quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat het over het liedje "Laura" van Jantje ging.
Waar ik geen antwoord op wil hebben.quote:
hij moddert al lang aan, en bovendien vind ik inderdaat dat zijn manier van posten heel irritant en zeurderig is. Altijd 'ja maar' en blabla, hetzelfde monotoon gejank, en nooit het advies van een ander willen aanvaarden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:45 schreef Frezer het volgende:
Dat iemand zo'n periode heeft is niet gek hoor. Als je zo redeneerd zit heet R&P vol met irritante zeuren, welliswaar met andere problemen maar het principe is het zelfde.
neej hoorquote:
Wellicht, maar er niet mee bezig zijn is in ieder geval veel beter dan in de toestand verkeren waar BttD momenteel helaas in verkeert.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:47 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
of jezelf de illusie geven dat je het opgeeft, sure, dat kan je
om het probleem te laten aanslepen en dan maar naar 10 jaar later te verleggen en er bijna geen enkele vrije vrouw meer op de markt is.
slim
Ik wel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:51 schreef petitlapin2 het volgende:
Eigenlijk wil hij hier alleen maar janken, naar anderen luistert hij toch niet. Dat gevoel heb ik dus bij anderen zelden tot nooit
En ook ik wil dat zo graag houdenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:50 schreef Frezer het volgende:
Hier dan maar
[..]Het repertoire van Jantje is mij geheel onbekend.
Je kunt op je 25e trouwen en op je 26e moeder zijn.quote:
daar ben ik het niet mee eens, maar ieder zijn mening en keuze.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:52 schreef Plato1980 het volgende:
Wellicht, maar er niet mee bezig zijn is in ieder geval veel beter dan in de toestand verkeren waar BttD momenteel helaas in verkeert.
Misschien heb ik er dan wel spijt van, maar misschien heb ik er dan ook spijt van dat ik niet in de VS gestudeerd heb, geen wereldreis gemaakt heb en geen profvoetballer geworden ben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens, maar ieder zijn mening en keuze.
als je binnen tien jaar maar geen spijt hebt dat je in je 20jaren niets actiefs hebt ondernomen.
Bij Heracles?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien heb ik er dan wel spijt van, maar misschien heb ik er dan ook spijt van dat ik niet in de VS gestudeerd heb, geen wereldreis gemaakt heb en geen profvoetballer geworden ben.![]()
ik wel, maar de papa is dan niet meer binnnen de 28/29 grensquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt op je 25e trouwen en op je 26e moeder zijn.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien heb ik er dan wel spijt van, maar misschien heb ik er dan ook spijt van dat ik niet in de VS gestudeerd heb, geen wereldreis gemaakt heb en geen profvoetballer geworden ben.![]()
trek het maar in het belachelijke platoquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef Plato1980 het volgende:
B gaat maar lekker met een koptelefoon op zitten werken. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef Ynske het volgende:
owjah als we t toch over zeuren hebben.
situatieschets:
kantoor gedeeld met 2 mensen
de een (A) kan niet werken met de radio hard aan,
de ander (B) kan niet werken zonder de radio aan.
A zit 2,5 meter van radio af, B zit 0,5 m van radio af.
radio is woordelijk verstaanbaar op de gang, buiten het kantoor (afstand hemelsbreed 5 meter)
A wil de radio zachter, B zegt m niet meer te kunnen verstaan, terwijl op de gang nog verstaanbaar is. A zegt zet m dan op jouw bureau. B zegt dat A zeikt
Gemoederen lopen wat hoog op. en B gaat naar baas om zich te beklagen, en dat hij niet meer samen wil werken in dat kantoor. Baas zegt dat A en B t samen maar moeten uitzoeken.
Hoe om te gaan met deze situatie?
Nou, er komen hier genoeg users met chronische problemen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:51 schreef petitlapin2 het volgende:
Eigenlijk wil hij hier alleen maar janken, naar anderen luistert hij toch niet. Dat gevoel heb ik dus bij anderen zelden tot nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |