Inderdaad, verder nog iets zinnigs te melden?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef Shadowlyse het volgende:
Het is wat
Je bent best een stoere jongen als je zoiets doetquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef klootje het volgende:
Dat mensen naar fietsenmakers gaan,die prijzen zijn belachelijk en er is niks aan een fiets wat iemand met vmbo niet zelf kan repareren?
Als het echt ernstige schade is gooi ik hem weg en jat een nieuwe;vroeger toen ik nog jong was,deed ik dat al bij een lekke band.Plakkertjes en solution zijn ook al zo duur.
Wow, een fiets die de fietsenmaker repareert.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:03 schreef w00ly het volgende:
Even mij beklag over de fietsenmaker!
Heb ik potverdorie mijn mooie fiets aan hem afgestaan, zodat deze hem kon repareren.
Je kan weinig beginnen als het binnenwerk van de achternaaf aan barrels ligt, hoor... (bij 'n terugtraprem), of als het voorste tandwiel los van de trapas is komen te hangen, ofzo...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef klootje het volgende:
Dat mensen naar fietsenmakers gaan,die prijzen zijn belachelijk en er is niks aan een fiets wat iemand met vmbo niet zelf kan repareren?
Je kan ook gewoon toegeven dat je nog niet in staat bent om een band te plakken...quote:Als het echt ernstige schade is gooi ik hem weg en jat een nieuwe;vroeger toen ik nog jong was,deed ik dat al bij een lekke band.Plakkertjes en solution zijn ook al zo duur.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wow, een fiets die de fietsenmaker repareert.
Bij ons repareert die flikker altijd meer dan nodig is. Laat je een voorlamp repareren, krijg je ook gelijk een nieuwe achterband omdat 'die aan vervaning toe was'... graftakkenvolk is hetquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wow, een fiets die de fietsenmaker repareert.
Deze fietsenmaker heeft een pand waar ze alleen maar fietsen repareren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik heb nieuws voor je: in het repareren van fietsen (zeker fietsen die elders gekocht zijn) zijn de meeste fietsenmakers absoluut niet geinteresseerd.
Ze willen alleen maar fietsen verkopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |