quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:59 schreef mr_Brown het volgende:
kut TT
Lijkt me heerlijk om te spelen dat spel, echt welquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Net de blazing Angels preview gelezen. Ook tof hoor, over Live
quote:
het wordt er alleen niet veel beter van hequote:
*kuch* mail surfer *kuch*quote:
Valt wel mee toch, topic per dag ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
het wordt er alleen niet veel beter van hewat een stilte toch de laatste paar dagen
quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:59 schreef mr_Brown het volgende:
kut TT
je zou het ook een keer met me eens zijn hequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, topic per dag ofzo
Hey paardepik... komt je vrouw ook nog mee naar de meet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, topic per dag ofzo
Is die al in de bioscoop dan??quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:08 schreef QueenR het volgende:
Iemand Munich al gezien?goede film!
En Brown/O'ren: geweldig die foto's (brown weinig veranderd!) en dat jullie elkaar al zolang kennen
ja hij is in de bios. Trekt je niet? Ik vind het perfect gedaan van spielberg, zeker met de huidige angst voor terrorisme etc. Gevoellig, spannend. echt de moeite waardquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Is die al in de bioscoop dan??
Heb de trailer gezien maar die trekt me niet echt...
ah xzie'tquote:
hi pindarotsjequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat ik ook maar eens een TVP plaatsen
quote:
Dat meisje wat jij bedoelde van de kappersopleiding heette Sannequote:
Wie moet er anders terugrijden ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hey paardepik... komt je vrouw ook nog mee naar de meet?
tot 5 a 10 minuten nadat jij binnen bentquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Magneet het volgende:
tot hoe laat denken de meeste mensen te blijven met de meet?
* zichzelf kietelt hahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tot 5 a 10 minuten nadat jij binnen bent
ruik eens aan je vingers nuquote:
Tot de voorlaatste trein terug gaat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Magneet het volgende:
zodat je altijd de laatste nog kan halen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tot de voorlaatste trein terug gaat.
Er zit een volume-knop op dat ding hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:06 schreef kepler het volgende:
@Strol: http://www.nu.nl/news/667(...)gd_vanwege_iPod.html![]()
rare mensen heb je toch
Juistemquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:06 schreef Magneet het volgende:
zodat je altijd de laatste nog kan halen?
Weet niet eens hoe laat en wanneer die is.. hangt er van af dus.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Magneet het volgende:
Mijn vrouw rijdt, dus kan 23.00 uur zijn maar ook 02.00quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Magneet het volgende:
jah dat was ook mijn gedachtequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er zit een volume-knop op dat ding hoor.![]()
kunt verongeluken met 200km/uur als je het vergelijkt met dit geval.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:11 schreef kepler het volgende:
jah dat was ook mijn gedachte
net alsof iemand een auto-fabrikant gaat aanklagen omdat hij verongelukt is met 200 km/u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |