Je moet dit niet denken, je moet dit doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:43 schreef philipnorth het volgende:
Tomasso
door jouw promo gepraat ga ik steeds meer denken: hmmmm als ik een nieuw pc koop, zal ik dan een mac kopen?
Hmmm ja....maar ¤'squote:Op donderdag 2 februari 2006 09:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet dit niet denken, je moet dit doen.
De mini is tof manquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:22 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Hmmm ja....maar ¤'s
En die mini is welmaar zo mini
En die nieuwe intel mac's zijn helemaal ¤(alhoewel, net zo ¤ als de G5)
En ik ga niet voor een laptop systeem als primair systeem
Maar ze zijn zoen ook nog eens
![]()
Een iBookquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:33 schreef mordradead het volgende:
ik ga volgend jaar een laptop kopen wat ik erop wil doen is football manager, internet, download tekstverwerken en filmpje kijken
welke zal ik volgend jaar kopen?
hehe
Uitbreiding als in nieuw geheugen? Kan makkelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:50 schreef philipnorth het volgende:
middag sharkdoggieen Roy natuurlijk
en idd die mini is tof
Maar heb zo t idee dat t een beetje beperkt is, zeker qua uitbreiding enzo, en dat idee heb ik helemaal bij t Mac-platform
denk dat ie meer richting de eigen videokaart/geluidskaart/etc kunnen kiezen en kunnen vervangen gaat. Dat blijft het mooie van PC's, alles is te vervangen met andere hardwarequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Uitbreiding als in nieuw geheugen? Kan makkelijk.
quote:
Idd erg tof filmpje!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:17 schreef RaymanNL het volgende:
hALLO *o*
Dankjewelquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:22 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Idd erg tof filmpje!!
en hallo
quote:
Oh Nooooeeees Sharkdoggie vind me niet meer liefquote:
Toffe Nintendo muziek en toffe voice erbijquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankjewel
INC toffe NIntendo muziek![]()
whehehehequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:05 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Toffe Nintendo muziek en toffe voice erbij
Ik wijs alleen je gedrag af. Niet jou als persoon.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh Nooooeeees Sharkdoggie vind me niet meer lief
Kan ik me goed voorstellenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
whehehehe
Me vader kon zich het beste uitleven tijdens het kreun gedeelte
*gaat geld tellenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen
Door jouw filmpje wordt die Ecodrome attractie een succes man
Helemaal niks, want moeten is een dwangwoord en daar houden we hier niet van.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:25 schreef peristilius het volgende:
Wat moet ik toch zonder je Laniboekje?
Iemand met een dierenwinkel?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Helemaal niks, want moeten is een dwangwoord en daar houden we hier niet van.
Ik zag net een auto met aanhangwagen voorbij rijden, op de aanhanger lagen wel een stuk of 30 gebruikte vogelkooien. Massamoord onder de parkietjes? Vogelgriep?
![]()
Boomknuffelaar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Helemaal niks, want moeten is een dwangwoord en daar houden we hier niet van.
De vogelgriep, hij is hier!quote:Ik zag net een auto met aanhangwagen voorbij rijden, op de aanhanger lagen wel een stuk of 30 gebruikte vogelkooien. Massamoord onder de parkietjes? Vogelgriep?
![]()
Bomen knuffelenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Boomknuffelaar.
[..]
De vogelgriep, hij is hier!
Zie hier, evil kids from the fifties!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef peristilius het volgende:
Ja doe er eens wat aan Roi.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bomen knuffelenVooral als het bomen van mannen zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |