trailer gezien maar die trekt me niet echt...
ah xzie'tquote:
hi pindarotsjequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat ik ook maar eens een TVP plaatsen
quote:
Dat meisje wat jij bedoelde van de kappersopleiding heette Sannequote:
Wie moet er anders terugrijden ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hey paardepik... komt je vrouw ook nog mee naar de meet?
tot 5 a 10 minuten nadat jij binnen bentquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Magneet het volgende:
tot hoe laat denken de meeste mensen te blijven met de meet?
* zichzelf kietelt hahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tot 5 a 10 minuten nadat jij binnen bent
ruik eens aan je vingers nuquote:
Tot de voorlaatste trein terug gaat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Magneet het volgende:
zodat je altijd de laatste nog kan halen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tot de voorlaatste trein terug gaat.
Er zit een volume-knop op dat ding hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:06 schreef kepler het volgende:
@Strol: http://www.nu.nl/news/667(...)gd_vanwege_iPod.html![]()
rare mensen heb je toch
Juistemquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:06 schreef Magneet het volgende:
zodat je altijd de laatste nog kan halen?
Weet niet eens hoe laat en wanneer die is.. hangt er van af dus.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Magneet het volgende:
Mijn vrouw rijdt, dus kan 23.00 uur zijn maar ook 02.00quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Magneet het volgende:
jah dat was ook mijn gedachtequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er zit een volume-knop op dat ding hoor.![]()
kunt verongeluken met 200km/uur als je het vergelijkt met dit geval.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:11 schreef kepler het volgende:
jah dat was ook mijn gedachte
net alsof iemand een auto-fabrikant gaat aanklagen omdat hij verongelukt is met 200 km/u
Hoe is het pik !quote:
Ja .. daar heb je een punt!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wie moet er anders terugrijden ?![]()
Gijs hou oooooooooooooooooopppquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:14 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Chocobo, hoe bevalt je ISF calibratie...![]()
Dus?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:08 schreef Magneet het volgende:
zit ik hier te internetten komt de afdelingschef binnen van dit buro:X![]()
Hij pijpt je gijs!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:14 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Chocobo, hoe bevalt je ISF calibratie...![]()
Heh, lekker...quote:
Jij betaald ok?quote:
Ze krijgt al een lekker buikje gijsquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is het pik !Alles ok met je vrouw
Dat plaatje blijft bij je passen pik!!quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze krijgt al een lekker buikje gijs
quote:
Kee...quote:PROEST !! Nee Gijs.... minste wat ik kan doen voor je.... thanks
Morgen moet ik twee uur langer blijven, dus vandaag iets eerder weg.quote:
Lekker voor de Vrijdag ;')quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Morgen moet ik twee uur langer blijven, dus vandaag iets eerder weg.
Ik ga met een oude studievriendin in A'dam uit eten, maar die komt uit Utrecht en moet tot 17:00 uur werken. Dus we hebben pas om 18:00 afgesproken. En normaal werk ik tot 15:30 uur.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:20 schreef Bastard het volgende:
Lekker voor de Vrijdag ;')
Ah weer op jachtquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga met een oude studievriendin in A'dam uit eten, maar die komt uit Utrecht en moet tot 17:00 uur werken. Dus we hebben pas om 18:00 afgesproken. En normaal werk ik tot 15:30 uur.
Geinstalleerdquote:Hello!
We'd like you to be among the first to try the beta version of Windows LiveT Messenger.
Ik sta er wel weer voor openquote:
Tot noch toe platonischquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik sta er wel weer voor open
Maar ik ken haar al 8 jaar ofzo, en het is platonisch.
Nee Gijs, ik vind haar superaardig maar we zijn mekaars type nietquote:
Dan is het een verspild etentjequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee Gijs, ik vind haar superaardig maar we zijn mekaars type niet
Niet alles draait om sex!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:36 schreef Bastard het volgende:
Dan is het een verspild etentje
Tenzij... er geleefd kan worden met sex op platonische basis natuurlijk
Whahahahaha... ja ... goeie gijsquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet alles draait om sex!Je kunt ook vrienden met vrouwen zijn!
Toch?
In jouw geval: om het proberen te krijgen van sex.quote:
Heeft mupu die mailboxen nog goed voor je geconfigureerd gijsquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan is het een verspild etentje
Tenzij... er geleefd kan worden met sex op platonische basis natuurlijk
Vlegel, stop eens met dat geouwehoer over werkquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeft mupu die mailboxen nog goed voor je geconfigureerd gijs
Ja.. je kan vrienden zijn met vrouwen ja.. maar je blijft je ALTIJD afvragen hoe zij in bed isquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet alles draait om sex!Je kunt ook vrienden met vrouwen zijn!
Toch?
Ja DIE gingen wel goed jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeft mupu die mailboxen nog goed voor je geconfigureerd gijs
Briljant hoor... hoe ze aan het stunten is hier af en toequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja DIE gingen wel goed ja... nog.. vlgs mij..
Ja .. wil het verder niet meer over mn werk aub...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Briljant hoor... hoe ze aan het stunten is hier af en toe
Moest gisteren voor Joakiem ook weer wat herstellen...
Ach gijs... nog 10 minuten
De beste overdrachten vinden plaats via fokquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vlegel, stop eens met dat geouwehoer over werk
Vanavond gamen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja .. wil het verder niet meer over mn werk aub...
Dat klanten migreren van de ene ipmail naar de andere kost me al 2 weken heel veel werk, en ben nog niet eens op de helft.
Ga je me uitrekken Gijs?quote:
Heb ik beide nietquote:
Hoeveel uur heb je zitten in PGR nu gijs?quote:
Heb je een 360?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:00 schreef silver-surfer het volgende:
Heb ik beide niet
Eerste game die ik weer ga kopen is Oblivion
Ja gijs... op launch gehaald met Kameo en CoD2 ..quote:
Ga SotC dan gamen gek!quote:
de meet nu met andere ogen bekijkt en twijfels krijgt....quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. je kan vrienden zijn met vrouwen ja.. maar je blijft je ALTIJD afvragen hoe zij in bed is![]()
Dat vragen we ons bij jou als sinds je eerste post af hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef QueenR het volgende:
de meet nu met andere ogen bekijkt en twijfels krijgt....![]()
B heeft een punt !quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
Kijk dan ook maar met andere ogen naar je man vriendenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
Logischquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb ik beide niet
Eerste game die ik weer ga kopen is Oblivion
Uurtje of 60 misschienquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je zitten in PGR nu gijs?
Bekijk anders eens wat Theo Maassen shows. Die kan het goed uitleggen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
Niet beledigend ofzo bedoeld, maar sex is dus echt nooit in mijn gedachten geweestquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk dan ook maar met andere ogen naar je man vrienden![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat vragen we ons bij jou als sinds je eerste post af hoor.
Dat is natuurlijk geen slim antwoord. Als je de 11e de hele avond gratis had willen drinken had je moeten zeggen: "ik wil jullie allemaal, maar helaas heb ik al een man en kind dus moet ik die gevoelens onderdrukken"quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:58 schreef QueenR het volgende:
Niet beledigend ofzo bedoeld, maar sex is dus echt nooit in mijn gedachten geweest![]()
ja je snapt natuurlijk dat dat eigenlijk zo is, maar als ik dat hier typ leest mijn man hetquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen slim antwoord. Als je de 11e de hele avond gratis had willen drinken had je moeten zeggen: "ik wil jullie allemaal, maar helaas heb ik al een man en kind dus moet ik die gevoelens onderdrukken"
Niet beledigend bedoeld ofzo, maar je bent niet de enige vrouw waarbij het word afgevraagdquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
Niet beledigend ofzo bedoeld, maar sex is dus echt nooit in mijn gedachten geweest![]()
Jij hebt een dochter wa? Weet je meteen wat Mo denkt als ze over 14 jaar met hem thuis komt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:10 schreef Bastard het volgende:
Dat naieve van vrouwen.. geen idee hebben hoe mannen denken.. en we denken zo eenvoudig
nee iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:10 schreef Bastard het volgende:
Dat naieve van vrouwen.. geen idee hebben hoe mannen denken.. en we denken zo eenvoudig
In dat opzicht realiseer ik het me dus weer wel! Moet er niet aan denken mijn kleine meid lief en naief met allerlei kerels om zich heenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij hebt een dochter wa? Weet je meteen wat Mo denkt als ze over 14 jaar met hem thuis komt.![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij hebt een dochter wa? Weet je meteen wat Mo denkt als ze over 14 jaar met hem thuis komt.![]()
Dan is ze je kleine meid niet meer.... ja,.. voor jezelf misschien nog welquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:14 schreef QueenR het volgende:
[..]
In dat opzicht realiseer ik het me dus weer wel! Moet er niet aan denken mijn kleine meid lief en naief met allerlei kerels om zich heen![]()
![]()
Ja... maar je denkt toch niet dat ze met Mo hoeft thuis te komen hequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meetquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
mannetjes staan nu al voor de deurquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan is ze je kleine meid niet meer.... ja,.. voor jezelf misschien nog wel
Ik eerder het hoofd van dat vriendje als hij B. ontmoet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:29 schreef silver-surfer het volgende:
Ik moet B's hoofd nog zien als Jasmijn voor het eerst met een vriendje thuis komt ....
Deze uitdrukking ongeveer, maar dan met het hoofd van B. gok ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:29 schreef silver-surfer het volgende:
Toch lijkt het me lastiger om een dochter te hebben hoor... en vooral om die redenen... hoe vroeg komt ze met welk vriendje aanzetten
Ik moet B's hoofd nog zien als Jasmijn voor het eerst met een vriendje thuis komt ....
is het zeker heb van beide een, en voor keagan heb ik die angsten helemaal niet!quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:29 schreef silver-surfer het volgende:
Toch lijkt het me lastiger om een dochter te hebben hoor... en vooral om die redenen... hoe vroeg komt ze met welk vriendje aanzetten
Zie foto hierboven, met dezelfde uitdrukking maar dan het hoofd van desbetreffend vriendjequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik eerder het hoofd van dat vriendje als hij B. ontmoet.
Mijn slechte-ik wil nu een stijve pik in deze foto photoshoppen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:35 schreef ChOas het volgende:
[..]
Deze uitdrukking ongeveer, maar dan met het hoofd van B. gok ik
[afbeelding]
Zooo dan... ja inderdaad... ook niet grappig hoor..quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik eerder het hoofd van dat vriendje als hij B. ontmoet.
Misschien is het toekomstige vriendje van Jasmijn net dik als haar vaderquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zooo dan... ja inderdaad... ook niet grappig hoor..
Zo'n manneke ... amper 1.50 hoog... staat voor de deur...
BOEM.. BOEM ... BOEM ... deur open...
[afbeelding]
Misschien komen Daan en Jort ook wel met een vriendje thuis.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:47 schreef Chocobo het volgende:
Misschien is het toekomstige vriendje van Jasmijn net dik als haar vader
Ik sta open voor allesquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien komen Daan en Jort ook wel met een vriendje thuis.![]()
bij ons zijn ze nu ietsjes hogerquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zooo dan... ja inderdaad... ook niet grappig hoor..
Zo'n manneke ... amper 1.50 hoog... staat voor de deur...
BOEM.. BOEM ... BOEM ... deur open...
[afbeelding]
dan pikt papa het desbetreffende vriendje in, kan natuurlijk ook weer nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien komen Daan en Jort ook wel met een vriendje thuis.![]()
en zo hoort hetquote:
Ja eerlijk is eerlijk.... zou niet juichen, maar ik sta volledig achter de keuze van mijn kinderen....quote:
nou ja honderd procent liever een homosexueel kind dan een ongelukkig kindquote:
Ik klikte op je signature maar kreeg alleen een lijst met code.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik klikte op je signature maar kreeg alleen een lijst met code.![]()
Koop een PC,... dan werkt allesquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik klikte op je signature maar kreeg alleen een lijst met code.![]()
Zet jij je plaatje gewoon in een jpgquote:
Ze doen het prima schatquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het gewoon hoor
Is fok traag of ligt het aan mij?
Als het een gewoon plaatje was had ik het gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zet jij je plaatje gewoon in een jpg
Ik toon nog eens interessequote:Op donderdag 2 februari 2006 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als het een gewoon plaatje was had ik het gedaan
quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben beetje klaar met Fok! voor vandaag geloof ik.![]()
Voor jezelf jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alleen zou ik het fijn vinden als ze gewoon leuke meisjes mee naar huis nemen !
Geen tijd voor Gijs... had meer mzzlquote:
Gijs, jij wilde toch nog een HD recorder?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:54 schreef Chocobo het volgende:
Geen tijd voor Gijs... had meer mzzlInstalleerde net IE7 !
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, jij wilde toch nog een HD recorder?
Nieuwe details PS3
Grafisch powerhouse + HD recorder + blue ray = $$$quote:
= geeft niks :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grafisch powerhouse + HD recorder + blue ray = $$$
Nee, ik verkoop mijn lichaam tegen die tijd wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:05 schreef Chocobo het volgende:
= geeft niks :\\\')
Struuuuuuuuuuuuuuuuuuik...zelfs jou heb ik gemist.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef -Struikrover- het volgende:
gIJSSSSSSSSSSSSSSJES *o*
CAPSLOCKW
sportquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:40 schreef Nuongirl het volgende:
Hoi :\')
sorry :'(quote:
Nee hoor, ik gun het jullie wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:42 schreef Nuongirl het volgende:
sorry :\'(
proestquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gun het jullie wel.Wel fijn zeker om de views die je normaal in een jaar haalt nu in een dag te bereiken?
mail?quote:
Nee,... nog geen tijd voor gehad !quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:16 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen mail over de meeting details
Heb ik wel eens vermeld dat de Fiddler heerst ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef Chocobo het volgende:
Iig 11 februari, s\' avonds rond 20:00 a 21:00 in de Fidler waarschijnlijk. (Den Haag) Soort Ierse pub. Hou gewoon die datum vrij... mail komt wel !
Ja,...en daarom gaan we waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Heb ik wel eens vermeld dat de Fiddler heerst ?
Topquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef Chocobo het volgende:
Iig 11 februari, s\' avonds rond 20:00 a 21:00 in de Fidler waarschijnlijk. (Den Haag) Soort Ierse pub. Hou gewoon die datum vrij... mail komt wel !
Nu, te duurquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zijn er misschien mensen die van ver komen die van tevoren ergens een hapje willen gaan eten?
Ja wij ook,... daarna lekker bieren en bijpratenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nu, te duur
Ik ga voor de friettent in de buurt
Leuk dat msn 8quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Bizarre wassen beeldenhttp://www.ezprezzo.com/crazypics/human_art.html
Op de Beta zitten nog niet alle optiesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuk dat msn 8
Alleen dat bellen lukt me nog niet
En ik had verwacht dat je berichten kon sturen aan iemand van xbox live op zn dashboard..
quote:
Dat ookquote:
Artikel in de nieuwe Amerikaanse PSM.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Dat ook
Gijs wat was dat dan over HD recording op PS3... details over geruchten?
Gijs dat wordt een machine hoor :')quote:Op zondag 5 februari 2006 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Artikel in de nieuwe Amerikaanse PSM.
Dus wat meer dan simpele geruchten, maar nog niet officieel bevestigd door Sony.
Ik heb al een HD recorder, ik gebruik iTunes music store en ik game niet tot nauwelijk online.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Gijs dat wordt een machine hoor :\')
Ik heb m gewoon UIT moeten zetten Gijs...quote:Op zondag 5 februari 2006 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/Japanese_nut_cracker_55342.html![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voelde het gewoon.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:58 schreef Bastard het volgende:
Ik heb m gewoon UIT moeten zetten Gijs...![]()
Kon het niet aanzien zelfs
![]()
:\'(
-5 Magneet-grapquote:Op zondag 5 februari 2006 11:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Ach, ik kom er weer wel van af. Jij zit voor altijd aan dat hoofd vast
.........................................................................................................quote:Op zondag 5 februari 2006 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/Japanese_nut_cracker_55342.html![]()
![]()
![]()
![]()
De harde waarheid +10quote:Op zondag 5 februari 2006 11:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, ik kom er weer wel van af. Jij zit voor altijd aan dat hoofd vast
-3 op jezelf reageren uit aandachtsgebrek.quote:
quote:Ombudsman:meeste klachten over UWV
DEN HAAG Bij de Nationale Ombudsman is
vorig jaar het meest geklaagd over de
uitkeringsinstantie UWV.Vergeleken met
2004 steeg het aantal klachten met 25
procent.Van de 11.451 klachten bij de
Ombudsman gingen er 1671 over het UWV.
In de meeste gevallen gingen die over
trage procedures.Maar ook werd er veel
over de interne klachtbehandeling en de
informatieverstrekking geklaagd.
In de afgelopen jaren werd er bij de
Ombudsman altijd het meest over de
Immigratie- en Naturalisatiedienst IND
geklaagd,maar die staat nu op de tweede
plaats.Het UWV trekt zich de vele
klachten aan en belooft beterschap.
ik anders niet hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 21:33 schreef -Struikrover- het volgende:
We hebben mail van Sjo :\')
niet??quote:
Colleges zijn weer begonnen >:Oquote:
Sinds wanneer ga jij daarheen?quote:Op maandag 6 februari 2006 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Colleges zijn weer begonnen >:O
Moet van Keplerquote:
waar was ze heen dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 09:05 schreef Chocobo het volgende:
Fantastisch weekend met de kleintjes gehadMiste mijn vrouw wel maar ok,.... kan niet alles hebben !
Vrolijk Fransquote:
Hoeveel dagen gaat ze naar de creche Gijs?quote:Op maandag 6 februari 2006 09:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vrolijk Frans
Ja Maandag..Jasmijn voor het eerst hele dag naar creche.
Verder heel lekker weekend gehad thuis
Ja lekker weekend gehadquote:Op maandag 6 februari 2006 09:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vrolijk Frans
Ja Maandag..Jasmijn voor het eerst hele dag naar creche.
Verder heel lekker weekend gehad thuis
2 dagen in de week.. heb het idee dat zij het wel leuk vind.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoeveel dagen gaat ze naar de creche Gijs?
Samen eigenlijk ... dont ask :')quote:Op maandag 6 februari 2006 09:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja lekker weekend gehad...
Hele dag naar de chreche vandaag... heb jij haar weg gebracht of Tam?
Zal je es een emo geven, komt zo een trees aan :')quote:Op maandag 6 februari 2006 09:14 schreef Chocobo het volgende:
He emo's :')
En dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 09:27 schreef Quinny het volgende:
Een hele goedemorgen allemaal. Nog een paar nachtjes slapen
Netjes Gijs... kost een klein vermogen maar ok,... ! Ja Jort heeft hetzelfde..... vind het prima... Daan ook toen totdat ze wat ouder worden he en het besef en verlatingsangst gaan starten.... dat is andere koekquote:Op maandag 6 februari 2006 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 dagen in de week.. heb het idee dat zij het wel leuk vind.
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal je es een emo geven, komt zo een trees aan :\')
Kosten vallen wel mee op zich.. 2 werkgevers en belasting die een deel betaald. Ja je moet wel tegenwoordig, kan ook Tam thuis laten zijn maar dan kunnen we het huis waar we in wonen toch ook niet blijven.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Netjes Gijs... kost een klein vermogen maar ok,... ! Ja Jort heeft hetzelfde..... vind het prima... Daan ook toen totdat ze wat ouder worden he en het besef en verlatingsangst gaan starten.... dat is andere koek
Ja ik weet het Gijs maar dan nog.... een kind, 2 dagen creche,.... zit je toch aan een dikke 220 euro p/m,..... eigenlijk 450 want je moet het zelf eerst betalen toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kosten vallen wel mee op zich.. 2 werkgevers en belasting die een deel betaald. Ja je moet wel tegenwoordig, kan ook Tam thuis laten zijn maar dan kunnen we het huis waar we in wonen toch ook niet blijven.
zoveel????quote:Op maandag 6 februari 2006 09:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik weet het Gijs maar dan nog.... een kind, 2 dagen creche,.... zit je toch aan een dikke 220 euro p/m,..... eigenlijk 450 want je moet het zelf eerst betalen toch? :')
Belachelijk eigenlijk... in Engeland is de opvang gratis.... met een warme maaltijd
Nederland
Belgie is ook gratis vlgs mij..quote:Op maandag 6 februari 2006 09:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik weet het Gijs maar dan nog.... een kind, 2 dagen creche,.... zit je toch aan een dikke 220 euro p/m,..... eigenlijk 450 want je moet het zelf eerst betalen toch?
Belachelijk eigenlijk... in Engeland is de opvang gratis.... met een warme maaltijd
Nederland
Ik zal jou eens opvangenquote:Op maandag 6 februari 2006 09:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
zoveel????Ik vang ze wel op voor de helft hoor
![]()
Ja volgens mij betalen mijn en Quin's werkgeven nu ieder 1/6. Belastingdienst ook wat dan eigenlijk op 1/2 uitkomtquote:Op maandag 6 februari 2006 09:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Belgie is ook gratis vlgs mij..
Maar dit staat op de lijst om als eerste beter behandeld te worden door de overheid. Startend met verplicht stellen dat je baas 1/3 verplicht moet gaan meebetalen.
Ja of de creche is goedkoper dan..quote:Op maandag 6 februari 2006 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja volgens mij betalen mijn en Quin's werkgeven nu ieder 1/6. Belastingdienst ook wat dan eigenlijk op 1/2 uitkomt
Het rare is dat ik nu met 2 kinderen meer terugkrijg?
Kinderbijslag gaat volledig automatisch. Je hebt Jasmijn toch aangegeven bij je gemeente. Die melden haar aan bij de SZWquote:Op maandag 6 februari 2006 09:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja of de creche is goedkoper dan..
Bij ons zou de eerste dan voor de helft van het geld gaan en de tweede voor de volle pond.
Ik hoop dat die kinderbijslag nou trouwens in behandeling word genomen, kind kan al bijna lopen en ze blijven smoesjes verzinnen
Dan was het iets anders wat ze niet in behandeling konden nemen.. zal wel die dagopvang zijn danquote:Op maandag 6 februari 2006 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kinderbijslag gaat volledig automatisch. Je hebt Jasmijn toch aangegeven bij je gemeente. Die melden haar aan bij de SZW
heeft iemand je nu die mail gestuurd neet?quote:
Ja die baard van Kepler, die hadden ze 2 dagen eerder ook al bij games.fok.nl gepostquote:Op maandag 6 februari 2006 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zit er ook tegenaan
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8889
Die al gezien Gijs?
Dagdelen.. wij hebben 2 volle dagen.. 4 dagdelen a zowat 500 euro in de maand.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Bij ons gaat de kinderopvang 76 euro per maand kosten voor ons voor 1 dag ( 2 dagdelen) per week
1/3 werkgevers, 1/3de overheid en 1/3de wijzelf
Kom toch in Brabant wonen joh
Ja ik ga hem ook halen Gijs.. zooon zin in gekregen laatste tijdquote:Op maandag 6 februari 2006 09:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja die baard van Kepler, die hadden ze 2 dagen eerder ook al bij games.fok.nl gepost. Dacht nog weer een filmpje
was het dezelfde:')
Maar die ga ik wel halen ja, ga ik over je heen rijden met een tank
En daar betaal jij dan 1/3 van toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dagdelen.. wij hebben 2 volle dagen.. 4 dagdelen a zowat 500 euro in de maand.
Maar dat dat doe accountant dan toch voor je Gijs?quote:Op maandag 6 februari 2006 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan was het iets anders wat ze niet in behandeling konden nemen.. zal wel die dagopvang zijn dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |