normaal horlogequote:Op donderdag 2 februari 2006 06:33 schreef OFfSprngr het volgende:
5jaar is 'normaal' voor een beetje horloge.
Is dat niet voor een analoog horloge?quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:33 schreef OFfSprngr het volgende:
5jaar is 'normaal' voor een beetje horloge.
60 gulden voor 10+ jaar tijdplezier vind ik ook niet slecht (zonder onderhoud)quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:46 schreef Joosje112 het volgende:
OT: Ik heb nu al een jaartje dit horloge, hij windt zichzelf op en doet het 40 uur zonder beweging. Prima horloge ^o^, waterdicht, nog nooit kapot gegaan en het bandje is nog helemaal intact. Nooit meer batterijen!
[afbeelding]
Ach, ik was toe aan een nieuwe want ja, je moet toch met de tijd meegaan hequote:Op donderdag 2 februari 2006 07:03 schreef boempa het volgende:
[..]
60 gulden voor 10+ jaar tijdplezier vind ik ook niet slecht (zonder onderhoud)
Origineel, immers, Breezah's gebruiken hun mobiel om de tijd mee te nemen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:04 schreef Joosje112 het volgende:
[..]
Ach, ik was toe aan een nieuwe want ja, je moet toch met de tijd meegaan he.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:12 schreef boempa het volgende:
[..]
Origineel, immers, Breezah's gebruiken hun mobiel om de tijd mee te nemen.
Ik heb zojuist gepoept, met een rode buik.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:14 schreef Joosje112 het volgende:
[..]
Zit je me nou belachelijk te maken?
Pas maar op, ik poep zo in je bewustzijn![]()
Mijne is digitaal, deed 't ruim 5 jaar, er zit nu een nieuwe batt in en gaat al weer een jaar of 2 a 3.quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:43 schreef Libris het volgende:
[..]
Is dat niet voor een analoog horloge?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |