*herkenbaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
okee
ik moet al 3 weken poepen, maar ik spaar het op voor als ik bij mensen op bezoek ga, dan kan ik daar de boel eens goed onderschijten
het bespaard echt een hoopquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:32 schreef Orealo het volgende:
[..]
*herkenbaar
daardoor hoef ik zelf geen pleeborstel te kopen
Wat doe je hier dan? Moet je niet naar de wc?quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:30 schreef boempa het volgende:
Jaja, mijn nachtrust is weer eens niet zo best.
Dus ik lekker bikken en wat Super Caps naar binnen werken.
Sauna Belt aan en nu moet ik ongelooflijk poepen!!
(herkenbaar?)![]()
laptopsquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Moet je niet naar de wc?![]()
Ik wacht ff totdat die Sauna Belt uitgaat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Moet je niet naar de wc?![]()
je hebt zo'n tell sell dingquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:35 schreef boempa het volgende:
[..]
Ik wacht ff totdat die Sauna Belt uitgaat.
Nee intersport, nog erger.quote:
wat moet je met zo'n dingquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:36 schreef boempa het volgende:
[..]
Nee intersport, nog erger.
Maar die kniebandages werken dan wel weer perfect voor squats.
Doet het goed in het zwembad.quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Leuk voor in de wintel als het koud is ja![]()
en blowen ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:44 schreef boempa het volgende:
[..]
Hé, maar ik rook niet (serieus!)
Is alweer een tijdje terug.quote:
Of chloroformquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:46 schreef boempa het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje terug.
Ging er wat sneller van praten.
Toen eens wat wiets gekauwd en doorgeslikt, maar het doet me verder niks.
Te duur spul wat dat betrefd.
Ik hou het bij Ephedra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |