Je moet dit niet denken, je moet dit doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:43 schreef philipnorth het volgende:
Tomasso
door jouw promo gepraat ga ik steeds meer denken: hmmmm als ik een nieuw pc koop, zal ik dan een mac kopen?
Hmmm ja....maar ¤'squote:Op donderdag 2 februari 2006 09:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet dit niet denken, je moet dit doen.
De mini is tof manquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:22 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Hmmm ja....maar ¤'s
En die mini is welmaar zo mini
En die nieuwe intel mac's zijn helemaal ¤(alhoewel, net zo ¤ als de G5)
En ik ga niet voor een laptop systeem als primair systeem
Maar ze zijn zoen ook nog eens
![]()
Een iBookquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:33 schreef mordradead het volgende:
ik ga volgend jaar een laptop kopen wat ik erop wil doen is football manager, internet, download tekstverwerken en filmpje kijken
welke zal ik volgend jaar kopen?
hehe
Uitbreiding als in nieuw geheugen? Kan makkelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:50 schreef philipnorth het volgende:
middag sharkdoggieen Roy natuurlijk
en idd die mini is tof
Maar heb zo t idee dat t een beetje beperkt is, zeker qua uitbreiding enzo, en dat idee heb ik helemaal bij t Mac-platform
denk dat ie meer richting de eigen videokaart/geluidskaart/etc kunnen kiezen en kunnen vervangen gaat. Dat blijft het mooie van PC's, alles is te vervangen met andere hardwarequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Uitbreiding als in nieuw geheugen? Kan makkelijk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |