Wetenschap en gevoel zijn zoiezo weinig hand in hand te vinden.. ik voel wel degelijk Chakra's.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef onemangang het volgende:
Bestaan niet. Behalve als je er in gelooft. Maar ja, chakras zijn ook een kwestie van 'geloof' aangezien hun bestaan nog nooit wetenschappelijk is aangetoond.
Energie kun je voelen als je weet wat je moet voelen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:54 schreef onemangang het volgende:
Iemand die zijn arm kwijt is kan zijn vingers ook wel eens voelen. Dat wil niet zeggen dat die persoon daarom ook dingen kan vastpakken... M.a.w. als jij 'chakra's voelt, dan doe je niets meer dan je aandacht fixeren op iets waarvan anderen zeggen dat het er is. Maar dat wil nog niet zeggen dat die 'chakra's' daarom ook dingen kunnen doen...
Bedankt iig, ik heb via via ook een email mogen ontvangen met tips.. maar het zou leuk zijn om meer ervaringen of ideen te lezen hier.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:11 schreef Oversight het volgende:
edit: door Mirage (er is echt iets nog niet in orde met de functies.. nu pakt hij oversight terwijl ik toch echt mijn eigen nick en ww ingevuld heb)
Hahaha, ik had hem vanochtend ook al willen schoppen
Ik zal vanmiddag eens iemand mailen die hier vast meer over weet.
Voordat men met naalden aan de gang ging in China was het acupressuur. Je kan ook shiatsu massage proberen, is ook goed. Thaise massage is ook erg goed! Maar niet atlijd even prettig. Voetmassage heet ook wel voetreflexologie.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:30 schreef Bastard het volgende:Lijkt mij ook zeer nuttig om te gaan gebruiken eventueel.. ik heb wel eens gehoord van een "drukpuntmassage" ofzo.. maar daar moet toch een bepaalde naam voor bestaan.
Ik heb inderdaad nu een praktisch voetreflex boekje aangeschaft, nu nog de tijd vrijmaken om die door te lezenquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:55 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Voordat men met naalden aan de gang ging in China was het acupressuur. Je kan ook shiatsu massage proberen, is ook goed. Thaise massage is ook erg goed! Maar niet atlijd even prettig. Voetmassage heet ook wel voetreflexologie.
dat had je al verteld over msn ;-)quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef Bastard het volgende:
Ik heb inderdaad nu een praktisch voetreflex boekje aangeschaft, nu nog de tijd vrijmaken om die door te lezen
Tijd niet gezien trouwens.. wilde je nog vertellen dat we inderdaad een dochter hebben gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |