Het is jouw feestequote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:08 schreef Sebasser het volgende:
Hoe komt de kip aan de overkant van de straat?
Waarschijnlijk niet door middel van het zebrapad, kippen hebben niet de intelligentie om te begrijpen waar een zebrapad voor dient! De kans is dan ook groot dat, als ze oversteken, ze ofwel plat worden
neequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo een waarbij je de vloeibare stront je langs de benen naar beneden stroomt?
Van mij mag het, maar ik ben geen Modquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:11 schreef renz0r het volgende:
[Centraal] Nachtbagger topic --> 02-02-06
ALS TT !!!
!!111:D:D:DDD
![]()
!!!!!11einszweipolizei!!111dreiviergrenadier!!11
:DDD
Als je een vrouw was had ik het voor je gedaan, maar helaas...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:15 schreef Orealo het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar ik ben geen Mod![]()
Ooit, ooit zeg ik je![]()
Stofje?
Wil je het stof van renz0rs TT afvegen en hierop zetten?
!!!!111!!!!!!:D ;D!!funf sechs alte hex!!!!!elf!!!
Ze zeggen dat niemand is wie hij zegt dat ie is op het internetquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je een vrouw was had ik het voor je gedaan, maar helaas...
en bovendien schreef ik Mod met hoofdletter m !quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je een vrouw was had ik het voor je gedaan, maar helaas...
Ik geen alleen hele sterke grappen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
ik ken nog wel een leuke matige grap
Mijn tag begint ook met een hoofdletter M, dus dat maakt geen moer uit. En weet je wat, steek die TT maar lekker in je reet, ik wil hem niet eens meer veranderenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:18 schreef Orealo het volgende:
[..]
en bovendien schreef ik Mod met hoofdletter m !
Ah toeeeee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |