Ik vond de paddenstoelen beter.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wees blij..
[[url=http://fok.phserver.net/fok1/desktop_th.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Jamaar jouw ding is nogal eenzijdig?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, ik nietIeder zijn ding
![]()
dndiekquote:
Wat wil ze niet? De paddestoelen dans doen? Tja, dat gaat nogal moeilijk als je vastgebonden bentquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jamaar jouw ding is nogal eenzijdig?![]()
Heb mijn vrouw al meerdere malen vastgebonden maar ze wil nog steeds niet.![]()
* PrintScreen kabouter Plop beelden zietquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat wil ze niet? De paddestoelen dans doen? Tja, dat gaat nogal moeilijk als je vastgebonden bent
Ik kom hier niet zo vaakquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
dndiek
Komen we elkaar hier ook eens tegen
die heb ik vanmiddag echt gezien!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen kabouter Plop beelden ziet
Ik ook nietquote:
Was Fransje er ook?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:24 schreef donnahvh het volgende:
[..]
die heb ik vanmiddag echt gezien!!!!
leuk man in plopsaland geweest liep ie gewoon wild rond![]()
Uitkijken dat je er niet op gaat staan!quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:24 schreef donnahvh het volgende:
[..]
die heb ik vanmiddag echt gezien!!!!
leuk man in plopsaland geweest liep ie gewoon wild rond![]()
Die doen we eerst en dan verliest ze en wil ineens niet vastgebonden worden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat wil ze niet? De paddestoelen dans doen? Tja, dat gaat nogal moeilijk als je vastgebonden bent
Ik bedoelde eigenlijk in onzinquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik kom bijna nooit op Fok!
Wat saai zegquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die doen we eerst en dan verliest ze en wil ineens niet vastgebonden worden.![]()
plop liet mn zoontje schrikkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Uitkijken dat je er niet op gaat staan!![]()
Ik was vroeger ook doodsbang voor die Efteling mascotte! Brrrrrquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:31 schreef donnahvh het volgende:
[..]
plop liet mn zoontje schrikkenontroostbaar voor een kwartier
![]()
zo groot was ie dus![]()
frans was er niettrouwens
Ik ben het verband op Fok! kwijtquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben het verband op Fok! kwijt
Maar DaMook
Dat kan ik nog volgen
Die denkt dat er verband is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:59 schreef Tobbes het volgende:
Wie De Neuk is PrintScreen?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:59 schreef Tobbes het volgende:
Wie De Neuk is PrintScreen?
Ik hou de beharing dan ook keurig bijquote:
De mijne kan ik afzetten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hou de beharing dan ook keurig bij![]()
Ik doe afzetten voornamelijk bij anderenquote:
Ambtenaren lastig vallen met wat ik nog tegoed heb, vind ik wel een amusante bezigheid.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik doe afzetten voornamelijk bij anderen![]()
Krijg jij die lui wakker dan in kantoorurenquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ambtenaren lastig vallen met wat ik nog tegoed heb, vind ik wel een amusante bezigheid.![]()
Beachquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 04:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog net op de valreep
Heej sara en welterusten voor zo sara
* PrintScreen slapen gaat![]()
was meer een conclusiequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:00 schreef iamredleader het volgende:
Lekkere kick...
* donnahvh terugschoptquote:Op maandag 6 februari 2006 14:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
kick
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |