Al dagenlang trouwens..quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
*honger heeft
Ik krijg standaard zin in frituur als ik uit bed kom.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef nyny83 het volgende:
en we gaan weer verderEens met TT trouwens
E-ten!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
*honger heeft
ik ken hetquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik krijg standaard zin in frituur als ik uit bed kom.
Dat is ook wel weer aangezien die dingen mij weer nix zeggen. Nu zit mijn smaak ook wel in een andere richtingquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yann Tiersen staat ertussen, en KT Turnstall, en Tom Waits en Damien Rice en klassieke muziek. Dat is niet erg standaard, volgens mij.
*Jackson de spreekwoordelijke handschoenen aangeeft...quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Noem je dit al afzeiken?
Mên.. ik aai je nu nog![]()
Ik heb nog een Twix liggen... volstaat datquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
*honger heeft
Ik knijp katten liever met de blote hand doodquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Jackson de spreekwoordelijke handschoenen aangeeft...
*beaamtquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben verdulle niet standaard.
Hendig sjiek!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ik ken hetMijn vriendin gelukkig ook, dus regelmatig zetten we de frituur aan op zondagochtend
Van wat voor muziek hou jij dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer aangezien die dingen mij weer nix zeggen. Nu zit mijn smaak ook wel in een andere richting
het komt over als honger als in "ik heb al dagen niet gegeten" honger, en dan kom je aan met een zielige twix? It had better be king sizequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb nog een Twix liggen... volstaat dat?
Sokiela is altijd goedquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb nog een Twix liggen... volstaat dat?
Ik zélfs.!quote:
Ik kom zo wel langs met mijn dansmat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef Misstique het volgende:
Dit belooft een uitermate saaie dag te worden![]()
Ben meer van de: house/club/groove/trance/techno die stylen zeg maar. Heerlijke muziek mede omdat het erg veranderend is door de maanden heen. Daarnaast kan ik een gezonde portie jaren 80 en 90 ook goed hebben. Queen / Philcollins / Robbie Williams gaan er opzich ook goed in.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hendig sjiek!
[..]
Van wat voor muziek hou jij dan?
Cool. Én tof. Dat vooral.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kom zo wel langs met mijn dansmat.
Hmmmkay.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben meer van de: house/club/groove/trance/techno die stylen zeg maar. Heerlijke muziek mede omdat het erg veranderend is door de maanden heen. Daarnaast kan ik een gezonde portie jaren 80 en 90 ook goed hebben. Queen / Philcollins / Robbie Williams gaan er opzich ook goed in.
Voornamelijk dus house/trance gerelateerd. Ik draai zelf ook
Uitermate.quote:
Favo DJ's?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:54 schreef jackson het volgende:
blabla
Ik zal de nodige voorbereidingen treffen.quote:
U-huh.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:44 schreef DeLeider het volgende:
Was Fok! down ofzo?!!?! bef staat als 2e in de AT met een bericht van 2 uur terug
Heul niet! ik ben vrij!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef Misstique het volgende:
Dit belooft een uitermate saaie dag te worden![]()
Altijd moeilijk te zeggen maar daar gaan we:quote:
Bitterballen wel zin in nu... en vlammetjesquote:
Kom maar door.quote:
Eensch! Even geen bier voor mij maar de rest is meer dan welkom. Ik zit wel in Tiel op et moment... is dit een probleemquote:
Ja.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Eensch! Even geen bier voor mij maar de rest is meer dan welkom. Ik zit wel in Tiel op et moment... is dit een probleem?
Je houdt van me, hè?quote:
quote:
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:03 schreef Tobbes het volgende:
Goeie reeks.
Ja, laten we dat eens doen.quote:
Jammer... maargoed... heb net gegetenquote:
Kon ik mooi werken hierquote:
Ik niet. Helemaal geen eten in huis..quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Jammer... maargoed... heb net gegeten
Kom hier eten dan... er is nog zatquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik niet. Helemaal geen eten in huis..
Dan kom je slecht aan je rust de laatste tijd denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:15 schreef DeLeider het volgende:
Of je slaapt gewoon tijdens de downtime.
Naar Tiel, weet je hoe kanker ver dat is. 2 uur met de trein.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Kom hier eten dan... er is nog zat
Klopt, maar dat is vooral omdat 5 uur je nest uit tegen valt als je er eerst om 5 uur smiddags uit kwam....quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan kom je slecht aan je rust de laatste tijd denk ik
Treinquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Naar Tiel, weet je hoe kanker ver dat is. 2 uur met de trein.
Uhh... jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is vooral omdat 5 uur je nest uit tegen valt als je er eerst om 5 uur smiddags uit kwam....
Ja wat moet ik dan? Met de fiets?quote:
Lenen van de buurmanquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:28 schreef nyny83 het volgende:
[..]
'
mjah niet iedereen heeft de luxe van een auto
Geen idee wat jij moetquote:
Ik heb niet eens een eikel!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:30 schreef Tobbes het volgende:
Moet je je eikel eens in een schaal gloeiend hete bitterballen leggen.
Puik plan..quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:30 schreef Tobbes het volgende:
Moet je je eikel eens in een schaal gloeiend hete bitterballen leggen.
Stop je de eikel van je vriend er eens in ofzo... kan je kijken wat er gebeurtquote:
Of gewoon je tepel in et frituurvet laten zakken....quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
tepel mag ook, vergelijkbaar effect.
Never!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Of gewoon je tepel in et frituurvet laten zakken....![]()
Ik betaal helemaal niks!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Misschien dat je benzine geld in natura kan betalen.
Ja, dat doet toch pijhijn!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:34 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wat is er mis met krokante korstjes?
Oh sorry....quote:
Ja inderdaad... en dan maar hopen dat die auto niet te duur rijdtquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]Misschien dat je benzine geld in natura kan betalen.
Diesel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja inderdaad... en dan maar hopen dat die auto niet te duur rijdt
Diesel kan wel oke zijn... maar als hij duur rijdt dan moet je veel in natura uitbetalenquote:
yup, ik ben kwart voor 4 wegquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:48 schreef jackson het volgende:
Bijna 2uur... dan schiet de dag alweer op. De werkdag dan
Dat is wel erg vroegquote:
nah... ik ben deze week vandaag en morgen gewoon wat vroeger weg omdat ik mijn laatste rijlessen heb (nee ik heb nog geen rijbewijsquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg
Of begin je ook vroeg ?
Sorry die vergeet ik steeds. Moet nog even wennen hierquote:
Nopequote:
Oke dan. Spanned dus nog ff aanstaande maandag. Waar moet je afrijden ?!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
nah... ik ben deze week vandaag en morgen gewoon wat vroeger weg omdat ik mijn laatste rijlessen heb (nee ik heb nog geen rijbewijs), en ik moet maandag afrijden. Beetje krap ammaal dus
Haterlijk, ja?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:51 schreef 2609 het volgende:
ik vind het echt haterlijk dat ik nooit die fotos van ijmeis heb gezien jonge
Amsterdam Westquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke dan. Spanned dus nog ff aanstaande maandag. Waar moet je afrijden ?!
Dag!quote:
upload dan op rapidshar ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef Chowi het volgende:
Ik kan je wel even een zipje sturen, hoor.
Succes dan maarquote:
Daar staat ie vast nog wel opquote:
ik had toen nog een banquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:58 schreef mcDavid het volgende:
waar was iedereen gisteravond man?
Sociaal leven opbouwen/onderhouden men!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:58 schreef mcDavid het volgende:
waar was iedereen gisteravond man?
da's jammer!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:59 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik had toen nog een banmaar die ene lieve lucille dacht ik heeft me ontbant de heldin
![]()
jah vast!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Sociaal leven opbouwen/onderhouden men!
Nee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's jammer!
p.s. ligt google eruit ofzokan het me bijna niet voorstellen!
google werktquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's jammer!
p.s. ligt google eruit ofzokan het me bijna niet voorstellen!
ja maar moet dan toch link hebbenquote:
Oke..... ik lag te slapenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah vast!
tot 1 uur op Fok! en daarna nog snel ff een sociaal leven opbouwen!
Klopt... maar die knaap upped em toch ff voor jequote:
bedankt ik ga hem even downloadenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:04 schreef Chowi het volgende:
http://rapidshare.de/files/12381315/ijsmeis.rar.html!
da's lang niet alles, mên!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:04 schreef Chowi het volgende:
http://rapidshare.de/files//ijsmeis.rar.html!
Het is dan ook de verkeerde.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's lang niet alles, mên!
hooguit genoeg voor 48 uur
quote:
misschein dat een grappenmaker zijn hosts file heeft aangepastquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan snap ik ff niet wat desbetreffende user hier komt zeiken
Jup. Vriend van me zit bij haar op schoolquote:
uhhh daar ben ik gebannedquote:
Terecht!quote:
Nu hier nog.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:11 schreef Chowi het volgende:
http://rapidshare.de/files/12381786/IJsmeis.rar.html
Er zitten maar aparte tietjes op vind ik. Doch niet erg slechtquote:
Eigenlijk zouden ze zijn hele verbinding moeten afsluiten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zouden ze bij meer sites moeten doen
waarom datquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze zijn hele verbinding moeten afsluiten.![]()
Beter voor de wereldquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef 2609 het volgende:
waarom dat
En nu?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef 2609 het volgende:
jonge ik geloof echt niet dat zij dat is
jah nu wil ik de echtequote:
uhhh misschien is het niet zo bij jou maar bij andere mensen bestaat de wereld niet alleen uit een internetverbindig dus met een verbreekte internetverbinding kan ik nog steeds de wereld verbeteren hoorquote:
i'm in!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:23 schreef Misstique het volgende:
Negeren is ook een optie.
True... maar zitten we hier niet allemaal voor de extra postsquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:23 schreef Misstique het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:24 schreef 2609 het volgende:
[..]
uhhh misschien is het niet zo bij jou maar bij andere mensen bestaat de wereld niet alleen uit een internetverbindig dus met een verbreekte internetverbinding kan ik nog steeds de wereld verbeteren hoor
Check!quote:
neequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:25 schreef jackson het volgende:
[..]
True... maar zitten we hier niet allemaal voor de extra posts
hoe kom ik aan die naam liefbeest?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:23 schreef Misstique het volgende:
Dat leek me wel logischquote:
ik ben toe aan een cursus "herken sarcasme voor beginners"quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat leek me wel logisch
Aangezien ik er al teveel heb.... kom ik hier ook niet een paar extra posts scoren hoor
Zoiets ja...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ben toe aan een cursus "herken sarcasme voor beginners"
goede smoes!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Zoiets ja...
Achja... je kent me verder ook niet
Was ook niet echt een handige actie..quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
goede smoes!
ey Chowi, ben je dr eigenlijk nog?
t banmeldtopic zegt nog nix... maar je weet maar nooit
nee!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was ook niet echt een handige actie..
toen ik gebanned was stond het ook niet in dat meldtopic de 2e keer!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
goede smoes!
ey Chowi, ben je dr eigenlijk nog?
t banmeldtopic zegt nog nix... maar je weet maar nooit
Heb ik wat gemist ?!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was ook niet echt een handige actie..
jaja! nu zie ik het wel! het sarcamse!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist ?!
Of mag die rar-file niet gepost worden ofzo
Nee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist ?!
Of mag die rar-file niet gepost worden ofzo
Haha...dan houden ze de boel wel goed in de gaten zeg... lijkt me sterk dat ze dat al gezien hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:39 schreef nyny83 het volgende:
mag idd niet... beetje sneu, aangezien iedereen ze al gezien heeft, maar goed.
mijn kloon heeft ze nog niet gezien!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:39 schreef nyny83 het volgende:
mag idd niet... beetje sneu, aangezien iedereen ze al gezien heeft, maar goed.
Hahaha! sterk. Dit keer onnozelheid van mij... maar dat begreep je welquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jaja! nu zie ik het wel! het sarcamse!
Laat ze snel zien dan... kijken wat die ervn vindtquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mijn kloon heeft ze nog niet gezien!
fuck, zat ik er weer naast!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Hahaha! sterk. Dit keer onnozelheid van mij... maar dat begreep je wel
Cheersquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
fuck, zat ik er weer naast!
dat word nog wat met die cursus
maarre, ik ben weg
Je hebt helemaal niet meer op mijn DJ post gereageerdquote:
Puikend!quote:
Ik heb de halve dag zonder pc gezeten.. en teruglezen doe ik eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niet meer op mijn DJ post gereageerd![]()
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee!
Chowi, we zullen je missen!
Jammer....quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb de halve dag zonder pc gezeten.. en teruglezen doe ik eigenlijk nooit.
Altijd moeilijk te zeggen maar daar gaan we:quote:
Onder ander jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Jammer....
Ik had een opsooming van wat DJ's. Ik zal em even zoeken weer. Jij bent ook "into" house gerelateerde muziek ?!
En wat zijn jou favo Dj's / Style ?!quote:
Goeie lijstquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Altijd moeilijk te zeggen maar daar gaan we:
- Armin van Buuren (mits lekkere trancers en geen techtrance)
- Matthew Dekay
- Perry O'neil
- Benjamin Bates
- Deep Dish
- Markus Schulz
- Above and Beyond
- Judge Jules
- Roog
- Niklas Harding
- Jonge nieuwe produces als: C-quence / Passiva (aka Galen Behr) / Jonas Steur (estuera) / Menno de Jong
Uiteraard Ferry erbij. Ben er wel meer vergeten. Het klinkt zo popi jopi om Tiesto erbij te zetten maar zijn optredens in de HMH zijn wel omvergetelijk! En Phynn ook niet genoemd nogquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goeie lijst![]()
Ik wil daar graag nog Ferry Corsten en Ronald van Gelderen aan toevoegen.
hej!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
HALLO!
Over het algemeen standaard trance, maar af en toe een Tom Harding plaat tussendoor vind ik ook niet verkeerdquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:57 schreef jackson het volgende:
[..]
En wat zijn jou favo Dj's / Style ?!
Yooquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
HALLO!
Hey Chowquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
HALLO!
Tom Harding.... nog mee staan paten tijdje geleden alweer in de Matrixx een keer. Mooie vent!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Over het algemeen standaard trance, maar af en toe een Tom Harding plaat tussendoor vind ik ook niet verkeerd![]()
Wat lul je ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
Wat hebben jullie tegen mijjjjj
Wassie dood dan ?!quote:
Wat lul jíj?!1quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
Wat hebben jullie tegen mijjjjj
Niemand heeft wat tegen je.... dus ik snap et ff nietquote:
ik vind je nog wel lief!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
Niemand mag me meer hierrrrr
Ik gaf je net een kusjequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
Niemand mag me meer hierrrrr
Jah... ik zie et probleem ook niet magoedquote:
Neem me toch eens niet zo serieus mên!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... ik zie et probleem ook niet magoed
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... ik zie et probleem ook niet magoed
je mag mijn cursusboek wel overkopen als ik klaarben!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neem me toch eens niet zo serieus mên!
HOER!!!!!11!!1!!onequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
Sensatieschopperij alom!
Wil je nog steeds met me op de dansmat?quote:
Ik dacht et al na die laatste reactie....quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neem me toch eens niet zo serieus mên!
Ja graag....quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
je mag mijn cursusboek wel overkopen als ik klaarben!
Jawel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je nog steeds met me op de dansmat?.
Jullie kennen me gewoon nog niet goed genoeg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik dacht et al na die laatste reactie....
![]()
Nee... helaaschquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jullie kennen me gewoon nog niet goed genoeg.
óf we hebben gewoon een hekel aan je!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jullie kennen me gewoon nog niet goed genoeg.
Oohja... dat was etquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
óf we hebben gewoon een hekel aan je! [afbeelding]
![]()
eigen gemixt, in de zin van: zelf de liedjes gekozen die erop staanquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:15 schreef jackson het volgende:
Je eigen gemixte cd's luisteren op stage is best tof. Mp3 radio staat er naast me en ik zit alleen op een kantoor
Noooooo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
óf we hebben gewoon een hekel aan je! [afbeelding]
![]()
Alsin zelf gemixed.... alsin... zelf platen mixen. Mengpaneel aan je pc hangen en opnemen die live mixenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
eigen gemixt, in de zin van: zelf de liedjes gekozen die erop staan
Tuurlijk niet, ik vind je liefquote:
aha okquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Alsin zelf gemixed.... alsin... zelf platen mixen. Mengpaneel aan je pc hangen en opnemen die live mixen
Yay.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik vind je lief![]()
oh, nu stort je leven in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het luistert prima weg op je stage. Zowiezo fok!ken en muziek luisteren is wel puikend tijdens stage.quote:
Nouja zeg... Dat was niet de bedoeling hoorquote:
Okaay.quote:
Echt niet tof. 1 voordeel ik begin ook pas om 9uur. Begin liever om 8uur tot half 5. Maargoed smorgens uurtje later is ook wel fijnquote:
Zou je dat echt doen?quote:
dan moet je de monitor schoon gaan maken?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:29 schreef jackson het volgende:
Geen ja zeggen anders kan ik niet meer werken
Vroegâh was dat zo'n hype... overal rellen en overal *popcorn pakken*quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Nouja zeg... Dat was niet de bedoeling hoor![]()
Is dat een ja?quote:
Ja, en dat ding is 19" dus geen pretjes om schoon te makenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan moet je de monitor schoon gaan maken?
Ik was groot rel-fan/rel-starterquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vroegâh was dat zo'n hype... overal rellen en overal *popcorn pakken*
weet je nog met Ruk?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik was groot rel-fan/rel-starter
Correct.quote:
Dus je fapt netjes in een doekje?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo erg is et ook weer niet met me hoor![]()
Dat zegt me weinig... was dat met die topics overnemen en overal bier roepen ?!quote:
Holy shitquote:
Sensatie schoppen is ook okay. Op school waren er een keer van die nazi's die twee Marokkanen van mijn school in elkaar wilden kicken. Echt de hele school stond op het schoolplein. En ik naar iedereen toe rennen. "O mijn god! Wat gaan ze doen! Ze hebben een mes bij zich! NEEE! Ze gaan ze vermoorden!"quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik was groot rel-fan/rel-starter
What ever makes you happyquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus je fapt netjes in een doekje?
quote:
Ik zou wat willen zeggen maar ik doet et niet...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sensatie schoppen is ook okay. Op school waren er een keer van die nazi's die twee Marokkanen van mijn school in elkaar wilden kicken. Echt de hele school stond op het schoolplein. En ik naar iedereen toe rennen. "O mijn god! Wat gaan ze doen! Ze hebben een mes bij zich! NEEE! Ze gaan ze vermoorden!"!
Die Marokkanen gingen niet naar huis voor die nazi's opgetieft waren, dus nee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou wat willen zeggen maar ik doet et niet...
Hopelijk nix gebeurt?
neeh man! Ruk was een user (of een kloon, doet er verder niet toe) en die snapte dr echt geen reet vanquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zegt me weinig... was dat met die topics overnemen en overal bier roepen ?!![]()
Hadden ze die dan niet bij? Wat een nep-marokkanen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sensatie schoppen is ook okay. Op school waren er een keer van die nazi's die twee Marokkanen van mijn school in elkaar wilden kicken. Echt de hele school stond op het schoolplein. En ik naar iedereen toe rennen. "O mijn god! Wat gaan ze doen! Ze hebben een mes bij zich! NEEE! Ze gaan ze vermoorden!"!
Zegt me nixquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neeh man! Ruk was een user (of een kloon, doet er verder niet toe) en die snapte dr echt geen reet van
ruk
PI.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neeh man! Ruk was een user (of een kloon, doet er verder niet toe) en die snapte dr echt geen reet van
ruk
MAar die nazi's gingen die marokkanen toch kicken ?!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die Marokkanen gingen niet naar huis voor die nazi's opgetieft waren, dus nee.
Geen PI selecteren is nogsteeds een PI... kan toch gewoonquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hadden ze die dan niet bij? Wat een nep-marokkanen..
quote:
Ja en de Marokkanen wachtten tot de nazi's opgetieft waren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef jackson het volgende:
[..]
MAar die nazi's gingen die marokkanen toch kicken ?!
Klinkt tof enzo!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]da's de grootste rel die ik heb meegemaakt man!
overal maar zeiken over zijn usericon die gast (was in de tijd dat dr een bug zat in de uploadmanager ofzo)
en overal maar "hoe boedol je" enzo
Hmm...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:
[..]! Het waren puike gozers, die Marokkanen, echt waar. Niet van die gangsters, ik was bevriend met een van hen.
Ik ben harstikke anti-racisme. Het is gewoon onzin dat die mensen minder zouden moeten zijn.quote:
Het gaat niet altijd om minder natuurlijk maar ik ben ook geen racist ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben harstikke anti-racisme. Het is gewoon onzin dat die mensen minder zouden moeten zijn.
Dus ze wilden niet vechten en jij moest hun redden door te zeggen dat ze een mes hadden?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja en de Marokkanen wachtten tot de nazi's opgetieft waren.
Ja.. en toen kwam Jack Bauer en heeft et allemaal opgelost.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus ze wilden niet vechten en jij moest hun redden door te zeggen dat ze een mes hadden?
Er is niemand die zegt dat ze minder moeten zijn hoor!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is gewoon onzin dat die mensen minder zouden moeten zijn.
Huh, maar het zijn toch marokkanen waar je het over had?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is gewoon onzin dat die mensen minder zouden moeten zijn.
Goed puntquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Er is niemand die zegt dat ze minder moeten zijn hoor!
ze doen het vrijwillig, dat is de pest! [afbeelding]
[/sarcastme]
U hebt gezocht op sarcastme:quote:
Ik weet ook wel dat er buitenlanders zijn die dingen doen die echt niet kunnen en dat praat ik ook niet goed. Maar Nederlanders kunnen net zo erg zijn, en ergens begrijp ik dat criminele van sommige allochtonen ook wel. Wat zou jij doen als niemand je aan wil nemen alleen maar omdat je niet in Nederland geboren bent?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om minder natuurlijk maar ik ben ook geen racist ofzo
Nee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus ze wilden niet vechten en jij moest hun redden door te zeggen dat ze een mes hadden?
Que?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat er buitenlanders zijn die dingen doen die echt niet kunnen en dat praat ik ook niet goed. Maar Nederlanders kunnen net zo erg zijn, en ergens begrijp ik dat criminele van sommige allochtonen ook wel. Wat zou jij doen als niemand je aan wil nemen alleen maar omdat je niet in Nederland geboren bent?
Ik zeg dat ik het begrijp, in sommige gevallen. Dat is geen goedpraten. En het is niet zo dat ik Samir A. vereer ofzo.quote:
Ik ga geen verhitte discussies voeren over allochtonen maar als ze normaal doen heb ik er nix op tegen. Het tegendeel word me alleen wat teveel bewezen de laatste jarenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat er buitenlanders zijn die dingen doen die echt niet kunnen en dat praat ik ook niet goed. Maar Nederlanders kunnen net zo erg zijn, en ergens begrijp ik dat criminele van sommige allochtonen ook wel. Wat zou jij doen als niemand je aan wil nemen alleen maar omdat je niet in Nederland geboren bent?
Nee... dat lijkt me ook niet gezondquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het begrijp, in sommige gevallen. Dat is geen goedpraten. En het is niet zo dat ik Samir A. vereer ofzo.
Hier in charlois lossen de Turken het zelf op, ze steken elkaar neer, voor mij school nog wel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga geen verhitte discussies voeren over allochtonen maar als ze normaal doen heb ik er nix op tegen. Het tegendeel word me alleen wat teveel bewezen de laatste jaren
Het valt gewoon meer op als er een misdrijf van een allochtoon in het nieuws komt. Dat zeggen ze er altijd bij "Een Marokkaanse man heeft vannacht...", maar als een Nederlander iets gedaan heeft zeggen ze er niets van.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga geen verhitte discussies voeren over allochtonen maar als ze normaal doen heb ik er nix op tegen. Het tegendeel word me alleen wat teveel bewezen de laatste jaren
Bij opsporing verzicht zeggen ze altijd netjes wat voor afkomst de dader heeft. In Nederland hoef je toch niet te zeggen wat voor afkomst hij heeft, het is een Nederlander tenzij anders gezegt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het valt gewoon meer op als er een misdrijf van een allochtoon in het nieuws komt. Dat zeggen ze er altijd bij "Een Marokkaanse man heeft vannacht...", maar als een Nederlander iets gedaan heeft zeggen ze er niets van.
Macaroni.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:56 schreef Chowi het volgende:
[change subject]
Dit is niet waar maargoedquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het valt gewoon meer op als er een misdrijf van een allochtoon in het nieuws komt. Dat zeggen ze er altijd bij "Een Marokkaanse man heeft vannacht...", maar als een Nederlander iets gedaan heeft zeggen ze er niets van.
Ja en dát is dus de verkeerde instelling, daarmee maak je [onbewust] onderscheid tussen buitenlanders en Nederlanders.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bij opsporing verzicht zeggen ze altijd netjes wat voor afkomst de dader heeft. In Nederland hoef je toch niet te zeggen wat voor afkomst hij heeft, het is een Nederlander tenzij anders gezegt.
Mits veel!quote:
En lekkerquote:
Je ziet er lekker uit als je boos bentquote:
Sorry.quote:
Owned by mammie ?!quote:
Gooi het zeuitje in de vetpan!quote:
Ja.. doe maarquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
Mt. Ik voeg je toe aan mijn MSN.
Laatste keer, anders geen dansmat en zoenquote:
Ik zal je als ik thuis ben gelijk accepteren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
Mt. Ik voeg je toe aan mijn MSN.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laatste keer, anders geen dansmat en zoen![]()
Was dit een verkapte hint?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja.. doe maar
Ooh... er staat Mt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |