Realistisch??? Je maakt een grapjequote:Op donderdag 2 februari 2006 12:56 schreef snellejelle het volgende:
alsof het de schuld van heidi is
ze is gewoon realistisch wrs...
denk je echt dat ze zo'n meisje voor de lol wegstuurdquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:56 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Realistisch??? Je maakt een grapje![]()
precies, en van een topmodel mag je toch wel wat goede smaak verwachten?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:16 schreef 2609 het volgende:
jah ze heeft toch kind gehad dan krijg je een buikje
en slecht gekleed is smaak weet je wel
Dit is vatsigquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:26 schreef Marruk het volgende:
[..]
Gatverdamme wat een vadsig varken![]()
![]()
nooitquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Socratestikel het volgende:
Ja 't ken aan mij leggen maar dat meisje wat ze wegstuurde is toch serieus knapper.
Jij zou sarcasme nog niet herkennen als het je in de reet neuktquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit is vatsig
[afbeelding]
Diegene die is weg gestuurd heeft gewoon een normaal postuur...
Nee idd, want ik kijk nooit om naar dode mensen of dingen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Marruk het volgende:
[..]
Jij zou sarcasme nog niet herkennen als het je in de reet neukt
Het legt inderdaad nooit aan mij.quote:
zo bedoel ik dat niet jonge ik bedoel dat ze nooit knapper dan heide klum isquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:48 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Het legt inderdaad nooit aan mij.
hehe anders moet je eentje openenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:43 schreef Blik het volgende:
zit ik te kijken in AT, ik denk mooi, een B&H topic van Heidi, lekker wijf
krijg ik dit![]()
Ik herken haar niet meer terug gezien de laatste foto's. Of dit is een oude foto , of make-up doet een boelquote:
Dat snap ik Henkie. Maar dat kind is stukken lekkerder dan die teef.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:40 schreef 2609 het volgende:
[..]
zo bedoel ik dat niet jonge ik bedoel dat ze nooit knapper dan heide klum is![]()
Vroegtijdige dood, niet meer zwanger kunnen raken, andere organen die op een gegeven moment dienst weigeren...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:16 schreef demonsdance het volgende:
Ik heb haar BMI eens uitgerekend op deze pagina: http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html
En deze meid is te licht.
Ik vind het schandalig dat ze meisjes met ondergewicht gebruiken voor reclame doeleinden en modeshows, dat schetst een bepaald beeld dat je alleen mooi en gewild bent als je onder de gewichtsgrens zit.
Meisjes die zich furieur voelen ten opzichte van deze modellen gaan hierdoor streng lijnen, en verliezen hierdoor hun ware zelfbeeld, en hun zelfvertrouwen, in sommige gevallen is deze drang naar magerzucht zo erg dat ze overlijden in het ziekenhuis.
Waar gaat dit heen?
![]()
IK zei: in sommige gevallen! beter lezen!!!!, en ik noemde de uitzonderlijke gevallen op, de meisjes die zich inferieur(minderwaardig) voelen ten opzichte van de modelllenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vroegtijdige dood, niet meer zwanger kunnen raken, andere organen die op een gegeven moment dienst weigeren...
Allemaal misschien he....
De vraag is: Wie zijn degenen die dit idiote schoonheidsideaal bepaald hebben?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:16 schreef demonsdance het volgende:
Ik heb haar BMI eens uitgerekend op deze pagina: http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html
En deze meid is te licht.
Ik vind het schandalig dat ze meisjes met ondergewicht gebruiken voor reclame doeleinden en modeshows, dat schetst een bepaald beeld dat je alleen mooi en gewild bent als je onder de gewichtsgrens zit.
Meisjes die zich inferieur voelen ten opzichte van deze modellen gaan hierdoor streng lijnen, en verliezen hierdoor hun ware zelfbeeld, en hun zelfvertrouwen, in sommige gevallen is deze drang naar magerzucht zo erg dat ze overlijden in het ziekenhuis.
Vooral afgerukte homofielen en dikke wijven die nooit model hebben kunnen worden en daarom hun frustraties maar botvieren op zeer jonge meisjes.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef LSS het volgende:
[..]
De vraag is: Wie zijn degenen die dit idiote schoonheidsideaal bepaald hebben?
Dat is iets wat ook al vaker door mijn hoofd gespookt heeftquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef LSS het volgende:
[..]
De vraag is: Wie zijn degenen die dit idiote schoonheidsideaal bepaald hebben?
Heide was lekker, voordat ze als loops slet alle rijke en beroemde gasten van de wereld heeft liggen pijpen en nu met die aangespoelde zeehond neukt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:17 schreef Wesfrdam het volgende:
die heidi klum is wel verdomd lekker![]()
ze is nog niet langs mij geweestquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:26 schreef dewd het volgende:
[..]
Heide was lekker, voordat ze als loops slet alle rijke en beroemde gasten van de wereld heeft liggen pijpen en nu met die aangespoelde zeehond neukt.
Vergeet niet het slechte gebit door vaak spugen en te weinig spuug aan kunnen maken door slechte eetgewoontes.. Vaak blauwe plekken.. en en enquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vroegtijdige dood, niet meer zwanger kunnen raken, andere organen die op een gegeven moment dienst weigeren...
Allemaal misschien he....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |