Je moet dit niet denken, je moet dit doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:43 schreef philipnorth het volgende:
Tomasso
door jouw promo gepraat ga ik steeds meer denken: hmmmm als ik een nieuw pc koop, zal ik dan een mac kopen?
Hmmm ja....maar ¤'squote:Op donderdag 2 februari 2006 09:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet dit niet denken, je moet dit doen.
De mini is tof manquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:22 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Hmmm ja....maar ¤'s
En die mini is welmaar zo mini
En die nieuwe intel mac's zijn helemaal ¤(alhoewel, net zo ¤ als de G5)
En ik ga niet voor een laptop systeem als primair systeem
Maar ze zijn zoen ook nog eens
![]()
Een iBookquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:33 schreef mordradead het volgende:
ik ga volgend jaar een laptop kopen wat ik erop wil doen is football manager, internet, download tekstverwerken en filmpje kijken
welke zal ik volgend jaar kopen?
hehe
Uitbreiding als in nieuw geheugen? Kan makkelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:50 schreef philipnorth het volgende:
middag sharkdoggieen Roy natuurlijk
en idd die mini is tof
Maar heb zo t idee dat t een beetje beperkt is, zeker qua uitbreiding enzo, en dat idee heb ik helemaal bij t Mac-platform
denk dat ie meer richting de eigen videokaart/geluidskaart/etc kunnen kiezen en kunnen vervangen gaat. Dat blijft het mooie van PC's, alles is te vervangen met andere hardwarequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Uitbreiding als in nieuw geheugen? Kan makkelijk.
quote:
Idd erg tof filmpje!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:17 schreef RaymanNL het volgende:
hALLO *o*
Dankjewelquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:22 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Idd erg tof filmpje!!
en hallo
quote:
Oh Nooooeeees Sharkdoggie vind me niet meer liefquote:
Toffe Nintendo muziek en toffe voice erbijquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankjewel
INC toffe NIntendo muziek![]()
whehehehequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:05 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Toffe Nintendo muziek en toffe voice erbij
Ik wijs alleen je gedrag af. Niet jou als persoon.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh Nooooeeees Sharkdoggie vind me niet meer lief
Kan ik me goed voorstellenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
whehehehe
Me vader kon zich het beste uitleven tijdens het kreun gedeelte
*gaat geld tellenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen
Door jouw filmpje wordt die Ecodrome attractie een succes man
Helemaal niks, want moeten is een dwangwoord en daar houden we hier niet van.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:25 schreef peristilius het volgende:
Wat moet ik toch zonder je Laniboekje?
Iemand met een dierenwinkel?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Helemaal niks, want moeten is een dwangwoord en daar houden we hier niet van.
Ik zag net een auto met aanhangwagen voorbij rijden, op de aanhanger lagen wel een stuk of 30 gebruikte vogelkooien. Massamoord onder de parkietjes? Vogelgriep?
![]()
Boomknuffelaar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Helemaal niks, want moeten is een dwangwoord en daar houden we hier niet van.
De vogelgriep, hij is hier!quote:Ik zag net een auto met aanhangwagen voorbij rijden, op de aanhanger lagen wel een stuk of 30 gebruikte vogelkooien. Massamoord onder de parkietjes? Vogelgriep?
![]()
Bomen knuffelenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Boomknuffelaar.
[..]
De vogelgriep, hij is hier!
Zie hier, evil kids from the fifties!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef peristilius het volgende:
Ja doe er eens wat aan Roi.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bomen knuffelenVooral als het bomen van mannen zijn
![]()
Je moet me filmpje nog checken, link staat op me weblogquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:25 schreef Laniboekje het volgende:
Wees niet gevreesd. Laniboekje is hier om het gebagger tot een eind te brengen!
![]()
Ik had het begin al gezien! Nu even helemaal kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je moet me filmpje nog checken, link staat op me weblog![]()
Okeejquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had het begin al gezien! Nu even helemaal kijken![]()
Je filmpje.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je moet me filmpje nog checken, link staat op me weblog![]()
Echt super joh! Ik vind vooral dat 'Eureka!' tof, hehehe. Collega's hier op stage vonden het ook komischquote:
Hallo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:49 schreef philipnorth het volgende:
[..]
held ^O ^ goeiemiddag
Damn, die 50's kids zijn eng
Eurekaquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Echt super joh! Ik vind vooral dat 'Eureka!' tof, hehehe. Collega's hier op stage vonden het ook komisch![]()
Nee, die heeft geen duits accentquote:Heeft je vader trouwens echt zo een Duits accent?!
![]()
quote:
quote:The Sphynx is a result of a spontaneous mutation originating in Hawaii and is the only true hairless breed of
cat in the world, proving once again, that Mother Nature has the best sense of humor! They have an extremely good appetite, they are extremely loving, extremely playful, extremely demanding, and extremely soft.
Is dat geen hond danquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
WTF, een Sphynx!Ik dacht dat het een hond was.
Nee het is een satelietquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
WTF, een Sphynx!Ik dacht dat het een hond was.
Ik heet wel Danny maar ben niet Dannyquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
Ben jij Danny in vermomming phillip?
wat is wixen nouquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:57 schreef Roi het volgende:
Jongelui, help is even zoeken bij een nieuwe avatar!
eerder engquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:04 schreef philipnorth het volgende:
en damn die hond/kat/sphinx/satteliet is lelijk
En dan ook nog zo'n stomme avatarquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vind het verwarrend dat er nu 2 mensen zijn met dezelfde avatars
Als mensen elkaar lief vinden nemen ze graag zelfde icoontje héquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vind het verwarrend dat er nu 2 mensen zijn met dezelfde avatars
Ik weet dat jij zoiets nooit zou zeggenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als mensen elkaar lief vinden nemen ze graag zelfde icoontje hé![]()
Neequote:
Jij bent echt wel stoned!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee
En Tain en Laniboekje, jullie avatars zijn ook kut![]()
![]()
die zag ik net ook alquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:31 schreef Roi het volgende:
Wat je wat niet kut is ? Dit
[afbeelding]
Like, nuh-uh.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee
En Tain en Laniboekje, jullie avatars zijn ook kut![]()
![]()
Teh noze.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:31 schreef Roi het volgende:
Wat je wat niet kut is ? Dit
[afbeelding]
Sloeriequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die constatering klopt niet... of Roy, SD, GD en Bernie vinden me gewoon niet lief...
![]()
![]()
lezen, bitches!quote:Nintendo wil met deze game de massa aanspreken. In Japan lukte dit al en stond deze game wekenlang bovenaan de charts. Terwijl de kosten om de game te maken maar ongeveer 300.000 waren, leverde de game enorm veel op. In Amerika probe.....
Chantyquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:56 schreef Chanty87 het volgende:
Oehh! Ik ben weer naar de training van Feyenoord geweest, Pierre is een lange lazer die aandacht van ons wildeSchopt ie eerst de bal over het hek bij een vrije trap, gaat ie naar ons lachen notabene en daarna nog eens keihard een bal precies onze richting op trappen!
Daarna naar Pathé de Kuip geweest, Casanova gezienLeuke film! <3
Das geen taal wat bij een dame past.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:12 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter ik HAD HET NIET OVER DIE KUTSTERRENCATALOGUS maar over merchandise in de WINKELEn ik mis verdomme die updates altijd omdat die kutn00bs me altijd voor zijn of ik gewoon te laat thuis kom
Nintendo Benelux ZUIGT.
Ja nou op dit moment ben ik even geen damequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Das geen taal wat bij een dame past.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:27 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja nou op dit moment ben ik even geen dame![]()
Serieus, wat een fuckers ook zegquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:12 schreef Chanty87 het volgende:
Pierre pedofiel![]()
Ja ik had zat beenruimte en het was nog rustig ookIk heb overigens zojuist mail gehad van Nintendo:
"Beste Chantal,
We hebben voor volgende week weer een update gepland en de komende maanden komen er meer Nintendo goodies aan.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team"
Gofter ik HAD HET NIET OVER DIE KUTSTERRENCATALOGUS maar over merchandise in de WINKELEn ik mis verdomme die updates altijd omdat die kutn00bs me altijd voor zijn of ik gewoon te laat thuis kom
Nintendo Benelux ZUIGT.
Nee dank je, doe ik niet aan. Tis verdorie al de zoveelste keer dat Nintendo Benelux blaat over die fokking Sterrencatalogus van ze, ik wil die merchandise gewoon in de winkel kopen ipv te hopen dat ik een keer op tijd ben met updates én dat er *eindelijk* wat leuks instaat *en* of ik dan wel genoeg sterren heb. En dan nog het ergste: mijn mail was 3 paragrafen lang en dan krijg ik zo'n kutantwoord van amper 2 regeltjes.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neem wat kalmeringspillen.![]()
En daar kom je nu pas achter?quote:
Zeg maar Chanty.quote:
Gefeliciteerd! Je gaat door voor de hi-fi set!quote:
Dan moet je gewoon zoveel mogelijk gameshops checken. En je weg te weten vinden in het merchandise wereldje.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je gaat door voor de hi-fi set!
@ SD: Nee sorry, ik vind dat hier in dit graflandje gewoon merchandise beschikbaar moet zijn. En niet alleen via via op internet.
Eensch. Chantyquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
@ SD: Nee sorry, ik vind dat hier in dit graflandje gewoon merchandise beschikbaar moet zijn. En niet alleen via via op internet.
Wat is er mis met dit graflandjequote:
Het is er koud, en heeft overduidelijk geen Nintendo shop.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit graflandje
Okay.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is er koud, en heeft overduidelijk geen Nintendo shop.
Voor de rest is het wel oke hoor.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zoveel mogelijk gameshops checken. En je weg te weten vinden in het merchandise wereldje.
Gewoon blijven zoeken. Er zoveel handelaren en met je de juiste contacten zijn de meeste ook bereid om iets specifieks te zoeken voor je.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben GameShops ook een beperkte oplage aan Nintendo merchandise, bij FutureZone in Rotterdam bijvoorbeeld hadden ze alleen een paar Zelda poppetjes. T-Shirts, tassen e.d. zie hier echt nergens hoor.
* Laniboekje kijkt naar haar acht gekochte Sterrencatalogus goodies.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:12 schreef Chanty87 het volgende:
Pierre pedofiel![]()
Ja ik had zat beenruimte en het was nog rustig ookIk heb overigens zojuist mail gehad van Nintendo:
"Beste Chantal,
We hebben voor volgende week weer een update gepland en de komende maanden komen er meer Nintendo goodies aan.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team"
Nintendo Benelux ZUIGT.
Moet echt minder naar avatars kijken en meer naar usernames. Had bijna een overkill aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:23 schreef Thomper het volgende:
[..]
* Thomper kijkt naar zijn acht gekochte Sterrencatalogus goodies.
Ik ben geen noob.
* Laniboekje geeft Sharkdoggie een kusjequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Moet echt minder naar avatars kijken en meer naar usernames. Had bijna een overkill aan's gebruikt.
Altijd al geweten dat dit gewoon de HOMO-reeks was.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:29 schreef Thomper het volgende:
[..]
* Laniboekje geeft Sharkdoggie een kusje
Ik ben de liefste van de twee, zo herken je me.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:29 schreef Thomper het volgende:
[..]
* Laniboekje geeft Sharkdoggie een kusje
Ik ben de liefste van de twee, zo herken je me.
Fliepke heeft net 30 dollar aan Poker-money gewonnen, laat het hem daarvan kopenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:52 schreef Keasis het volgende:
Yeeey!
[afbeelding]
Dildo dong
Wie koopt er eentje voor Fliepke?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:51 schreef Tain het volgende:
Welke wereld?
Ik werk aan een nieuwe.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thomper, neem eens gewoon je eigen icon weer![]()
Wat een klote smiliequote:
Modradead die klaagt over bagger. Twilight zone.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waarom hebben jullie hebben allemaal dezelfde avatar als mij?
Gelukkig ben jij nog een beetje orgineel of iets dergelijksquote:
quote:FOK! is momenteel onbereikbaar. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens..
Jawel :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:53 schreef Roi het volgende:
Bij mij niet. Krijg al dagen/weken dit te zien
[..]
WHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:53 schreef Roi het volgende:
Bij mij niet. Krijg al dagen/weken dit te zien
[..]
iddquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:08 schreef Thomper het volgende:
Bernie, neem ook een MMaRsu avatar, want die dingen doen het op dit moment wel
Niet bepaald.quote:
Tomasso heeft een kruisje, Tomasso heeft een kruisje, Tomasso heeft een kruisje, Tomasso heeft een kruisje, Tomasso heeft een kruisje, hahahahaha!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Stelletje meelopers hier zeg![]()
Join usssssssssquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:27 schreef philipnorth het volgende:
Yay! Terug!
Goeiemiddag allemaal!!
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
FF gechecked, en het is nog zo ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:35 schreef RaymanNL het volgende:
Het schijnt dat de postcounter het niet doet![]()
Ik wil ook ff ergens heen vandaagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:37 schreef philipnorth het volgende:
Wat zijn de plannen voor t weekend?
* philipnorth moet zo boodschappen doen, en cutie wil ook nog gaan shoppen
hmmm wel een excuus om voor een leuke game te gaan kijken natuurlijk
Kijk!!! Zo hoort t!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Halloooo! Dank zij jouw bemoedigende woorden paar dagen terug, heb ik AW uitgespeeld.
![]()
K_o_cquote:
Dat is omdat MMarSu niet op FOk! kan komenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn leven, het is terug!
* Laniboekje ademt diep in.
.. Beetje zonde van alle MMaRsu avatars, dat wel.
Je moet niks hoor, het is wel een leuk spel. Ik wacht nu op FF IV, waarschijnlijk maandag binnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef philipnorth het volgende:
[..]
ik moet er nog mee verder maar heb geen zin![]()
![]()
![]()
![]()
Tomasso is er ook weerquote:
en bedanktquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
K_o_c
Chanty![]()
Lanikoekje![]()
Xren
mordra
Dan moet ik serieus even in de Active Topics lijst gaan kijken, eens kijken wat voor gebagger daar dan allemaal tussen staat zonder de strenge regie van de mods.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is omdat MMarSu niet op FOk! kan komen
Net als alle mods op dit moment![]()
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan moet ik serieus even in de Active Topics lijst gaan kijken, eens kijken wat voor gebagger daar dan allemaal tussen staat zonder de strenge regie van de mods.
![]()
Ja, omdat je een MMaRsu avatar hebtquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:16 schreef mordradead het volgende:
ik zit er serieus aan te denken om zo\'n lelijke ibook te kopen
Hij is niet lelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:16 schreef mordradead het volgende:
ik zit er serieus aan te denken om zo\'n lelijke ibook te kopen
Tomassoooquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
K_o_c
Chanty![]()
Lanikoekje![]()
Xren
mordra
Elke cent die je erin stopt/erin kwijt bent, is het waardquote:
de mods kunnen niet onlinequote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:23 schreef capibar het volgende:
Shit he, fok was gisteren offline, ik ging echt dood.
Zie chatquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:23 schreef mordradead het volgende:
word dat ding ook warm? dat is de reden waarom m\'n vader de fujitsu siemens aan m\'n zus heeft gegeven
Insert tubgirl.jpegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:25 schreef mordradead het volgende:
de moderators kunnen niet op fok! komen
Partypooperquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:29 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik heb modrechten.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:29 schreef mordradead het volgende:
- toch
Inderdaad... Ik ben maar een zielig studentje en ik heb belangrijkere uitgaven hoor... Eén broek kost me al heel mijn studiefinanciering.quote:
hoe lang ben je dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Inderdaad... Ik ben maar een zielig studentje en ik heb belangrijkere uitgaven hoor... Eén broek kost me al heel mijn studiefinanciering.En nee, ik koop niet elke maand een nieuwe broek want in mijn geval is er een extreem kleine kans dat ik een broek tegenkom die:
1. leuk is
2. goed zit*
3. lang genoeg is (O+ lange broeken)*
4. redelijk betaalbaar is
5. in mijn maat verkrijgbaar is
Maarrr, vorige week, zag ik in de etalage van Vero Moda plots een leuke broek! Dus ik naar binnen. WAS IE IN M\'N MAAT(geen breezah die me voor was deze keer!!!) Ging ik \'m passen. HIJ ZAT GOED! In één keer! EN WAS LANG!
Dus ik kopen. Voor 69,95. *eindelijk* een broek na minstens 8 maanden. (ja acht maanden ja!) Victorie victorie. Anyway, ik dwaal af.
Nee, ik heb mezelf wel voorgenomen om te spáren voor een iBook, maar wanneer ik dat ding dan eindelijk mag kopen is maar de vraag. Heb wel wat op m\'n spaarrekening (dat ik voor m\'n 18e verjaardag kreeg) maar dat moet ik gebruiken voor m\'n rijlessen enzo want me pa betaalt het niet.
*vrijwel alle broeken die ik tegenkom zijn goed om m\'n middel maar te kort, of lang en te wijd om m\'n middel. Ja hallo, kan ik er wat aan doen dat ik imo een perfect lichaam heb![]()
hoi, ga je mee naar zwolle?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:32 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga denk ik maar eens ff een nieuwe avatar maken![]()
![]()
HOI THOMAS![]()
In je fotoboek staan alleen foto's van je hoofd. Nutteloos.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Inderdaad... Ik ben maar een zielig studentje en ik heb belangrijkere uitgaven hoor... Eén broek kost me al heel mijn studiefinanciering.En nee, ik koop niet elke maand een nieuwe broek want in mijn geval is er een extreem kleine kans dat ik een broek tegenkom die:
1. leuk is
2. goed zit*
Maarrr, vorige week, zag ik in de etalage van Vero Moda plots een leuke broek! Dus ik naar binnen. WAS IE IN M\'N MAAT(geen breezah die me voor was deze keer!!!) Ging ik \'m passen. HIJ ZAT GOED! In één keer! EN WAS LANG!
Dus ik kopen. Voor 69,95. *eindelijk* een broek na minstens 8 maanden. (ja acht maanden ja!) Victorie victorie. Anyway, ik dwaal af.
Nee, ik heb mezelf wel voorgenomen om te spáren voor een iBook, maar wanneer ik dat ding dan eindelijk mag kopen is maar de vraag. Heb wel wat op m\'n spaarrekening (dat ik voor m\'n 18e verjaardag kreeg) maar dat moet ik gebruiken voor m\'n rijlessen enzo want me pa betaalt het niet.
*vrijwel alle broeken die ik tegenkom zijn goed om m\'n middel maar te kort, of lang en te wijd om m\'n middel. Ja hallo, kan ik er wat aan doen dat ik imo een perfect lichaam heb![]()
ik ben slechts een arme scholier en ik moet nog rijlessen nemenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
1. leuk is
2. goed zit*
Foto's, ASAP.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:31 schreef Chanty87 het volgende:
Ja hallo, kan ik er wat aan doen dat ik imo een perfect lichaam heb![]()
Ik heb ook altijd moeite met broeken, ook door m'n lengtequote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
1. leuk is
2. goed zit*
nieuwe luier om?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
naja, ik ga me verschonen, en daarna met Thomas naar Zwolle![]()
zo:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd moeite met broeken, ook door m\'n lengte
En sparen voor een iBook. Jammer van die rijlessen
En hoe ziet dat perfecte lichaam eruit dan?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
naja, ik ga me verschonen, en daarna met Thomas naar Zwolle![]()
Duh.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:54 schreef mordradead het volgende:
Ik denk echt dat Chanty al voor jullie charmes aan het vallen is.
Ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:54 schreef mordradead het volgende:
Ik denk echt dat Chanty al voor jullie charmes aan het vallen is.
ZwOlLYwO0d Da MéN maN!!!111quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:47 schreef mordradead het volgende:
Zwolle is kut
neen luilakquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:03 schreef taart het volgende:
te ver om de fiets te pakken.
mijn moeder had de da vinci code in 2 dagen uitquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:03 schreef mordradead het volgende:
ik lees nu het bernienimysterie
Goed verteerbaar boek.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:03 schreef mordradead het volgende:
ik lees nu het bernienimysterie
Klink logischquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:05 schreef mordradead het volgende:
ik heb vorig weekend een broek gekocht, een riem, 2 shirts en een geurtje
daaromga ik nu n iet naar de stad toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |