Hard roepenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Graag de oude garde willen we hier zien net als vroeger
quote:
Ik voel me zo welkom weerquote:
Nee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:15 schreef NJ het volgende:
Een reeks?
Nee hoor, gewoon een eenmalig topic met een begin dat toevallig tussen van die haakies staat..quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:15 schreef NJ het volgende:
Een reeks?
Ik zie een hoop notes voor baggeren, als ik zo even naar de namen kijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger met DaMook , DjDev , PrintScreen , AMD , Stuart , TLK , hallo_mensen enz !
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger met DaMook , DjDev , PrintScreen , AMD , Stuart , TLK , hallo_mensen enz !
ook jij mag mee doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zie een hoop notes voor baggeren, als ik zo even naar de namen kijk..
vorig jaar ':')quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:18 schreef Janetje het volgende:
[..]"Vroeger.." Jij bent nog niet oud genoeg om die term te mogen gebruiken mijnheer...
Je vergeet de starter van die reeks. En dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar dat was wel de oude garde voor dit topicquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Vandaag mag het..quote:
Mijn eerste fok account was er een paar dagen eerder dan die van jouquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:18 schreef Janetje het volgende:
[..]"Vroeger.." Jij bent nog niet oud genoeg om die term te mogen gebruiken mijnheer...
Ik ben d'r godverdomde newbie!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Als nu ook de oude garde zou terug keren dan is dit eenmalige topic geslaagd !
Idd pak newbie's inplaats van de oude gardequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:23 schreef Janetje het volgende:
Ongelófelijk hoe mensen zo enthousiast worden van een [..]'je...
Ik heb er meer, niet op deze account though.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ben nieuwer, wel meer posts![]()
kloontjesquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:25 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Ik heb er meer, niet op deze account though.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
alleen is dit geen bagger, dit is SC
Ahhhquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon even oude herrineringen ophalen
SEXCHATquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:28 schreef frenchfries het volgende:
wat betekent [SC] :S
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:30 schreef frenchfries het volgende:
sexchat? bah!
Maagd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:30 schreef frenchfries het volgende:
sexchat? bah!
bagger forumquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:30 schreef Intergalactrick het volgende:
Wat een feeest! 3 baggertopics!
Meestal gaat dat vanzelfquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Natuurlijk moet dit topic op slot in de morgen.. net als vroeger
of je polsen door snijdenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de stekker van je PC eruit trekken.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij een [SC] in ONZ kan ik natuurlijk niet ontbreken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja PS
Net als vroger!!!
![]()
wat dacht je, doe ik een andere avatar misschien herkennen ze me dan niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:39 schreef melmidoc het volgende:
Word dit nog eens wat?
Toen had hij snel al een banquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bij een [SC] in ONZ kan ik natuurlijk niet ontbreken.
Vroeger toen DP nog meedeed
Ja en nog velen andere !quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bij een [SC] in ONZ kan ik natuurlijk niet ontbreken.
Vroeger toen DP nog meedeed
je hoort vast nog wel van ze, maarja dan met een of andere kloonquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en nog velen andere !
Alleen jammer dat je niet meer veel hoort van andere namen
Nee ze komen nog heeeel soms op fok.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je hoort vast nog wel van ze, maarja dan met een of andere kloon
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je hoort vast nog wel van ze, maarja dan met een of andere kloon
Dat was niets nieuws voor hem, daar was ie steeds op uitquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:40 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Toen had hij snel al een ban
ook dat kloptquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat was niets nieuws voor hem, daar was ie steeds op uit
Er zijn er die we kunnen missen als kiespijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en nog velen andere !
Alleen jammer dat je niet meer veel hoort van andere namen
AMDquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ze komen nog heeeel soms op fok.
Alleen van AMD weet je dat hij nu ander account heeft.
Volgens het Fok!woordenboek heeft DP iets van 400 klonen aangemaaktquote:
Jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
AMD
Hij was/is een verhaal apart
Moder8or tegenwoordig
Het bekende nachtbaggerspulquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:46 schreef Janetje het volgende:
Petre86, DeLeider, Avani, Steijn, Gotc..
Jaja.. verder werken
Hoe simpel kan een mens zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja
Hij wilde het eerst gehein houden, maar iedereen kwam er gewoon vanzelf achter
WTFquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Volgens het Fok!woordenboek heeft DP iets van 400 klonen aangemaakt
cerror is dood?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:46 schreef melmidoc het volgende:
cerror, wat een jovele kerel was dat.
Mwah.. Volgens sommigen is hij af en toe wat hard met zijn opmerkingen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:46 schreef melmidoc het volgende:
jengeljostiquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:46 schreef melmidoc het volgende:
cerror is okequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:46 schreef melmidoc het volgende:
Moeilijk maakte hij het ons nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoe simpel kan een mans zijn
Zijn hersenen alleen, hij kan niet meer zo goed functioneren.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:49 schreef hallo_mensen het volgende:
[quote]Op donderdag 2 februari 2006 00:46 schreef Janetje het volgende:
Petre86, DeLeider, Avani, Steijn, Gotc..
Jaja.. verder werken
[/quoteHoe is het met Petre86?
ja ik zat te twijfelen, zijn maar paar die zo grof in de mond zijnquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:38 schreef melmidoc het volgende:
Kuiken met een kruik.
Zoiets als gordon en leukemie?
quote:
Zo grof was dat niet!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja ik zat te twijfelen, zijn maar paar die zo grof in de mond zijn
[..]
[..]
moah, netjes is andersquote:
Nog steeds hetzelfde dus.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Zijn hersenen alleen, hij kan niet meer zo goed functioneren.
Generaal Grafkanker is niet origineel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
moah, netjes is anders
net zoals generaal grafkanker, echt super orgineel
ah ik had er voordat ik dat nummer van scheldgeweld hoorde nog nooit eerder van gehoordquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:55 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Generaal Grafkanker is niet origineel.
Hoe is het met jequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:54 schreef petre86 het volgende:
*ik ruik... dat jullie het over mij hebben
Ik heb alleen de tekst geschreven.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah ik had er voordat ik dat nummer van scheldgeweld hoorde nog nooit eerder van gehoord
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:54 schreef petre86 het volgende:
*ik ruik... dat jullie het over mij hebben
en nu is het traag hier?quote:
nee , tegenwoordig eigen laptopquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
en nu is het traag hier?
haaaai
hoestie?
kermislui toch?
op de laptop van de baas in het buitenland aan het fokken?
en hij postquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef the_legend_killer het volgende:
h_m is nu thuis !
Trustenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef guitarist.nl het volgende:
ik ben pitten fijne baggernacht nog allemaal
Het krikt dus das best okayquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja hij is weer eens goed bezig
Tssskquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar mensen ik ben ook pitten
Ben moe...
Vaarwel dit topic
Trusten Peetquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:13 schreef petre86 het volgende:
donderdag.. studentenstapnacht.. rustig
zeg ik ook alvast trusten
en sterkte voor degene die het nodig hebben![]()
akelig stilquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:59 schreef donnahvh het volgende:
hey lache toen ik net op fok kwam was onz sc er ook geloof ik , tenminste ging retesnel altijd
Het kwam voor dat er een topic binnen 20 minuten vol wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:59 schreef donnahvh het volgende:
hey lache toen ik net op fok kwam was onz sc er ook geloof ik , tenminste ging retesnel altijd
Wat nouquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het kwam voor dat er een topic binnen 20 minuten vol was
[..]
Wat nou?
Doe eens blauwzuur inademen
volgens mij zelfs nog sneller toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het kwam voor dat er een topic binnen 20 minuten vol was
[..]
Wat nou?
Doe eens blauwzuur inademen
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:06 schreef donnahvh het volgende:
[..]
volgens mij zelfs nog sneller toch?
tenminste kan me nog 15 minuten herrineren![]()
![]()
Ga weg creepquote:
Het kon snel en ook nog kwalitatiefquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:06 schreef donnahvh het volgende:
[..]
volgens mij zelfs nog sneller toch?
tenminste kan me nog 15 minuten herrineren![]()
![]()
Gelukkig dat ik een post van een josti niet serieus beoordeelquote:
Wat een dizzquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik een post van een josti niet serieus beoordeel
Zoek eens op hoeveel users paultjuhhhh wel lief vindenquote:
jemig paulusquote:
keiveel ik heb fanclubs en zulks , Donna is ook fan van mijquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zoek eens op hoeveel users paultjuhhhh wel lief vinden
Heej, ik wil niemand afzeikenquote:
vind dat best veel hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
jemig paulus![]()
16402 (gemiddeld 22 per dag)
ben je op vakantie geweest ofzo?
of komt dit door je bans?
jij post toch veel vaker?![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zoek eens op hoeveel users paultjuhhhh wel lief vinden
Dan zal je ook wel op je bek gaan zoals ik heb gehad met een bepaalde userquote:
neuh ik ben gewoon lief mallerdquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan zal je ook wel op je bek gaan zoals ik heb gehad met een bepaalde user
ow maar doe dr voorderest niets mee, ik vind namelijk bijna iedereen lievquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan zal je ook wel op je bek gaan zoals ik heb gehad met een bepaalde user
Ik vind je voornamelijk erg irritantquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
neuh ik ben gewoon lief mallerd
okquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik vind je voornamelijk erg irritant
Das ook mijn mankequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:14 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ow maar doe dr voorderest niets mee, ik vind namelijk bijna iedereen liev![]()
welke user dan?![]()
Das toch je doel?quote:
ok ,hints dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das ook mijn manke
Ik noem liever geen namen
Avatar van een Afghaan die loogquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:19 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ok ,hints dan?![]()
nieuwsgierigheid is echt een kuteigenschap![]()
dat waren er 2 toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ben je erin gestonken?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ow jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
Kom op, sig en donna, we hebben het hier over DP
Ach dat is ook van die vele short time losers.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
Kom op, sig en donna, we hebben het hier over DP
Short time of niet, volgens mij heeft hij het meeste aantal aan kloonsquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach dat is ook van die vele short time losers.![]()
Veel zijn er nog in BeF terug te vindenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:26 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ow ja![]()
waren eigenlijk best aantal users in die sc die ik nu niet meer zie
Daar hebben we nog zo een loserquote:
hai dribbel en doei ook gelijkquote:
vink ook lievquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar hebben we nog zo een loser
Trustequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hai dribbel en doei ook gelijkzag net een leuk topic over fok checken en ga gelijk maar afsluiten
![]()
Donnaquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hai dribbel en doei ook gelijkzag net een leuk topic over fok checken en ga gelijk maar afsluiten
![]()
quote:
Dribbelkwartet is ook niet voor stomme dozen weggelegtquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij verbrak het
Zelfs multiposten lukt niet meer![]()
Jij hebt net zoals ik de gave om de losers liev te vindenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:33 schreef donnahvh het volgende:
[..]
vink ook liev![]()
nahja doeiiiii:* truste
Multiposten van mij staat op iets van meer 30 per keerquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dribbelkwartet is ook niet voor stomme dozen weggelegt![]()
Zeker in PUB na 10 uur 's avondsquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Multiposten van mij staat op iets van meer 30 per keer![]()
Doe eens Nederlands leren ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:37 schreef Dribbel_ het volgende:
doos
whoei Dribbelkwartet
alleen weggelegt voor de grootste losers![]()
Het is laat zeik niet, ik moet nog een tentamen voor sterkteleer leren, en het laatste waar ik nu aan denk zijn wel spelvautenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens Nederlands leren ofzo![]()
Nope, het was een topic van tongquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zeker in PUB na 10 uur 's avonds![]()
Opeens heb ik respect voor jequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope, het was een topic van tong
Dribbeltje, Dribbeltje tochquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is laat zeik niet, ik moet nog een tentamen voor sterkteleer leren, en het laatste waar ik nu aan denk zijn wel spelvauten![]()
zolang jouw PI mij serieus aankijkt neem ik je serieusquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dribbeltje, Dribbeltje toch![]()
Dit is Fok! weet je, neem niet alles zo serieus
Zie je het voor je?quote:
Oi, serieus genomen wordenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zolang jouw PI mij serieus aankijkt neem ik je serieus
ow 48 uur maarquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zie je het voor je?
Fok! retetraag, en dolle-hond en ik multiposten waarmee een topic met bijna 400 posts sloot
We hadden wel 48 uur aan onze broek
Maar na mailen was dat korter toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Hier kreeg ik een maand voor![]()
Als je het maar graag genoeg wilt?quote:
Ja, 3 wekenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar na mailen was dat korter toch?
Ik kreeg geen clementie![]()
stfu kutnewbiequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:48 schreef oshiro het volgende:
Hoi allemaal![]()
En dribbel_... sterkteleer![]()
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:51 schreef oshiro het volgende:
Ja, haal er ook ff een voor mij
Hijs fijn
blijkt weer eens dat ik erg braaf banquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, 3 weken
om vervolgens weer een maand te krijgen voor baggeren en klonen![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
Ik heb m'n talpa logo in bierflesjes bij elkaar![]()
![]()
Ik weet niet eens hoeveel bans ik heb gehadquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
blijkt weer eens dat ik erg braaf ban
2 bans, en 1 keer ook met kloon
Blijkt weer hoe braaf ik benquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoeveel bans ik heb gehad
en dan heb ik die van de kloons er nog geeneens bij![]()
so cutequote:Op donderdag 2 februari 2006 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Blijkt weer hoe braaf ik ben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |